וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון הדר בירושלים משיק קומת מסחר חדשה בהשקעה של 25 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 13:28

קניון הדר בירושלים מתרחב עם קומת מסחר חדשה שתיפתח השבוע על שטח של כ-4000 מ"ר בהשקעה הנאמדת בכ-25 מליון שקל. מנכ"לית קניון הדר ירושלים: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שנים של תפוסה מלאה". במסגרת ההרחבה, יצטרפו 11 חנויות חדשות ל-120 הקיימות

קניון הדר השקיע כ-25 מיליון שקל בהקמת הקומה החדשה שתיפתח השבוע בקומה מינוס 2 המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל-120 חנויות קיימות. במסגרת זו יפתחו בשלב הראשון שלוש חנויות של המותגים: הפיראט האדום, אדידס וזום אופטיק

קומת מסחר חדשה בקניון הדר ירושלים. עוזי פורת,
קומת מסחר חדשה בקניון הדר ירושלים/עוזי פורת

לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר ירושלים מסרה: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שההקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומים ומקומיים חדשים". לדבריה: לקומה זו יתווספו בקרוב עוד מותגים מובילים מובילים, שהמטרה הסופית ליצור תמהיל המעניק חוויה לכל המשפחה הכולל קולינרייה, תרבות, בילוי וקניות".

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על חמש קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, אדידס אאוטלט, נאוטיקה, טימברלנד, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, נויז, מאניה ג'ינס, נייקי ועוד.

קומת מסחר חדשה לקניון הדר בירושלים. עוזי פורת,
קומת מסחר חדשה לקניון הדר בירושלים/עוזי פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully