וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרינים הצלחות

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 13:41

אסף ויטמן מנכ"ל IPM ויו"ר הועד המנהל של ביה"ס סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים, ומנהלת בית הספר דנה בלנקשטיין-כהן ציינו סוף שנה מוצלחת במיוחד לפעילות ביה"ס, באירוע שבו הוקרנו סרטי הגמר של בוגריו, בסינמטק בתל אביב. מדובר בסרטים איכותיים ומגוונים שיצרו בוגרי סם שפיגל תחת מגבלות הקורונה. לדברי מנהלי המוסד, סרטי הגמר השנה הם מקור לגאוות יחידה אמיתית של צוות ביה"ס, שממשיך לחזק את מעמדו בארץ ובעולם.

מגזין ה'הוליווד ריפורטר' בחר השנה את סם שפיגל לרשימת 15 בתי הספר הטובים לקולנוע בעולם, וסרטים של סטודנטים ובוגרי ביה"ס הוקרנו בפסטיבלים מובילים בעולם, וגרפו פרסים בינלאומיים יוקרתיים. כמו כן, על רקע המגיפה העולמית, ולמרות הקושי הרב, המשיך בית הספר להפעיל את חממת הקולנוע הבינלאומית שמובילה המפיקה אורית זמיר, לטיפוח וקידום יוצרי קולנוע צעירים מהארץ ומהעולם.

אסף ויטמן  ודנה בלנקשטיין-כהן. יוסי צבקר,
אסף ויטמן ודנה בלנקשטיין-כהן/יוסי צבקר

זיידנר בזכרון

עומר זיידנר מנהל פעילות KFC בישראל; עמית בר-יהודה בעלי 'מול זכרון'; אלון וינשטוק, סמנכ"ל השיווק של KFC בישראל; ואיתי בירן מנהל הנכסים ב'מול זכרון', השיקו בשני, בזיכרון יעקב, את הסניף התשיעי במספר של רשת המזון המהיר. הסניף החדש נועד לשרת את תושבי האזור כולל חדרה, קיסריה ובנימינה.
רשת העופות המפורסמת לא נעצרת בזיכרון והודיעה על כוונתה לפתוח שני סניפים נוספים, הפעם, באזור חיפה - האחד בחוצות המפרץ והשני בקניון הקריון.

עומר זיידנר, עמית בר-יהודה, אלון וינשטוק ואיתי בירן. באדיבות קליגר תקשורת,
עומר זיידנר, עמית בר-יהודה, אלון וינשטוק ואיתי בירן/באדיבות קליגר תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • סם שפיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully