וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכון בדואר: דואר ישראל זכה במכרז רשות האוכלוסין

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 15:58

רשות האוכלוסין וההגירה בחרה ב'דואר ישראל' במכרז חלוקת הדרכונים עבור הרשות לתקופה של 36 חודשים עם אפשרות להארכה. ההיקף הכספי של המכרז מוערך ביותר מ-10 מיליון שקל לשנה

'דואר ישראל' נבחר ע"י רשות האוכלוסין וההגירה לחלק את הדרכונים בהנפקתה למשך 3 שנים לפחות, כאשר ישנה אפשרות שתתקבל החלט הלהאריך את ההתקשרות בתום התקופה.

במכרז השתתפו מספר חברות שילוח, כאשר 'דואר ישראל' גברה על הצעות המתחרים עם הצעת שירות שכוללת חלוקת דרכונים בהליך 'דואר רשום' בשילוב מערכות ניטור, בקרה וזיהוי ומתקדמות.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, ציין כי "חלוקת מסמכים רגישים כמו דרכון אישי, דורשת שילוב של כוח אדם מיומן ואמין, יכולות שינוע ופריסה ארצית, ומערכות מחשוב מתקדמות ומאובטחות. הבחירה של רשות האוכלוסין וההגירה בדואר ישראל מצטרפת לגופים נוספים מהמגזר הציבורי והפרטי, בהם חברות פיננסים, בריאות ותקשורת, שבוחרים בדואר ישראל לטיפול בשילוח פריטים רגישים ללקוחותיהם, במהירות ובאחריות".

דרכון ישראלי. ShutterStock
חלוקת מסמכים רגישים דורשת אמינות, יכולות שינוע, פריסה ארצית, ומערכות מאובטחות/ShutterStock

בשנים האחרונות זכתה חברת 'דואר ישראל' במכרזים שונים, בשוק התחרותי של משלוח פנים-ארצי של פריטי דואר ושל חבילות מנוטרות. בין השאר, זכתה 'דואר ישראל' במכרז של הנהלת בתי המשפט למסירת כתבי בית-דין, ובמכרז של רשות האוכלוסין וההגירה להפצת תעודות זהות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully