וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל ארבלי מונה למנכ"ל חברת יזמות הקנאביס "אסיף 420"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 17:24

ארבלי, שותף-מייסד בחברה, יהיה אמון על ניהול הפעילות השוטפת של החברה הכוללת כ-75 עובדים, ניהול חברות הבת של אסיף 420 ופיקוח על פרויקטים פעילים

טל ארבלי מונה למנכ"ל חברת יזמות הקנאביס "אסיף 420". ארבלי (36) הוא שותף-מייסד "אסיף 420" יחד עם מרקו מיקיאלי, גלי הוכמן ונוספים, ובמהלך השנה האחרונה שימש כממלא מקום מנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו, ארבלי יהיה אמון על ניהול הפעילות השוטפת של החברה הכוללת כ-75 עובדים, ניהול חברות הבת של אסיף 420 ופיקוח על פרויקטים פעילים בשיתוף פעולה עם דירקטוריון החברה.

טל ארבלי. עידן בנדה,
טל ארבלי/עידן בנדה

חברת אסיף הינה חברת יזמות בתחום הקנאביס הבינלאומי. בשנתיים האחרונות מקימה החברה פעילויות גידול, ריבוי והשבחה של זני קנאביס למטרות רפואיות בלסוטו דרום אפריקה. לאחרונה השלימה החברה את הפיתוח הסופי של מתחם הגידול שלה, המשתרע על פני 17 אלף מטר מרובע של חממות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לחברה יכולת ייצור גבוה ואיכותית בעלויות נמוכות. החברה עתידה להתקשר עם חברות הפארמה הבינלאומיות לצורך אספקת זני קנאביס מובחרים לשימוש רפואי.

ארבלי הוא בוגר תואר ראשון במדיניות ציבורית מאוניברסיטת רייכמן. טרם פעילותו באסיף שימש כמנכ"ל חברת מובאידו לפרסום דיגיטלי ולפני כן כיועץ בכיר לשרה לשעבר מירי רגב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully