וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדן השלימה בימים האחרונים גיוס של 60 מ' ד' מבעלי מניותיה - מנהלת מגעים להנפקת 7% ממניותיה לדויטשה בנק תמורת 15 מ' ד'

גולן פרידנפלד

11.2.2003 / 16:51

גורם המקורב לעסקה עם דויטשה בנק: "מתנהלים מגעים אך שום דבר עדיין אינו סגור"; על פי ההערכות, לאחר שיושלמו התנאים לעסקת אי.די.בי ישקיעו בעלי המניות 30 מ' ד' נוספים בגנדן



עסקת אי.די.בי התקדמה בימים האחרונים צעד נוסף לקראת השלמתה. חברת גנדן השלימה גיוס של 60 מיליון דולרים מבעלי השליטה בחברה. מעבר לסכום זה צפויים בעלי המניות בגנדן להזרים אליה 30 מיליון דולרים נוספים כך שהיקף הגיוס מבעלי המניות המיועד להשלמת גרעין השליטה באי.די.בי יסתכם בכ-90 מיליון דולר. דובר קבוצת גנדן אישר את הידיעה.



בין בעלי המניות הבולטים בגנדן עומדים נוחי ויצחק דנקנר המחזיקים בכ-45% ממניות גנדן, והורבאט דמקו המחזיק בכ-12.2% מהון המניות באמצעות חברת אקיטיבה הסלובנית שבבעלותו.



השלב הבא בגיוס המימון הנדרש, כפי שמסתמן, הוא השקעה של 7% בחברה על ידי דויטשה בנק. על פי גורמים המקורבים לעסקה אכן מתנהלים מגעים לגבי השקעה של 15 מיליון דולר מצידו של דויטשה בנק בחברה תמורת 7% ממניותיה אך הסכם השקעה כזה טרם נחתם.



עסקת אי.די.בי שאמורה להגיע להסתיים עד לסוף חודש מארס תלויה עדיין בכמה גורמים: עסקת אלרן אמורה להיחתם, במסגרתה ימכור נוחי דנקנר את החזקותיו בתעשיות מלח לאלרן. במידה שעסקת אלרן לא תושלם, ייאלץ דנקנר למצוא חלופות אחרת לאחזקותיו בתעשיות מלח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully