וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוצאת מהמיטה: מירי מסיקה בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 16:05

הזמרת היוצרת והשחקנית האהובה מירי מסיקה, ממשיכה לכהן שנה נוספת כפרזנטורית מותג מרכך הכביסה Lenor, ותוביל את הקמפיין החדש המציג את מרכך הכביסה בשילוב כדוריות הבושם במגוון ניחוחות, תחת הסלוגן: "I feel good in Lenor"

למה מירי מסיקה לא רוצה לצאת מהמיטה? כנראה בגלל הרכות והניחוח: בצילומי קמפיין החדש מירי מסיקה מתפנקת במיטה ומתקשה לצאת מהפוך. עם מצעים שכובסו לפני כ- 12 שבועות.

הזמרת, מזמינה את עוברי אורח להתנסות בחוויה החדשה, תחת שיבוש המילים המכוון: "מיט-פנקת" (שילוב של מיטה ופינוק), פשוט להתפנק במיטה עם מצעים רכים ובניחוח המשכר של לנור, מותג הכביסה מס' 1 באירופה.

הקמפיין הופק על ידי C מקבוצת פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות באירופה, והוא עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות החברתיות.

אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: " Lenor ממשיך לבסס את מעמדו בישראל בעזרת מותגי הבישום לכביסה שכבשו את השוק. אנו שמחים להמשיך את ההתקשרות עם מירי מסיקה שמתאימה ומזוהה עם ערכי המותג המייצגים אלגנטיות, חדשנות ואסתטיקה"

מירי מסיקה צילומי קמפיין של לנור. רפי דלויה,
מירי מסיקה בצילומי קמפיין של לנור/רפי דלויה

מרכך כביסה וכדוריות הבושם Lenor מוצע במגוון ניחוחות, ועל פי טענת החברה, "השילוב מבטיח הנאה רצופה מריח משכר שימשיך להריח מצוין גם לאחר אחסון במשך 12 שבועות אחסון בארון סגור. הסדרה החדשנית משלימה את קולקציית המוצרים של מותג הבישום לכביסה שכבשו את השוק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully