וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכנתא עם טאצ': בנק מזרחי טפחות משיק אפליקציה ללקיחת משכנתא

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 13:38

בנק מזרחי-טפחות השיק את אפליקציית טפחות טאצ', לליווי לקוחות במסע לבית החלומות. מהבנק נמסר כי בניגוד לתהליכי המסורבלים הכרוכים בקבלת המשכנתא, האפליקציה החדשנית תלווה אתכם באופן ידידותי, החל משלב הגשת הבקשה ועד לסיום הטיפול והכניסה לדירה

אפליקציית טפחות טאצ'/בנק מזרחי טפחות, יח"צ

בנק מזרחי טפחות השיק את האפליקציה החדשה במטרה שתהווה קפיצת מדרגה שירותית בעולם המשכנתאות, ותאפשר ללקוחות שיבחרו במזרחי-טפחות, לבצע את רוב רובו של התהליך מכל מקום ובכל זמן, באמצעות הטלפון הנייד שלהם.

את התהליך ילווה בנקאי מומחה של הבנק לכל אורך הדרך שיעמוד לצד הלקוח וינחה אותו בפעולות הנדרשות, יעדכן בזמן אמת על כל התקדמות, ויהיה זמין לכל שאלה ופנייה שלו.

יד ביד גם מהנייד?

לאפליקציה של מזרחי-טפחות ממשק קל לתפעול שיאפשר ללקוח לשלוח בקלות את המסמכים הדרושים לקבלת ההלוואה, ובמקביל לקבל מסרים שוטפים מהבנקאי על סטאטוס הבקשה, משימות שיש לבצע, תיאום פגישות עם מומחה המשכנתאות של הבנק ורשימת המסמכים והאישורים הנדרשים להשלמת התהליך.

בנוסף, יעמוד לרשות המשתמשים באפליקציה מידע רב וחשוב על סביבת המגורים שבה הם מתעניינים, מחירי עסקאות קודמות באזור, כלים וטיפים שימושיים בענייני דירות בכלל ומשכנתאות בפרט וכן מחשבון משכנתא.

דביר בנדק, סרט פרסומת נוסף כהמשך לקמפיין האחרון של מזרחי טפחות

אפליקציית טפחות טאצ'/בנק מזרחי טפחות, יח"צ

"מעצימים את המומחיות והמגע האנושי, לא מחליפים אותם"

לדברי מיטל הרוש, מנהלת סקטור בנקאות ישירה במזרחי-טפחות, "כמו שאר הערוצים הישירים והדיגיטליים שאנחנו מעמידים לבחירת הלקוחות, גם אפליקציית טפחות טאצ' לא נועדה להחליף את המומחיות והמגע האנושי, אלא להעצים אותם, באמצעות פלטפורמה דיגיטלית פורצת דרך ולהיות לצד הלקוחות שלנו בעסקה הכי משמעותית בחייהם. הודות לתפיסת השירות הייחודית שלנו, המשלבת באופן מיטבי בין השירות האנושי והאישי למעטפת טכנולוגית מתקדמת, זוכה מזרחי-טפחות לציונים גבוהים בכל סקרי שביעות הרצון, ועל כך גאוותנו".

"תוספת כוח משמעותית למערך השירות"

מנהל זרוע המשכנתאות של הבנק דרור פלדמן ציין, כי אפליקציית טאצ' מהווה תוספת כוח משמעותית למערך השירות של הבנק בתחום המשכנתאות. "הצלחתנו מזה שנים ארוכות להוביל את שוק המשכנתאות בישראל נשענת על ניסיון, מוניטין מקצועי ומומחיות יוצאת דופן. האפליקציה החדשה לא רק תקל ותפשט את התהליך עבור הלקוחות, אלא גם תסייע לבנקאים שלנו להעניק להם שירות מיטבי, בזמינות הגבוהה ביותר".

האפליקציה חינמית וזמינה בחנויות האפליקציה למשתמשי אנדרואיד ו-IOS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully