וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט: יש למנות את טורבוביץ' למפרק של זאבי מחשבים

שלומי שפר

11.2.2003 / 15:23

הדבר מנוגד לעמדה הקודמת של הבנקים המעורבים בעניין, שסברו כי תפקידו של טורבוביץ' יהיה "בעל תפקיד" שינסה להבריא את החברה



"אין כל מנוס מחידוש הליכי הפירוק ומינוי מפרק זמני לזאבי מחשבים " - כך מגיב היום בנק דיסקונט לבית המשפט המחוזי בתל אביב. דיסקונט הודיע לבית המשפט כי הצדדים בעניין - החברה והבנקים הפועלים והבינלאומי , הסכימו למנות את עו"ד יורם טורבוביץ' כמפרק החברה.



הדבר מנוגד לעמדה הקודמת של הבנקים המעורבים בעניין, שסברו כי תפקידו של טורבוביץ' לא יהיה מפרק אלא "בעל תפקיד" שינסה להבריא את החברה תוך שהוא מנסה למכור את נכסיה.



בעקבות דיון שהתקיים ב-31 בדצמבר 2002 ובעקבות הודעת הצדדים כי הם מנהלים מגעים מתקדמים לקראת הסדר למינוי בעל תפקיד - תוך השארת בקשת הפירוק תלויה ועומדת - החליט בית המשפט להעניק הזדמנות נוספת לניסיון ההסדר והנחה את הצדדים להודיע לבית המשפט מה עלה בגורל המו"מ.



לאחר מו"מ שארך כחמישה שבועות, הגיעו הצדדים להכרה שאין באפשרותם לגשר על הפערים ולכן אין מנוס ממינוי טורבוביץ' למפרק. דיסקונט מבקש מבית המשפט למנות את טורבובץ' כמפרק זמני ולהסמיכו לתפוס את כל נכסי החברה, לשמרם ולבטחם, ולגבות את כל החובות והזכויות של החברה. במקביל, מבקש דיסקונט כי טורבוביץ' יפעל לאיתור ויצירת קשר עם רוכשים פוטנציאליים לנכסי החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully