וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מרזל מונה למנכ"ל המכללה האקדמית תל-אביב-יפו

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 9:28

בתפקידו האחרון כיהן במשך שבע שנים (2012-2019) כמנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. בנובמבר האחרון סיים תקופת צינון של שנתיים והחל מפברואר 2022 ישמש כמנכ"ל המכללה האקדמית תל אביב יפו

מרזל יחליף בתפקידו את המנכ"ל ב-10 השנים האחרונות בני אלון. בנוסף לקדנציה המשמעותית שעשה מרזל כמנהל הכללי של משרד מבקר המדינה תחת המבקר יוסף חיים שפירא, מילא שורת תפקידים במגזר הציבורי ביניהם יושב ראש ועדת איחוד המכללות לוינסקי-וינגייט, דירקטור חיצוני בוועדת הביקורת של המועצה האירופאית למחקר גרעיני CERN, יושב ראש קבוצת הביקורת על ארגון מבקרי המדינה של אירופה EUROSAI, סגן נשיאת המרכז הישראלי להעצמת האזרח ועוד.

מרזל בעל תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת חיפה ותואר שני נוסף במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

אלי מרזל. לשכת העיתונות הממשלתית
אלי מרזל/לשכת העיתונות הממשלתית

נשיא המכללה האקדמית תל אביב יפו, פרופ' דרור ורמן: "אני מברך על בחירתו של אלי מרזל לתפקיד המנהל הכללי של המכללה האקדמית תל אביב יפו. אלי בעל ניסיון ניהולי עשיר הכולל הובלה ויישום תהליכי חדשנות, אסטרטגיה ותוכניות עבודה, ביצוע שינויים ארגוניים, הקמת תשתיות פיזיות, מערכות מידע והגנת סייבר וניהול יחסי עבודה. מדובר באדם בעל היכרות מעמיקה של כלל המערכת הציבורית בישראל, ואין לי ספק כי הוא יוביל את המכללה להישגים רבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות מעומק ליבי למנכ"ל היוצא בני אלון, שהיה מנכ"ל מצוין וכוח מניע אמיתי בהפיכתה של המכללה האקדמית למוסד אקדמי מהמובילים בישראל."

מנכ"ל המכללה האקדמית תל אביב יפו הנכנס אלי מרזל: "אני גאה ונרגש להיכנס לתפקיד מנכ"ל המכללה האקדמית תל אביב יפו, אני רואה בכך שליחות ערכית וחינוכית. פגשתי סגל אקדמי ומנהלי מהשורה הראשונה לצד תשתיות לימוד מהטובות בארץ. אני מודע לאתגר המשך תנופת הפיתוח, הן האקדמית והן הפיזית, ונכון לקראתו. המכללה האקדמית תל אביב יפו תמשיך למצב עצמה כגוף אקדמי מהמובילים בישראל"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully