וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבשורה הבאה בעולם האנטי אייג'ינג

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 15:58

וגם: קולקציית חורף בוטיקית, הבירה שמביאה את המטבח הספרדי לישראל, כמוסות אומגה 3 ועוגיות שוקולג צ'יפס שימתיקו לכם את החורף

הפורמולה הבאה

KB PURE. אמיר יהל,
KB PURE/אמיר יהל

לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח, חברת KB PURE משיקה את FORMULA X Y Z - סדרה שהיא הבשורה הבאה בעולם האנטי אייג'ינג. הסדרה מציעה מגוון תכשירים לבעיות עור. המוצרים כוללים 3 תכשירים המסייעים בשילוב ביחד בעיכוב תהליכי הזדקנות העור, בהגברת תהליכי חידוש עומק העור. הכל בזכות מרכיבים ייחודים שפיתחו קובי ברוך מומחה בקוסמטיקה טיפולית, ארומתרפיה ומפתח מותג KB PURE והכימאים של החברה.

התכשירים מתאימים לפנים, לעיניים ולאזור הצוואר (דקולטה), ואין סכנה לתופעות לוואי כתוצאה מחומרים המגרים את העור.

הסדרה כוללת:

X FORMULA - סרום מחדש לטשטוש סימני הגיל, תכשיר בעל פעולה טרמית להעצמת תהליכי חידוש ומיצוק המשלב קומפלקס פטנטי רחב של מרכיבים התורמים לחידוש מעומק העור ללא מניפולציה כימית המצריכה הסתגלות.

Y FORMULA - סרום ממריץ לשיפור תפקודי העור שפותח בטכנולוגיה מתקדמת המגבירה את תהליכי חידוש סיבי הקולגן וחומצה היאלרונית בעומק העור, בשל הרכב נוגדי חימצון עוצמתיים המעלים את רמת האנרגיה בתאי העור. הסרום מאיץ את היווצרות הוויטמינים, חלבונים וחומצות אמינו בעור.

Z FORMULA - סרום ביוממטי למיצוק העור, פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת פעילות מוגברת של ויטמין C בריכוז פעיל (6%) לצד פפטידים ביוממטים המובילים למיצוק עוצמתי, טשטוש קמטוטים, החלקת מרקם העור, הבהרה כללית, ליחוח עור הפנים ועוד.

KB PURE. אמיר יהל,
KB PURE/אמיר יהל

בסדרה שולבו לראשונה רכיבים שאינם קיימים בקוסמטיקה הטיפולית כמו ריכוז יציב של 6 אחוז ויטמין c, שמנים ארומטיים שמשלבים גם השפעה מנטלית, פחם במבוק מיקרוני ועוד.

מוצרי המותג מיוצרים בישראל לפי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בישראל, הם נמכרים על-ידי קוסמטיקאיות מורשות בשיטת kb pure בלבד, ומתאימים לכל גוני וסוגי העור בכל עונות השנה, גם לנשים בהריון ונשים מניקות.

KB PURE היא חברה קוסמטיקה ישראלית שתכשיריה נמכרים אצל למעלה מ-3,000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ ולא מוצעים ברשתות הפארם, מאחר ומדובר בתכשירים עם חומר פעיל (קוסמוצבטיים) ויש הקפדה להתאמת התכשיר למטופל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

חורף אופטימי

פרובנס גלרי. יח"צ,
פרובנס גלרי/יח"צ

הגר משה, בעלת סטודיו פרובנס גלרי - סטודיו בוטיק סטייליסטי לעיצוב ולבגדי מעצבים בגן יבנה, משיקה בימים אלה את קולקציית חורף 2022 המאופיינת באופטימיות ובשמחה שכולנו צריכים בימים אלה. הקולקציה כוללת ג'קטים, מעילים מחויטים, מכנסיים בשלל גזרות, נעליים, מגפיים, תיקים ואביזרים משלימים כולל תכשיטי אופנה. קשת הצבעים כוללת צבעים ססגוניים וחזקים כחול רויאל, כחול עמוק , כתום , ירוק , פוקסיה, חמרה וגוני סגול ששולטים בבגדים, בנעליים ובאביזרים שהיא מביאה.

פרובנס גלרי. יח"צ,
פרובנס גלרי/יח"צ

משה מתגאה בכך שהיא מנהלת את הסטודיו באוירה משפחתית, ומגדירה את תהליך הקנייה כחוויה אישית ונעימה המבוססת על כנות. הפגישות אישיות ואינטימיות 1:1, הקנייה בסטודיו מלווה בסטיילינג לטוטאל לוק מושלם. גם העונה משה בחרה בקפידה פריטים ייחודיים כדי שכל אחת תזכה בלוק מושלם.

seperator

הכוכבים של אסטרייה

אסטריה. רן בירן, אמיר יעקובי,
אסטריה/רן בירן, אמיר יעקובי

מתוסכלים שאי אפשר לטוס לחו"ל? אסטרייה דאם, הבירה של ברצלונה ממשיכה להביא לישראל את הקולינריה הספרדית, הפעם 4 שפים מובילים: מיכאל גרטופסקי 'וניה ביסטרו'; מוטי טיטמן 'מלגו ומלבר'; הלל תווקולי 'אנימר'; ויחי זינו 'פסקאדו', שיגישו ארוחות בקונספט ספרדי שנוצרו בהשראת מסע קולינרי שערכו בברצלונה.

השפים שביקרו בברצלונה, טעמו וספגו השראה ממיטב המסעדות בעיר בניהן 'Suculent Barcelona' של השף Antonio Romero, הנמנה בין 100 השפים הטובים בעולם שזכה בתחרות 'The best chef awards' 2020; מסעדת 'Estimar' של השף Rafa Zafra המדורגת בין 10 המסעדות הטובות בספרד; ובמבשלה אסטרייה דאם. כל אחד מהשפים יארח ערב מיוחד וחד-פעמי אצלו במסעדה עם תפריט שנבנה בהשראת הסצנה הקולינרית של ברצלונה, ובליווי בקבוק אסטרייה דאם לסועד.

אז פתחו יומנים ושריינו מקום בתאריכים 17-22 בינואר 2022 . את הסיפתח יעשה מוטי טיטמן, שיגיש ארוחה באווירת 'Spanish Extravaganda' מהמטבח הספרדי המלהיב במסעדת 'מלגו ומלבר'. ב-18.1 יגיש השף הלל תווקולי במסעדת 'אנימאר' בתל אביב ארוחת טעימות בהשראת השווקים של ברצלונה 'La Boqueria'. ב-19.1 יגיש השף מיכאל גרטופסקי ארוחה בהשראת ספרד המסורתית עם קריצה עכשווית 'Viva Espania' במסעדת 'וניה ביסטרו' בחיפה. ב-22.1 יגיש השף יחי זינו ממסעדת 'פסקדו' באשדוד חגיגת דגים ספרדית 'Fiesta Del Mar'.

אסטרייה דאם היא בירה לאגר פרמיום בהירה בעלת 4.6% אלכוהול, קלה לשתייה, אלגנטית ומלאת סטייל ספרדי-קטלוני והיא חלק בלתי נפרד מהתרבות הספרדית והסצנה הקולינרית של ברצלונה ונחשבת ל"כוכבת של ברצלונה" ומתכתבת עם קולינריה ים-תיכונית עכשווית ובועטת כמו שיש לשפים של ישראל להציע.

seperator

דואגים לבריאות

קפסולות אומגה 3. יח"צ הרבלייף,
קפסולות אומגה 3/יח"צ הרבלייף

הרבלייף משיקה את "הרבלייפליין מקס" - קפסולות ג'ל אומגה 3 המכילות שמני דגים להשלמת התצרוכת היומית של חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3, החיוניות ללב, לראייה ולמוח. שומן הוא אב מזון חיוני להתפתחות ותפקוד תאי הגוף והעצבים, שמירה על בריאות העור והרקמות, הוא מהווה מקור אנרגיה ומסייע בהעברת ויטמינים במחזור הדם. מומלץ לצרוך עד 30% מתצרוכת הקלוריות היומית משומנים בריאים כשהמרכזית שבהם היא: חומצת השומן החיונית אומגה 3, אותה הגוף אינו מסוגל לייצר בעצמו ובדרך כלל אינו מקבל מספיק דרך תזונה. לכן מומלץ לצרוך אותה בכמוסות. כל כמוסה מכילה 375 מ"ג EPA ו-250 מ"ג DHA, בנוסף לשמנים אתריים המופקים מטימין ומנטה לטעם מרענן. ניתן ליטול עד 5 כמוסות לאורך היום, יחד עם הארוחות. מתאים גם לצמחונים אוכלי דגים.


EPA ו-DHA עשויים לספק את התועלות הבאות: כמוסה אחת תתרום לתפקוד תקין של הלב, שמירה על ראייה תקינה ושמירה על תפקוד מוחי תקין, צריכת 4 כמוסות תתרום גם לשמירה על רמות תקינות של טריגיליצים בדם וצריכה של 5 כמוסות ביום תסייע בנוסף לשמירת לחץ דם תקין.

קפסולות הג'ל רכות וארוזות באריזת בליסטר -כל כמוסה ארוזה בנפרד באריזת אטומה להגנה ושמירה על החומרים הפעילים מפני התחמצנות כתוצאה ממגע עם אוויר. להשיג באתר החברה דרך המפיצים.

seperator

מלכת העוגיות

עוגיות במרקם רך. יח"צ,
עוגיות במרקם רך/יח"צ

מרבה ישראל, יבואנית העוגיה באריזה הכחולה שזכתה לכינוי "37" ומחזיקה בתואר הבלתי מעורער "עוגיית השוקולד צ'יפס הנמכרת ביותר בישראל", ממשיכה לחדש ולהפתיע עם מהדורה חדשה של העוגיות האהובות: עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך, רכות ואוריריות, נמסות בפה ועמוסות בשוקולד, ב-3 טעמים מפנקים. שני טעמים קיימים וטעם חדש: עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך-עוגייה מעודנת ורכה, משובצת כפתורי שוקולד חלב, לבן ומריר; עוגיות שוקולד צ'יפס ופירות יער במרקם רך- שילוב פירות יער חמצמצים עם מתיקות שוקולד בלגי לבן משובח בעוגיה רכה, מה שמקנה להן טעם עדין ומיוחד; טעם חדש של עוגיות לימון ושוקולד צ'יפס במרקם רך נימוחות בפה בטעם לימון עם 29% שוקולד לבן לא רק לחובבי הלימון.

המהדורה החדשה והרכה מצטרפת למגוון הטעמים העשיר בסדרה: עוגיות 37% שוקולד צ'יפס, עוגיות טריפל שוקולד ציפס, עוגיות ממולאות קרם שוקולד, עוגיות ממולאות קרם נוגט (נוגטלי), עוגיות שוקולד צ'יפס מצופות שוקולד, עוגיות מיני שוקולד צ'יפס.

חברת Merba ישראל הפועלת כבר 26 שנים, נחשבת לשחקנית מובילה בקטגוריית עוגיות הפרימיום, ומהווה מעל 70% ממכירות קטגוריית עוגיות השוקולד צ'יפס (לפי סטורנקסט 2020). עוגיית השוקולד צ'יפס הנמכרת ביותר בישראל" מהווה לבדה כ- 40% ממכירות עוגיות השוקולד צ'יפס פרימיום בשנת 2020 (לפי סטורנקסט). העוגיות מיוצרות בהולנד עם מכשור מתקדם, תוך הקפדה על תקנים מחמירים בבטיחות מזון, ושילוב של פיתוח הון אנושי, חדשנות טכנולוגית ושימוש בחומרי גלם איכותיים, המבטיחים את את איכותם הגבוהה של המוצרים.

seperator

מארזים ונהנים

בוסתן. יח"צ,
בוסתן/יח"צ

לקראת ט"ו בשבט רשת חנויות בוסתן המתמחה במכירת מוצרי טבע ובריאות ביניהם פיצוחים בקלייה עצמית, פירות יבשים, תבלינים, קטניות ועוד, משיקה מגוון מארזי פירות יבשים מוכנים לרכישה או בהרכבה אישית, על-פי טעם הלקוחות וכמובן תקציב. המארזים מתאימים כמתנה לחברים או לפינוק בבית.

ניתן להרכיב את מארזי הפירות היבשים ולבחור מבין יותר מ-40 סוגים הנמכרים בחנויות הרשת, ביניהם: אננס טבעי, אוכמניות ללא תוספת סוכר, לדר, פאפיה, חמוציות, צימוק חום ללא תוספת סוכר, צימוק לבן ללא תוספת סוכר, רצועות קוקוס טבעי, שזיפים מגולענים ללא תוספת סוכר, חטיפי פירות אנרג'י, משמש טבעי, תמר מג'הול במבחר גדלים, תמרים ממולאים באוגזים ומגוון רחב של פירות יבשים. אם רוצים לגוון את המארזים ניתן לשלב גם כדורי תמרים ייחודיים ובלעדיים המיוצרים בייצור עצמי במפעלי החברה. ניתן להוסיף למארזים גם פיצוחים בקלייה עצמית, חליטות תה, מוצרים ללא גלוטן, קטניות , תבלינים ועוד.

רשת חנויות בוסתן שבבעלות איתן ושי בוסתנאי החלה דרכה ב-1985 רמת השרון ומונה כיום כ-12 סניפים בפריסה ארצית: קדימה, רעננה, פתח תקווה, רמת-שרון, תל-אביב, יהוד, חולון, קריית-אונו, ראש העין ונתניה ובקרוב סניף גני תקווה.

seperator

צלחות ידידותיות

קורנינג. יח"צ,
קורנינג/יח"צ

חברת קורנינג, המתמחה בייצור זכוכית למעלה מ-160 שנה, מצטרפת למגמה הירוקה, ומשיקה צלחות וכלי ההגשה של מותג קורל הידידותיים לסביבה לאורך שנים רבות. למותג קורנינג מפעל לייצור זכוכית עם תכונות פלא, ממנה יוצרים מגוון צלחות, ביניהן כלי ההגשה של CORELLE ידידותיים לסביבה, לאורך שנים.

הכלים והצלחות מיוצרים מ- 80% זכוכית ממוחזרת, הם קלים ועמידים, ובכך מהווים תחליף מושלם לכלים חד פעמיים. הם נשמרים לאורך שנים רבות ובכך תורמים לקיימות. בזכות הזכוכית המיוחדת ממנה עשויים הכלים, הם ניתנים למיחזור, לחידוש ולשימוש חוזר. ייצור הכלים נעשה באמצעות תהליך חסכוני באנרגיה, המפחית את פליטת הפחמן ובכך מסייע להפחתת זיהום הסביבה בכדור הארץ.

לרכישה בחנויות המורשות ברחבי הארץ, באתר ובאולם התצוגה של חברת שקל בית מותגים-יבואנית המותג לישראל, יעקב רוזן 2 רמת גן.

seperator

חמים וטעים

מרקים חדשים ברשת טאטי. שרון גנדלמן,
מרקים חדשים ברשת טאטי/שרון גנדלמן

לכבוד הקור שחוזר, מסעדת טאטי משיקה מרקי חורף יצירתיים ועשירים של השף רונן רצבי, ביניהם: מרק ארטישוק ירושלמי, מרק תפו"א וכרישה, מרק כרובית, מרק עגבניות עשיר, מרק עדשים, מרק פטריות, מרק חצילים ועוד. התפריט מציע מרק המתחלף מידי יום, לצד ספיישלים חורפיים ומנות נוספות שיהפכו את החורף לחמים וטעים.

מסעדת טאטי שהפכה למותג פועלת בגבעתיים מ-2002 וביהוד החל מ- 2008, והיא ממשיכה להתחדש ולהציב רף קולינרי גבוה ובעיקר יציב. התפריט מציע קלאסיקות המפגישות בישול איטלקי ומטבח ים תיכוני.

seperator

הכל זהב

סקין טייטנינג. יח"צ,
סקין טייטנינג/יח"צ

טיפולי זהב השתלטו מזמן על עולם היופי. לא מעט קוסמטיקאיות וחברות מסחריות משתמשות בזהב בטיפולי עור ופנים, ייצור קרמים ועוד. בטיפול היופי "סקין טייטנינג", שנערך במרכז DESHELI', מחדירים לעור לחות ומשלבים ויטמינים, מינרלים ופפטידים. מדובר בטיפול זוהר, הזנה ומיצוק, הוא כולל עיסוי פנים צוואר ודקולטה בחומרים חיוניים לעור ומסכת זהב המעניקה ברק חיוני לעור.

הייתרון של מסכת הזהב הוא שהיא נמרחת בקלות על העור, מחממת אותו ומסייעת להזרמת דם, ובכך מטפלת בעור וממצקת אותו.

seperator

הולכי רגל

ADN. יח"צ,
ADN/יח"צ

פני בן-עמי, מומחית לבריאות כף הרגל ובעלת מותג הפדיקור המקצועי ADN, משיקה מגוון פתרונות FREE FEET שחשובים בעיקר בחורף, כשאנחנו נועלים נעליים וגורבים גרביים. על-מנת להתמודד עם ריחות לא נעימים בכפות הרגליים, משיקה בן-עמי, שני מוצרים ייעודיים מסדרת Free Feet - דאודורנט מרענן המיועד להתזה על כף הרגל ופנים הנעליים, וקרם טלק טיפולי מרענן לשימוש בייתי יומיומי. הקרם מזין, מרכך ואינו שומני. מומלץ להתיז את הדאודורנט בכל בוקר, ולמרוח קרם המכיל מנטה, לימון ואבקת קריסטל הסופחת אליה את הזיעה ומרעננת את כפות הרגליים למשך שעות.

התכשירים שומרים על כף רגל יבשה לאורך זמן, מפחיתים את ההזעה, מנטרלים ריחות ומרגיעים כפות רגליים נפוחות. הפורמולות מכילות מרכיבים החיוניים לשמירה על היגיינת כף הרגל, ומסייעים בהפחתת תחושות גרד ואדמומיות בעור. מוצרי הפדיקור שבסדרה משלבים ריכוזים של מרכיבים פעילים, צמחים, פקעות ושמנים אתריים בעלי יכולות ריפוי מוכחות, והם משווקים בהצלחה גם במדינות מזרח אירופה. להשיג אצל הפדיקוריסטיות הנבחרות, במכוני האסתטיקה המובילים ובאתר החברה.

seperator

שימו שמן

סדרת שמנים של מותג moroccanoil. יח"צ,
סדרת שמנים של מותג moroccanoil/יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומיMoroccanoil משיק שמני גוף ושיער מבוססים על פורומולות ייחודיות, המועשרות בשמן ארגן ורכיבים מזינים המבטיחים חווית טיפוח מושלמת מכף רגל עד ראש. המוצרים מתאימים לעונת החורף, בה העור והשיער סובלים מיובש. Moroccanoil נחשב לחלוץ בשימוש בשמנים כבר 13 שנים, ויצר באז סביב שמן הארגן. מאז ועד היום המותג הפך לאייקון בתעשיית האופנה והביוטי, עם פיתוח וייצור מוצרים המועשרים בשמן ארגן המשווקים ללמעלה מ-80 מדינות בעולם.

שמן הארגן מופק בתהליך כבישה קרה על-מנת להבטיח את שלמותו והאותנטיות שלו, והוא ידוע בסגולותיו ובתכונותיו הרבות. הוא מועשר בנוגדי חימצון, ויטמינים, חומצות שומן חיוניות וויטמין E. יתרונותיו הטבעיים תורמים להחייאת העור, מגבירים את גמישות השיער ומעניקים ברק גם לשיער עמום וחסר חיים בכל שימוש. זהו נוגד חימצון רב עוצמה, בעל מסנני קרינה (UV) המגן על השיער מפני ראדיקליים חופשיים הידוע גם כאנטי אייג'ינג. בסדרה: שמן גוף יבש, סרום גוף לילה, שמן טיפולי לשיער/. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ.

seperator

שמו ברז

מדגל. יח"צ,
מדגל/יח"צ

חברת מדגל מבית פלסאון ישראל, ממובילות תחום הברזים בישראל, משיקה את קולקציית ברזי "שוהם", בגוני גולד רוז, שחור מנט וכרום המשדרגים את חדר הרחצה. ידית הברזים מעוצבת כטבעת אליפטית והיא ממוקמת מעל פייה מעוצבת וישרה כך שהמים זורמים ממנה כמפל רחב.

בקולקציה מבחר ברזים ואביזרים במגוון עיצובים: שני דגמים של ברזים לכיור הרחצה עם פייה קצרה או ארוכה; שני דגמים של מערכות אינטרפוץ (גוף פנימי וערכת השלמה); סוללת אמבטיה עם צינור ומזלף תואם בשני דגמים - עגול ומלבני; ראש מקלחת בעיצוב עגול או מרובע; זרוע לראש מקלחת; מזלף עם שלושה מצבים; מערכת תלייה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully