וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל חדש ליד שדרות יעסיק עשרות עובדים

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 15:24

טופ גאם תקים מפעל חדש בסמוך לעיר שדרות המפעל ישתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר ויושקעו בו כ-90 מיליון שקל. המתחם החדש יצטרף למפעל הייצור הקיים של החברה בעיר. הוא צפוי להתחיל לפעול ב-2023, להגדיל פי 3 את כושר הייצור של החברה ולספק עבודה לעשרות עובדים בדרום

לראשונה מזה עשור יוקם מפעל חדש בסמוך לעיר שדרות - חברת טופ גאם הישראלית, שחקנית מרכזית בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, הודיעה כי חתמה על הסכם שכירות ל-20 שנה על שטח בהיקף של כ-11,000 מ"ר (5,300 מ"ר בנוי) בפארק התעשיות "ספירים".

החברה מייעדת את השטח להקמת מפעל חדש, בנוסף למפעל הקיים של החברה בשדרות. המפעל החדש צפוי להתחיל לפעול במחצית השניה של שנת 2023 ולהגדיל פי 3 את כושר הייצור של החברה, ובכך לתת מענה לתחזיות הביקושים הצפויות מלקוחותיה הבין-לאומיים של החברה בשנים הקרובות.

ההודעה מגיעה בהמשך להודעות החברה בחודשים האחרונים על רכישת ציוד יצור מתקדם מהחברות הבינלאומיות המובילות ומתכוונת להמשיך ולהשקיע בתשתיות ייצור ואריזה ומערכות אוטומציה, אשר יאפשרו לה לשמור על המובילות הטכנולוגית ולשפר את יעילות היצור, ובכך לחזק את יתרונה התחרותי בשווקים הבינלאומיים.

המפעל מתוכנן להיבנות בהתאם לסטנדרטים מחמירים, לרבות מכלולים העומדים בסטנדרט רגולטורי התואם את דרישות תעשיית הפארמה.

המפעל החדש של טופ גאם צפוי להעסיק עשרות עובדים בדרום הארץ. יחסי ציבור,
המפעל החדש של טופ גאם צפוי להעסיק עשרות עובדים בדרום הארץ/יחסי ציבור

"הקמת המפעל היא אמירה ערכית חשובה"

המפעל, שעלות ההשקעה בו נאמדת בכ-90 מיליון שקל, יספק עבודה לעשרות עובדים חדשים, אשר יצטרפו לכ-100 עובדים קיימים כיום במפעל החברה ובמרכז הלוגיסטי של החברה בשדרות.

רועי לוסטרניק, דירקטור ובעלים בטופ גאם, אשר ניהל מטעם החברה את המשא ומתן על הסכם השכירות: "טופ גאם עשתה צעד חשוב בהשלמת אבן הדרך שלשמה יצאנו להנפקה בשנת 2021. החברה פועלת באינטנסיביות להקמת מפעל הייצור החדש בסמוך לשדרות, מתוך כוונה להתחיל את פעילותו כבר במחצית השניה של שנת 2023. הקמת המפעל היא אמירה ערכית חשובה עבורי. כמו לאבי, דב לוסטרניק ז"ל אשר היה אחד ממייסדי החברה, כך גם לי ולצוות ההנהלה בחברה, חשוב להמשיך ולחזק את הקשר עם אנשי שדרות והנגב, אשר הינם חלק מהקוד הגנטי של החברה".

מפעל טופ גאם החדש ליד שדרות יפעל החל מ-2023. יחסי ציבור,
מפעל טופ גאם החדש ליד שדרות יפעל החל מ-2023/יחסי ציבור

"המפעל החדש ישלש את כושר הייצור"

עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "המפעל החדש צפוי לשלש את כושר הייצור של החברה, ויאפשר לה לתת מענה לתחזיות והביקושים הנובעים, בין היתר, מהסכמים ארוכי טווח שנחתמו (וכאלו שנמצאים בתהליך) עם חברות גלובליות מובילות בתחום תוספי התזונה והמזון. המפעל החדש יאפשר לחברה לפתח מוצרים חדשניים פורצי דרך בשילוב של צורת המתן הייחודית שלנו, עבור סגמנטים ייחודיים הכפופים לסטנדרט רגולציה מחמיר".

טופ גאם תקים מפעל חדש בסמוך לשדרות. יחסי ציבור,
טופ גאם תקים מפעל חדש בסמוך לשדרות/יחסי ציבור

טופ גאם נמצאת בבעלות משותפת של המייסד ונשיא החברה חי חיון, רועי לוסטרניק, וקרן AP Partners שהשקיעה בחברה בשנת 2020 ב co-invest בחברה יחד עם דיסקונט קפיטל וארקין השקעות.

קרן AP Partners היא קרן פרייבט אקוויטי אקטיבית שהוקמה בשנת 2018 והממוקדת בחברות קטנות ובינוניות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה בשווקים הבינלאומיים. מנכ"ל טופ-גאם הוא עמיחי בר-ניר, והיו"ר הפעיל של החברה הוא חגי שטדלר, שותף מייסד בקרן AP Partners.

בשנת 2021 הפכה החברה לציבורית, וגייסה כ- 100 מיליון שקל, בהנפקה הנחשבת לאחת המוצלחות בשנת 2021. החברה מעסיקה למעלה מ-100 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully