וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה עוברת לראשונה לרווח תפעולי סמלי

שירלי יום-טוב

11.2.2003 / 15:00

מדווחת על רווח נקי של כחצי מיליון דולר ברבעון הרביעי; ההכנסות צמחו ב-21% מהרבעון הקודם ל-5.6 מיליון דולר

חברת ג'קדה , המספקת פתרונות אינטגרציה לארגונים, מדווחת היום לראשונה על רווח תפעולי, ועוברת לרווח נקי בשורה התחתונה תוך גידול בשורת ההכנסות. הרווח הנקי הסתכם ברבעון הרביעי בכ-450 אלף דולר או 2 סנט למניה בהשוואה להפסד נקי של 1.3 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון קודם והפסד של 2.6 מיליון דולר או 14 סנט למניה במקביל.

"התחזקנו בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, במיוחד בעלייה הגבוהה ממכירת רשיונות תוכנה אשר תרמו לרווח תפעולי ברבעון הרביעי", אמר גדעון הולנדר, מנכ"ל ג'קדה בהודעת החברה. "זהו הרבעון הראשון שבו ג'קדה מדווחת רווח תפעולי ויש לקחת בחשבון שהכרנו בהוצאות לרכישת טכנולוגיות בסך 385 אלף דולר במהלך הרבעון".

בשורה העליונה מדווחת ג'קדה על הכנסות של 5.6 מיליון דולר המשקפות צמיחה של 21% ביחס לרבעון הקודם. ברבעון מקביל דיווחה על הכנסות דומות - 5.8 מיליון דולר. ההכנסות מרישוי תוכנה הסתכמו ב-2.8 מיליון דולר - גידול של 52% מהרבעון הקודם ושל כ-27% מהרבעון המקביל.

העלייה בהכנסות מרישוי תוכנה תורמת באופן ישיר לשיפור בשולי הרווח הגולמי לרמה של 84%, בהשוואה ל-72% ברבעון המקביל ו-78% ברבעון השלישי. הרווח התפעולי סמלי ומסתכם ב-133 אלף דולר. ברבעון המקביל דיווחה על הפסד תפעולי של 2.9 מיליון דולר. הכנסות מימון של כ-300 אלף דולר מביאות את החברה לרווח הנקי עליו דיווחה היום.

"ברבעון הרביעי רכשנו רכיבי טכנולוגיות שתומכות בתחום המחקר והפיתוח שלנו. טכנולוגיות אלה מאיצות את אספקת הפתרונות המתוכננים. בנוסף, אנו מצפים לרכוש ולפתח עוד מוצרים וטכנולוגיות גם בשנת 2003, תוך כדי חיזוק של המוצרים המוצעים על ידינו", אמר הולנדר.

בסיכום שנתי רשמה ג'קדה הפסד נקי של 2.9 מיליון דולר או 16 סנט למניה. הפסד זה כולל הוצאות חד פעמיות בסך של חצי מיליון דולר בגין רה ארגון בחברה שבוצע במהלך השנה הקודם ובמסגרתו פיטרה החברה 25% מעובדי החברה - 50 איש. ב-2001 דיווחה על הפסד נקי של 8.8 מיליון דולר. ההכנסות הסתכמו ב-2002 ב-21.5 מיליון דולר - ירידה של כ-16%.

יתרות המזומנים והשקעות החברה נותרו ברמה של כ-41.5 מיליון דולר, מהם כ-15 מיליון דולר במזומן והשאר בניירות ערך סחירים (טווח קצר וארוך). זאת, ללא שינוי בששת הרבעונים האחרונים. ג'קדה נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בת"א לפי שווי שוק של כ-25 מיליון דולר בלבד.

בנוסף לתוצאות הכספיות, דיווחה היום החברה כי מייק פוטס, אשר נמצא בג'קדה למעלה מ-7 שנים, יסיים את תפקידו כנשיא ג'קדה ב-31 במאי 2003. פוטס מסיים את תפקידו כנשיא החברה מסיבות אישיות, והוא ימשיך לשמש כיועץ החברה עד שנת 2004 ויסייע בפיתוח עסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully