וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילך בנואליד מונתה למנהלת המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב והמרכז

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 12:10

בנואליד שימשה עד כה בתפקיד סגנית מנהלת המכללה העסקית ותחליף בתפקידה את לבנת קיזנר. אוריאל לין: "מקבלת תפקיד מרכזי ואחראי זה, ממש בעיתוי הכי אתגרי של המכללה העסקית"

לילך בנואליד מונתה למנהלת המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב והמרכז. במסגרת תפקידה, בנואליד תעסוק בפיתוחם וקידומם של קורסי הכשרה מקצועית והעשרה בתחומי הליבה, כגון מקצועות המכס והסחר הבינלאומי, ניהול שרשרת האספקה וקורסים נוספים הפונים למגזר העסקי והפרטי. . בנוסף, תפעל לייזום שיתופי פעולה חדשים, חזרה לעבודה מול גופים ממשלתיים כולל הכשרות לשכת התעסוקה וכן גמולי השתלמות של משרד החינוך.

בנואליד היא בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה מטעם אוניברסיטת בן גוריון. היא שימשה עד כה בתפקיד סגנית מנהלת המכללה העסקית ותחליף בתפקידה את לבנת קיזנר. במכללה אומרים כי במסגרת תפקידה עד היום, במשך 18 שנים, בנואליד הוכיחה את יכולותיה וכשרונה הרב, תוך ניהול צוות המכירות, ניהול השיווק והמדיה החברתיות של המכללה, וכן את תחום ההדרכות הפנים ארגוניות (הדרכות מותאמות לקוח) מול חברות עסקיות וגופי ממשל, דוגמת התעשייה האווירית, רכבת ישראל, נמל אשדוד ועוד.

לילך בנואליד. יחצ,
לילך בנואליד/יחצ

לדברי עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, "בנואליד מקבלת תפקיד מרכזי ואחראי זה, ממש בעיתוי הכי אתגרי של המכללה העסקית. המכללה העסקית נרתמת בתקופה זו למאבק הלאומי של שיפור רמת התעסוקה בדרך של הכשרת והסבת עובדים, ולילך הינה המתאימה ביותר להתמודד עם אתגר זה".

המכללה העסקית נוסדה בשנת 1970 על מנת לתת מענה מקצועי לקהילה העסקית, שנדרשה לכוח אדם מיומן בעולם הסחר הבינלאומי וניהול שרשרת האספקה. עם השנים גברו הביקושים לתחומים נוספים שהגדילו את היקף פעילותה של המכללה עם מגוון הכשרות מקצועיות בתחום ניהול, מכירות, שפות, כספים, גבייה, הפקת אירועים ועוד מגוון רחב של קורסים המותאמים לביקושים בשוק העבודה.

על לקוחות המכללה נמנים מהחברות העסקיות הטובות והגדולות במשק, מחברות ציבוריות וממשלתיות ועד ללקוחות פרטיים, כגון בעלי עסקים קטנים שרוצים להבין לעומק את אופיו של השוק, אלו המעוניינים לפתוח עסק פרטי, ואף חיילים משוחררים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully