וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: השפתון הנועז של אמן הפופ

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 8:47

וגם: המוצר שישפר את המראה - עם או בלי איפור, הבשמים החדשים של גוצ'י, מסקרה שתסדר לכן את העיניים ונשנושים ללא סוכר לט"ו בשבט

במחווה לקית' הרינג

VIVA GLAM X Keith Haring. יח"צ חו"ל,
VIVA GLAM X Keith Haring/יח"צ חו"ל

מותג האיפור הבינלאומי M∙A∙C , מציין 27 שנים להקמת הקרן האייקונית M∙A∙C VIVA GLAM שכל הכנסותיה קודש לסיוע לנפגעי נגיף ה- AIDS/HIV ובני משפחותיהם ולארגונים התומכים בקידום האישה והנערה וקידום זכויות הקהילה הלהט"בית. השנה מושקת קולקציית שפתונים ייחודית המוקדשת למורשת האמנותית והפילנתרופית של האמן האגדי קית' הרינג שהלך לעולמו בגיל 31 כתוצאה ממחלת האיידס.

מדובר בסדרת שפתונים בצבעי היסוד שהפכו לסימן ההיכר של הרינג. קל לזהות את ההקבלה האמנותית בין הרינג ל- M•A•C, אמנות הפופ הייחודית של הרינג פרצה למוקד תת-התרבות האמנותית של ניו-יורק בשנות ה-80 של המאה הקודמת, בדיוק כשהמותג השיק מותג איפור אמנותי המפר כללים ובעל אופי מגובש. הרינג השתמש בשפה הוויזואלית הפוֹפית הצבעונית המיוחדת שיצר כדי למחות נגד גזענות, אי שוויון וניצול, ולהשמיע את קול המיעוטים.

ג'והן דמסי, יו"ר קרן M•A•C VIVA GLAM ונשיא קבוצה בכיר בקבוצת החברות אסתי לאודר העולמית אמר כי אמונתם המשותפת בשוויון זכויות ועתיד בריא לכל, היא המסר המשמעותי ביותר בקמפיין המשותף ל- M•A•C VIVA GLAM X קית' הרינג.

3 השפתונים בגימורי מאט ופרוסט, מצטרפים לקולקציה של VIVA GLAM. כל אחת מיצירות הפופ-ארט מיוצגת באמצעות סגנון הרחוב הסימבולי של הרינג. Red Haring אדום בהיר ומלא חיים (מאט) , Canal Blue כחול עז עם חלקיקי מיקרו פניניים (מאט) , St. Marks Yellow צהוב בהיר שקוף עם חלקיקים פנינתיים (פרוסט).

VIVA GLAM X Keith Haring. יח"צ חו"ל,
VIVA GLAM X Keith Haring/יח"צ חו"ל

בדומה לאופן שבו הרינג ראה את קירות הרכבת התחתית של ניו-יורק כמעבדת ניסויים, VIVA GLAM X Keith Haring מזמין לערוך ניסויים ולחקור את היצירתיות שבכל אחד, צריך לערבב, לשלב וליצור מראות עתירי השפעה ללא גבולות עם גוני אדום, כחול וצהוב צבעים נועזים ומקוריים, לבדם או מעורבבים עד ליצירת גוון אישי של סגול, ירוק או כתום. הצבעים נועדו לשחק, ליצור ולהביע כל אחד את עצמו. קולקציית M•A•C VIVA GLAM x Keith Haring מזמינה להתמסר לעוצמת היצירתיות המשקפת את אמונתו של הרינג ש"אמנות צריכה לתת דרור לנשמה, לעורר את הדמיון ולעודד בני אדם להרחיק לכת."

קמפיין "ויוה גלאם" עלה לראשונה ב-1994 עם הפנים הראשונות של הקמפיין -הדראג קווין רופול. עד היום גייסM∙A∙C VIVA GLAM למעלה מ-500 מיליון דולר בעולם והסכום ממשיך לגדול. כל סנט ממחיר המכירה של שפתוניM∙A∙C VIVA GLAM נתרם לקרן M∙A∙C VIVA GLAM, התומכת בעתיד בטוח ובשוויון זכויות לכל. גם בישראל 100% מההכנסות ממכירת סדרת ויוה גלאם מוקדשות לקרן האיידס. מחיר שפתון 93 שקל. סכום קטן למטרה נעלה, להשיג בחנויות ובאתר MAC.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

אור לעור

halo  של סמאשבוקס. יח"צ,
halo של סמאשבוקס/יח"צ

מותג האיפור והטיפוח המקצועי SMASHBOX COSMETICS מרחיב את סדרת ההארה Halo עם מוצר חדש שממנו כנראה קורצו חלומות, איפור ללא איפור. Halo Plumping Dew הוא ממריץ הזוהר החדש והעוצמתי שכל אחת צריכה לאמץ. מותג סמאשבוקס משיק קרם רווי בלחות המתפיח את העור בחומצה היאלורונית וניאצינמיד ומספק לו לחות ל-24 שעות עם מייק-אפ או בלעדיו. המוצר מכיל פריימר המעניק תחושה נעימה ונוחה לאורך זמן, כך שניתן להשתמש במוצר בנדיבות וליהנות מהזוהר הרך שהוא מעניק לעור.

halo  של סמאשבוקס. יח"צ,
halo של סמאשבוקס/יח"צ

הרכיבים שלו ניאצינמיד וחומצה היאלורונית, הופכים אותו לקרם לחות במרקם משיי ולא שמנוני, שבכל טיפה שלו פנינים המעניקות הבהרה אופטית המאירה את העור מידית בבוהק עדין. ניתן לשימוש בו לבדו או עם מייקאפ כדי לשפר את מראה העור ובכך ליצור זוהר לזמן ארוך יותר.

המוצר מתאים לכל גוני העור, הוא טבעוני, מיוצר ללא ניסויים בבעלי חיים ונבדק על-ידי רופאי עור. לורי טיילור דייויס, מנהלת בינלאומית של מאפרים מקצועיים בסמאשבוקס ממליצה להוסיף את Halo Plumping Dew לחלקים המוגבהים של הפנים כדי להעצים את האפקט הזוהר.

להשיג בחנויות סמאשבוקס, ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו- BE ובאתר האונליין של סמאשבוקס.

seperator

חופשי ומשוחרר

בשמי GUCCI GUILTY PARFUM. יח"צ,
בשמי GUCCI GUILTY PARFUM/יח"צ

מותג גוצ'י משיק את בשמי Gucci Guilt לגברים ולנשים, וקורא לאוהבים להעז ולבחור בניחוחות יוצאי דופן. העולם שלForeverGuilty ממשיך לדגול בהשקפה חופשית, משוחררת. שני הבשמים Gucci Guilty Parfum Pour Homme, ו-ucci Guilty Eau de Parfum Intense Pour Femme, מעניקים פרשנות מחודשת לבשמי Gucci Guilty הקלאסיים עם תשוקה עוצמתית למי שמחפשים הצהרת אהבה חופשית מכללי וממוסכמות החברה. שני הבשמים הם סמל לקשר שבין אוהבים אקסצנטריים שהם למעשה נשמות תאומות, כשאת מסע הפרסום מובילים ג'ארד לטו ולאנה דל ריי.

לבושם הגברי ניחוח עצי וענברי, לנשים נבחר ניחוח עצי ענברי פרחוני. שניהם זוכים ללבוש חדש, והם מוצגים על רקע תפאורת וינטג' של מסעדת דיינר אמריקני. אריזת הבשמים החדשים עוצבה כחלק בלתי נפרד מהעולם של Gucci Guilty עם צלליות ייחודיות התואמות באופן מושלם למהות הפנימית של כל בושם.

בשמי GUCCI GUILTY PARFUM. יח"צ,
בשמי GUCCI GUILTY PARFUM/יח"צ

אריזת הבקבוקים באה לידי ביטוי בצבעים החדשים ורבי עוצמה. הבושם לגבר ארוז בבקבוק זכוכית כבד בגוון פחם אבן כהה. הבושם לאישה ארוז בבקבוק עם מעטפת ארד. לשניהם פקק בגוון תואם המודגש עם הסמל המפורסם של שתי אותיות G, המשתלבות-הסמל של מותג גוצ'י. הבושם לגבר ארוז בקופסה בגוון פחם אבן כהה עם כיתוב באותיות כסף חרוטות , הבושם לאישה ארוז בקופסה בגוון שנהב עם כיתוב בארד מתכתי.

את מסע הפרסום החדש צילם גלן לוצ'פורד, כשהבשמים מוצגים כחלק מאתר בלתי צפוי מהדיינר האמריקני, עם פינות ישיבה באדום, קירות מחופים בעץ וחלונות עם תריסים. בתוך אחת מפינות הישיבה, לטו ודל ריי מתבוננים למצלמה במבט נועז הקורא לצופה להצטרף אליהם בחגיגת חופש. הופעה מיוחדת של קורטני לאב מחזקת את המסר עוד יותר.

להשיג ברשתות אפריל, סוםר פארם, משביר לצרכן BE.

seperator

עושים עיניים

IL_MAKIAGE_BLACK CARD. טל עבודי,
IL_MAKIAGE_BLACK CARD/טל עבודי

מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק מסקרה BLACK CARD - מרימה, מעגלת ומאריכה ואייליינר טוש עמיד במים - BLACK CARD. המסקרה מרימה, מעגלת ומאריכה את הריסים, יש לה מברשת סיליקון מקצועית בעלת סיבים דקים וצפופים באורכים שונים, המאפשרים הפרדה והגדרה של כל ריס. צורתה הייחודית והמעט מעוגלת, מתאימה בדיוק למבנה העין, ומאפשרת עבודה קלה ונוחה. הסיבים הארוכים מעגלים, מרימים ומאריכים את הריסים העליונים, הסיבים הקצרים מאפשרים הדגשת ריסים בצידי העין וריסים תחתונים, לקבלת אפקט מניפה.

הפורמולה החדשנית מועשרת בשמן פשתן המזין את הריסים, מגן עליהם מנזקי גיל ומזג אוויר, השמן תורם לחיזוק ושימור גוון הריסים הטבעי. מרקם הקרם העשיר מאפשר מריחה קלה ואחידה, הוא מתייבש במהירות, אינו נמרח או מתפורר. הוא מעניק לריסים נפח תלת מימד, ברק וגמישות.

הפורמולה מאפשרת עבודה בשכבות, עוטפת את הריסים מהשורש ועד הקצה לתוצאה עמידה לאורך זמן. המוצר לא נוסה על בעלי חיים, אינו מכיל פארבנים או רכיבים מהחי.

לאייליינר טוש עמיד במים- BLACK CARD פיגמנט עשיר בצבע, הוא נמרח בצורה נוחה ומדויקת בזכות מברשת מובנית מחודדת וגמישה. הפורמולה הייחודית היא על בסיס מים בגימור מט קטיפתי, מתייבשת בקלות ואינה דוהה. אידיאלי ליצירת קווים מדויקים וצמודים לקו הריסים עם ריכוז צבע אינטנסיבי בכל מריחה, עמיד עד 14 שעות גם במים. לא נוסה על בעלי חיים.

להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE ובאתר.

seperator

פשוט דיווין

קרם עיניים & שפתיים מסדרת דיווין של L'OC. יח"צ,
קרם עיניים & שפתיים מסדרת דיווין של L'OC/יח"צ

מותג L'OCCITANE משיק קרם עיניים & שפתיים מסדרת דיווין במוצר אחד המסייע בהפחתת קמטוטים, קווים דקים ועיגולים כהים שהופכים עם השנים לבולטים יותר. השינויים המשמעותיים באזור העיניים מלווים בקמטוטים, נפיחות ועיגולים שחורים, מה שמקנה לפנים מראה עייף וחסר חיות. במקביל השפתיים מאבדות מנפחן ומופיעים קמטוטים באזור השפה העליונה. קרם דיווין במרקם תחליב עדין, מורכב מ-97% רכיבים טבעיים, הנספגים במהירות בעור, ומשפרים את סימני ההזדקנות סביב העיניים והשפתיים, אזורים בהם העור עדין וזקוק לקרם ייחודי להם.

נוסחת האנטי אייג'ינג הייחודית של המוצר מכילה ריכוז גבוה של תמצית שמן אתרי אימורטל אורגני הרשום כפטנט בזכות נוגדי החמצון ותכונות האנטי אייג'ינג שלו. מוצאו של השמן מקורסיקה, והוא ידוע כמי שפועל כנגד אובדן מיצוק וגמישות העור ומהווה חלופה טבעית ועדינה לרטינול. הנוסחה מכילה גם שמן זרעי קמלינה העשיר באומגה 3 ובוויטמין E וידוע בתכונותיו המרגיעות ונוגדות החמצון.

seperator

מלך ליום אחד

חג המלכים. יח"צ,
חג המלכים/יח"צ

לקראת חג המלכים חברת התעופה Air France, בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הקונדיטוריה הצרפתית Maison Kayser חברו להגרלה טעימה למשך חודש ימים.

חג המלכים או חג ההתגלות, הוא חג נוצרי החוגג את בואם של שלושת מלכי קדם לבית לחם לאחר הולדת ישו, את החג חוגגים לאחר חג המולד ב-6 בינואר. בתרבויות שונות מכינים לכבוד החג את עוגת המלך- עוגת שמרים חלולה שמרכזה מונחת הפתעה. הזוכה בהפתעה מוכתר למלך ליום אחד, במקרה של השת"פ בין אייר פראנס למייזון קייזר ההפתעה שיכולה להסתתר בעוגה היא כרטיס טיסה זוגי לפריז עם חברת אייר פראנס למימוש במהלך שנת 2022.

את העוגות ניתן לרכוש בסניפי Maison Kayser בנמל תל-אביב או בשדרות רוטשילד בתל אביב.

קבוצת אייר פראנס KLM היא ענקית תעופה עולמית שבסיסיה באירופה, תחומי העיסוק העיקריים שלה הם הובלת נוסעים, מטענים ותחזוקת מטוסים.

seperator

מהחווה למטבח

מעדנית חוות צוק. נתנאל ישראל,
מעדנית חוות צוק/נתנאל ישראל

מעדניית הבוטיק חוות צוק מציעה חוויה קולינרית של טעמים בלתי נשכחים ומשיקה מנות חדשות. במרכז החנות ממוקם אטליז עם מעדנייה המתמחה בבשר בקר וטלה מגידול מקומי בלבד, בשר הנבחר בפרמטרים קפדניים, על-מנת להביא את הנתחים המשובחים ביותר.

בנוסף מעדניית חוות צוק מעניקה במה למיטב התוצרת האיכותית של חוות צוק שבעמק האלה. המעדנייה מציעה תוצרת חקלאית איכותית היישר מהחווה כמו גבינות עיזים, ירקות אורגניים, שמן זית איכותי ועוד. המעדנייה גם מארחת יצרני בוטיק מקומיים נבחרים שיחד משלימים את סל המוצרים האיכותי שלה.

במקררי הגבינות ניתן למצוא גבינות איכותיות לצד שמן זית, פינת אלכוהול עם יינות מיקבי בוטיק מובחרים ואלכוהול משובח ממזקקות ישראליות מובילות, זיתים וחמוצים איכותיים, גלידות ועוד.

לצד חגיגת הטעמים, מציעה המעדנייה אוכל ביתי מבושל לכל מטרה עם מנות חדשות: דגים כבושים ומעושנים, מגוון לחמים ועוד, כשעל מלאכת הבישול מנצחת מיכל יום טוב אשר מקפידה לבחור את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ויוצרת מנות בטעם ביתי משובח. יש גם מארזי דליקטס משובחים וטעימים.

להשיג במעדניה ברמת אביב או באמצעות אתר המעדנייה.

seperator

מכבסים ושומרים על הסביבה

PERSIL POWER CAPS. יח"צ חו"ל,
PERSIL POWER CAPS/יח"צ חו"ל

פרסיל, מותג הכביסה מהמובילים בעולם ממשיך לחדש ומשיק חדשנות נוספת: PERSIL POWER CAPS - קפסולות ג'ל מרוכזות עם פורמולה חדשנית לניקיון בוהק ורעננות מתמשכת של הכביסה, עכשיו עם 3 תאים לתוצאות ניקיון טובות יותר. מדובר בפורמולות מתקדמות של המותג שבו בזמן מקדם את נושא הקיימות ושם דגש על שמירה על איכות הסביבה.

PERSIL POWER CAPS הן קפסולות מתקדמות עם 3 תאים לניקיון טוב יותר ורעננות של הכביסה, סדרת המוצרים נותנת מענה לניקיון בוהק לכביסה, תוך שמירה על איכות הסביבה. הפורמולה בטכנולוגיית Deep Clean Plusיעילה לניקיון עמוק של הכתמים, יעיל גם בטמפרטורות נמוכות וחסכוניות 20-30 מעלות. הקפסולה עשויה 100% פלסטיק שנמס במים, 50% מהקופסא עשויה מחומרים ממוחזרים.

פרסיל הוא מותג כביסה מוביל בישראל ובעולם עם טכנולוגיות ניקיון מתקדמות ביותר בשילוב בישום רענן לניחוח לאורך זמן. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

seperator

ט"ו בשבט חופשי ובריא

FREE. יח"צ,
FREE/יח"צ

ט"ו בשבט בפתח והחברות מחממות מנועים. כבר לא צריך לדאוג שהכל משמין כי מותג חטיפי הבריאות FREE מציע סדרת חטיפי פירות העשויים 100% פרי, מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. בסדרה 3 טעמים קרנצ'ים במיוחד: 100% פרי חטיף תפוח עץ קראנצ', 97% פרי חטיף תפוח עץ וקינמון קראנצ' ו-98% פרי תפוח עץ בנגיעות מנגו קראנצ' שזה ממש כמו לאכול מנגו אבל עם קלוריות של תפוח עץ.

החטיפים מכילים עד 81 קלוריות לשקית 22 גרם, וכל מוצרי הסדרה מכילים רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, אינם מכילים שמן, ללא גלוטן וללא טיגון. מושלם לנשנוש כי אפשר לשמור בתיק. מתאים לאירוח, וגם כתוספת ליוגורט ו/או עם גרנולה, כתוספת קראנצ'ית מתקתקה לסלט וליצירתיים אפילו תוספת לתה חם או סיידר אלכוהולי.

החטיפים משווקים בשקיות זיפר איכותיות לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות. להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

seperator

הקלוצמנים מגיעים

מארזי ט"ו בשבט. יובל הלמן,
מארזי ט"ו בשבט/יובל הלמן

במבשלת הבוטיק "קלוצמן" עסוקים באריזת מארזי בירות הדרים משולבים עם פירות יבשים, פיצוחים מובחרים וריבות קונפיטורה בעבודת יד. בירות קלוצמן נחשבות לייחודיות ולמיוחדות בנוף הבירות הישראלי. המותג מייצר בירות עם טוויסט לימוני מרענן וטעים, בירות הדרים קריספיות אידאליות לישראל.

לקראת ט"ו בשבט מציעים במבשלת קלוצמן מארז "ט"ו בשבט הגיע" הכולל קונפיטורת פירות מהפרדס, פיצוחים מובחרים, 12 קלוצמנים (3+3+3+3), ופירות יבשים. וגם: שת"פ חדש עם חברת BUYME פלטפורמת WELL-B במסגרתו תתאפשר מכירת מארזים מובנים לחברות, לוועדים, להרמות כוסית, מתנות חג ועוד.

מדובר במוצר ייחודי שלא ניתן יהיה להשיגו באתר המבשלה או במקומות אחרים. הוא מיועד במיוחד לחברות מסחריות שרוצות ומעוניינות לפנק את העובדים שלהם בבירה ישראלית מקורית וטובה, או למי שמארגן מסיבה משפחתית בבית, סדר טו בשבט או רוצה לפנק את החברים והמשפחה בבירה מיוחדת מהפרדס.

המארז ניתן להזמנה גם על-פי כמות העובדים. את מארזי החברות שיוצעו במסגרת שיתוף הפעולה עם אפליקציית BUYME יש להזמין דרך פלטפורמת well-b הדורשת הרשמה מראש.

seperator

בלנדר ספורטיבי

הבלנדרים של  NUTRIBULLET. יח"צ,
הבלנדרים של NUTRIBULLET/יח"צ

חברת OIG, מביאה לראשונה לישראל את הבלנדר ספורט האמריקאי החדשני - NUTRIBULLET EXCLUSIVE, בלנדר דקורטיבי ב-7 צבעי מט ייחודיים, קומפקטי ואינו תופס נפח גדול. לבלנדר מנוע עוצמתי של W 1000 להפקת המקסימום בהכנת כל סוגי שייקים, בסיס מנוע DC Lock motor 1000W, להב טחינה, כד בנפח 680 מ"ל, כוס בנפח 511 מ"ל, 1 טבעות שתיה, 1 טבעות שתיה עם ידית ולא לדאוג, יש חוברת מתכונים.

OIG היא חברה משפחתית העוסקת בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. את החברה ייסדו האחים איציק ועופר גבאי אשר שמים את הלקוח וחווית השירות בראש סדר העדיפויות. החברה הקימה את מותגי הפרימיום DAVO ו-DAVO PRO ואת המותג NOVO.

OIG היא נציגה בלעדית בישראל של מותגי היוקרה HUROM הקוריאני, POLTI האיטלקי, Blendtec ו NUTRI BULLET האמריקאים, RITTER הגרמני ועוד כשבין מוצרי החברה שואבי אבק, בלנדרים, מיקסרים, מסחטות ועוד.

להשיג באתר הרשמי של החברה ובמעלה מ- 250 נקודות מכירה ארציות וביניהם רשתות כמו א.ל.מ, טרקלין חשמל, שקם אלקטריק, חשמל נטו, חנויות פרטיות ואתרי סחר.

seperator

לנדרובר לילדים

לגו. יח"צ,
לגו/יח"צ

חובבי הלגו התפקדו. בימים אלא חברת אילנית-יבואנית ומשווקת מותג לגו בישראל, משיקה את סדרת LEGO® Technic בשת"פ עם חברת לנדרובר העולמית. בסדרה מעל 15 דגמים ייחודים של מכוניות עתיקות לאספנים. סדרת הטכני של לגו היא מתנה מושלמת לחובבי לגו מומחים, לחובבי לנדרובר ואספני מכוניות אספנות קלאסיות כאחד. עקב מורכבותן, ערכות הלגו הטכני מיועדות לילדים מגיל 7 (לערכות הקטנות) ועד גיל 18 (לערכות הגדולות). ערכת הלנדרובר, 42110, כוללת 2,573 חלקי לגו טכני, ומיועדת לגיל 11 ומעלה, הערכה מגיעה עם חישוקים בעיצוב ייחודי, צמיגים רחבים עם אחיזת קרקע, ותכונות ופונקציות מציאותיות כמו ברכב שטח אמיתי. פנים הרכב כולל מושבים אחוריים המתקפלים קדימה ומעניקים גישה לתיבת 4 הילוכים רציפה. לדגם יש גם מנוע 6 צילינדרים בשורה עם בוכנות נעות מתחת למכסה המנוע. הנעת 4X4 עם 3 דיפרנציאלים, מתלים עצמאיים בשני הסרנים וכננת עובדת, העתק מרשים של רכב השטח, תוכנן כדי לספק חווית בנייה סוחפת ומציאותית להנאה מרבית.

הערכה כוללת גם דף מדבקות תואמות להשלמת מראה הרכב. בהמשך ל-15 הדגמים, יגיעו בעתיד דגמים נוספים.

seperator

חממה בגינה

Maple greenhouse. כתר,
Maple greenhouse/כתר

מגמת הגינון הביתי שהגיעה לשיאה עם פרוץ הקורונה, הביאה צורך בפתרונות חדשים לגינון והנבטת ירקות, פירות, צמחי תבלין ועוד. "כתר", התבססה על ניסיונה בטכנולוגיות מתקדמות של מוצרי חוץ, ופיתחה את Maple-חממה ביתית בה ניתן לגדל בבית בקלות ירקות, עציצים, עשבי תיבול, פרחים ועוד, בתנאי חממה ביתיים וברמה מקצועית.

החממה היא חלק מסדרת מוצרי Maple, הכוללת מגוון סוגי ערוגות קרקע. כל מוצרי הסדרה עשויים בטכנולוגיית Evotech המתקדמת של כתר, המדמה מראה וטקסטורה של עץ אמיתי, מבלי לפגוע בסביבה ועם כל היתרונות שבחומר גלם איכותי ועמיד לאורך שנים. החממה שביצורה נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים, מורכבת מערוגה מוגבהת במראה עץ, שלדת מתכת איכותיות וחזקה בגובה 1.20 מטר, ויריעה מתקפלת המגנה על הגידולים הביתיים מפני מזיקים ופגעי מזג האוויר. הא שומרת על טמפרטורה אחידה ומספקת סביבת גידול מוגנת.

גידול בתנאי חממה אידיאלי במיוחד בימי החורף, בהם הצמחייה עלולה להינזק על-ידי הרוח או גשמים כבדים. החממה מעלה את הטמפרטורה והלחות ומאפשרת תנאים מיטביים עבור גידולי קיץ לאורך כל השנה. סדרת Maple נוצרה על טהרת הקיימות אותה מקדמת כתר לעידוד אורח חיים בר קיימא.

ענף הגינון הוכתר כענף המניב ביותר במשק בתקופת הסגרים, עם קפיצה של 80% במכירות זרעים ושתילים. לגינון ביתי סגולות טיפוליות שהוכחו במחקר רחב היקף שנערך באחרונה באוניברסיטת שפילד הבריטית, לפיו לגינון הביתי השפעה חיובית על הבריאות הפיזית והמנטלית, הורדת רמות מתח וחרדה ושיפור מצב הרוח בטווח הקצר והארוך. להשיג באחד מ-15 סניפי רשת חנויות כתר בפריסה ארצית

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully