וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור NARS משיק אתר סחר מקומי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 14:45

לילית קמעונאות יבואנית מותג האיפור NARS משיקה בימים אלה אתר סחר מקומי למותג שהושק בישראל בחודש יוני האחרון אז נפתחה חנות הדגל בקניון רמת אביב ולאחריה חנות נוספת בגרנד קניון בחיפה. מבעלי החברה וסמנכ"לית שיווק: "אתר הסחר הוא השלב השני להשקת המותג בישראל"

אתר הסחר המקומי של מותג האיפור הבילאומי NARS, מציע חווית קנייה נוחה ומציג קולקציות חדשות עם אפשרות למשלוח עד לפתח הבית ובזמן מהיר.

מבעלי חברת לילית קמעונאות נמבר כי: "חווית המשתמש באתר ידידותית וכוללת אפשרויות שונות ביניהן, סרטוני הדרכה ושאלון אישי המסייע בבחירת הגוונים והפורמולות להתאמה המושלמת". עוד הוסיפו כי בחודשים הקרובים צפויים חידושים ועדכונים טכנולוגים מהמתקדמים בעולם הביוטי שיהפכו את החוויה למושלמת אף יותר.

אתר הסחר המקומי של מותג האיפור הבינלאומי NARS. יחסי ציבור,
אתר הסחר המקומי של מותג האיפור הבינלאומי NARS/יחסי ציבור

יעל בילט צין , לילית קוסמטיקה: "השקת האתר מהווה את השלב השני של השקת המותג NARS בישראל. מיד עם הפתיחה זיהינו את ההתרגשות בקרב הקהל על הגעת נארס לישראל. עכשיו כבר לא צריך לחכות לנסיעה הבאה לחו"ל או לפתיחות החדשות של חנויות ברחבי הארץ ואפשר לרכוש ישירות ובקלות באתר. האתר עוצב והותאם ללקוחה הישראלית ששינתה את הרגלי הצריכה והתרגלה לרכוש באונליין בשנים האחרונות ועוד יותר לאור השפעות הקורונה".

לאתר החדש של המותג:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully