וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס סיפקה לחברת ONO הספרדית מערכת ניהול קשרי לקוחות

כתב וואלה! עסקים

11.2.2003 / 13:30

החברה יישמה את מערכת ה-Clarify CRM שתאפשר תצוגה מאוחדת של פרטי הלקוח; ל-ONO כ-400 אלף לקוחות פרטיים


ענקית הבילינג אמדוקס הודיעה היום כי ONO, הספקית המובילה בספרד לשירותי פס רחב (broadband) בכבלים, יישמה בהצלחה את מערכת Amdocs ClarifyCRM במטרה לאחד את תוכנות המכירות וההזמנות, השירות, התמיכה והשיווק עם מערכות תפעול הרשתות, הבילינג ואחסנת הנתונים. איחוד השירותים השונים תחת Amdocs ClarifyCRM יאפשר תצוגה מאוחדת של כל פרטי הלקוח במסך יחיד.

Amdocs מספקת ל-ONO פתרון משולב לניהול קשרי לקוחות הנותן מענה לכל הצרכים המתעוררים במהלך מחזור חיי הלקוח, והמאפשר לצוות עובדי ONO העומד בקשר ישיר עם הלקוחות, יכולת לראות את מכלול פרטי הלקוח וגישה מהירה למידע זה בזמן מתן השירות ללקוח. באמצעות יכולת זו, המאפשרת לעובדי ONO גישה לכל המידע הדרוש להם בכדי לספק שרות טוב יותר ללקוחות, ONO זוכה להחזר מהיר יותר על השקעתה, ולניצול מרבי של אפיקי הכנסות שונים.

ל-ONO כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-6000 לקוחות עסקיים, ובשנת 2001 דיווחה החברה על הכנסות של כ-143 מיליון יורו. ONO מציעה שירותי טלפון בחיוג ישיר, וכן שירותי גישה לאינטרנט וטלוויזיה בתשלום. לשוק העסקי מציעה ONO שירותי קול, תקשורת נתונים ויישומים מתקדמים ברשתות הגישה המקומיות שלה, וברשתות התשתית הארציות שלה. מערכת Amdocs ClarifyCRM מאפשרת לכל המחלקות העומדות בקשר ישיר עם הלקוחות יכולת גישה לאותו מידע מקיף, מעל גבי מסך אחד. "התפוקה שלנו עלתה, ואנו נהנים מעלייה בהכנסה ממוצעת ללקוח ומירידה בשיעור נטישת לקוחות" - ציינה חברת ONO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully