וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינוס פחות מ-2,000 שקל? לא תשלמו רבית

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 10:08

יש תחרות: בנק דיסקונט מבטל את ריבית החובה עד ל-2,000 שקל ועל הפחתה של יותר מ-50% בעמלת הקצאת האשראי. המנכ"ל אורי לוין: "זה רק הצעד הראשון. נייצר תחרות במערכת"

בנק דיסקונט הודיע הבוקר על ביטול ריבית החובה בחשבון העו"ש (אוברדראפט) עד לסכום של 2,000 ₪, לבעלי מסגרת אשראי. זוהי הודעה משמעותית מצד דיסקונט אשר צפויה להגביר את התחרות בין הבנקים.

במקביל לכך, הודיע הבנק על הפחתה של יותר מ-50% בעמלת הקצאת האשראי הרבעונית ל-10 שקלים (הסכום הנמוך ביותר מבין חמשת הבנקים הגדולים) וכן על חבילת כלים מתקדמים שיסייעו ללקוחות בהתנהלות פיננסית נבונה ובצמצום השימוש באוברדראפט:

הודעת SMS המעדכנת את הלקוחות על כניסה למינוס, תובנות אישיות באפליקציה להתנהלות פיננסית נבונה והימנעות מכניסה למינוס וחיבור מבוסס בנקאות פתוחה לשירות של חברת פינטק, המסייע להימנע מתשלום ריביות מיותרות על האוברדראפט.

אורי_לוין_מנכל_קבוצת_דיסקונט. מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני,
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: סוף סוף תחרות אמיתית בין הבנקים/מרק ישראל סלם ואבשלום ששוני

המטרה: להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחות

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט אמר: "המהלך לצמצום עלויות הלקוחות על השימוש באוברדראפט, ובראשו ביטול הריבית על המינוס עד לסכום של 2,000 ₪, מהווה מהלך ראשון בסידרת צעדים מתוכננים, המתמקדים במענה לדברים שמטרידים את הלקוחות שלנו יותר מכל.

דיסקונט שם לעצמו למטרה להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותיו ולייצר תחרות אמיתית במערכת הבנקאית והצעדים שאנו מציגים היום הם עוד נקודת ציון משמעותית בדרך זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully