וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 16:30

מה חדש על המדפים בישראל? המוצרים, התכשירים, המהדורות המיוחדות והקולקציות העונתיות. ממוצרי טיפוח, פריטי אופנה ומוצרים לבית ועד מזון, פינוק ופנאי

* * * * * טיפוח * * * * *

קרן ברטוב השיקה אתר חדש וגם את ערכת Triple Pure Face Lifting שקיבלה את הכינוי "ערכת בוטוקס", בשל האפקט שהיא יוצרת.

הערכה משווקת כאלטרנטיבה מתקדמת לטיפול בקמטים וקמטוטים ללא כאבים, טראומות או תופעות לוואי במקום זריקות הבוטוקס®️ ולהליכי התחדשות פולשניים אחרים המשמשים בניתוחים פלסטיים קוסמטיים.

הערכה מציעה תיקון קמטים שטחיים, קמטים עמוקים וקווי הבעה, מסייעת בשיפור מרקם העור, גמישות וזוהר ומונעת את הזדקנותו.

הערכה מכילה 2 פורמולות עוצמתיות: 15 מ"ל- deep wrinkles reducer - לשימוש נקודתי/אזורי ו- 30 מ"ל- triple pure face lifting - לשימוש פנים וצוואר.

המחיר: 890 שקל. ניתן להשיג באתר החדש של קרן בר טוב

קרן ברטוב 890 שקל. עדי גלעד,
קרן ברטוב 890 שקל/עדי גלעד

מותג הקוסמטיקה הטבעית LAVIDO, מציג סרום משקם המורכב מתמציות טהורות

השחקנית ההוליוודית גווינית' פאלטרו, בעלת אתר לייפסטייל אמריקא התאהבה בסרום ומוכרת אותו באתר שלה לצד מוצרי LAVIDO נוספים. גם מרתה סטיוארט, כוהנת הלייפסטייל אמרה על הסרום של LAVIDO "מהמוצרים הטבעיים היעילים ביותר בעולם".

הפורמולה מורכבת מתערובת של 18 שמנים 100% אורגניים בעלי ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים, ויטמינים ומינרלים התורמים לשיקום רקמת הקולגן ולהאצת קצב התחדשות התאים ומסייעים להחזיר לעור לחות, נפח ואלסטיות.הסרום הוא השלב הראשון בטיפוח הפנים והוא מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו. השימוש בסרום עשוי לעכב תהליכי הזדקנות בעור, לדחות הופעת קמטוטים ולבצע הבהרה של כתמי גיל או שמש בעור.

המוצר: נבדק דרמטולוגית, נבדק והוכח קלינית, טבעוני VEGAN וללא גלוטן.

מחיר לצרכן: 200 שקל, כמות: 50 מ"ל. ניתן להשיג: חנויות המותג של לבידו, אתר האינטרנט של המותג, רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים

לבידו לבידו סרום מחיר 199 שקל. יח"צ,
לבידו סרום מחיר 199 שקל/יח"צ

מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר חדשים, סדרת BLACK CARD

מסקרה BLACK CARD בעלת מברשת סיליקון מקצועית בעלת סיבים דקים וצפופים באורכים שונים, אשר מאפשרים הפרדה והגדרה מושלמת של כל ריס. הפורמולה מועשרת בשמן פשתן אשר מזין את הריסים, מגן עליהם מנזקי הגיל ומזג האוויר ותורם לחיזוק ושימור גוון הריסים הטבעי. המוצר לא נוסה על בעלי חיים, לא מכיל פארבנים, לא מכיל רכיבים מן חי. מחיר השקה: 99 שקל במקום 139 שקל.

אייליינר טוש עמיד במים - BLACK CARD בעל פיגמנט עשיר בצבע, למריחה נוחה ומדויקת בזכות מברשת מובנית מחודדת וגמישה. פורמולה ייחודית על בסיס מים בגימור מט קטיפתי המתייבשת בקלות ואינה דוהה. עמיד ל-14 שעות, גם במים. אידיאלי ליצירת קווים מדויקים וצמודים לקו הריסים, עם ריכוז צבע אינטנסיבי בכל מריחה. המוצר לא נוסה על בעלי חיים. מחיר השקה: 98 שקל במקום 119 שקל.

ניתן להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE ובאתר האונליין של החברה.

איל מקיאג'. טל עבודי. מאפרת: דנה כפיר,
מותג האיפור IL MAKIAGE משיק מסקרה ואייליינר/טל עבודי. מאפרת: דנה כפיר

כוכבת הפופ אנה זק משיקה קולקציית מוצרי איפור לרשת SACARA

הקולקציה (במהדורה מוגבלת) של אנה זק כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים, לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים.

הפריטים והגוונים נבחרו בקפידה עפ"י מוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. בין 20 המוצרים ניתן למצוא: פלטת שמונה צלליות בגימורים שונים, פודרה דחוסה במרקם קטיפתי, סומק בעל מרקם קרמי, מארז שלושה שפתונים עשירים בלחות בעלי פיגמנט טבעי, מסקרה שקופה לעיצוב וקיבוע הגבות ועוד.

טווח המחירים של מוצרי הקולקציה: 15-40 שקל. את קולקציית ANNA ZAK By SACARA ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין: www.sacara.co.il

סאקרה פלטת מולטי שיין אנה זק, המחיר: 40 שקל. אלכס ליפקין,
סאקרה פלטת מולטי שיין אנה זק, המחיר: 40 שקל/אלכס ליפקין

מותג הטיפוח SABON חוגג 25 שנים ומשיק קולקציית מוצרים לאספנים

המהדורה המוגבלת לאספנים בעיצובה החדש של האמנית הישראלית גבריאלה ברוך, יציע מוצרי טיפוח לגוף ואקססוריז לבית, בניחוח האייקוני פטשולי לבנדר וניל, ניחוח הדגל של המותג שהגדיר וליווה את המותג מראשית דרכו ועד היום. המוצרים נמכרים בנפרד וגם כמארז חגיגי.

הקולקציה המעוצבת כוללת: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח, קרם ידיים מועשר בחמאת שיאה, Hair Mist תרסיס ניחוח לשיער, מלח אמבט, כדור מינרלים לאמבט, ניחוח לבישום ארונות ועוד.

טווח מחירים למוצרים בקולקציה: 25-185 שקל. ניתן להשיג באתר וברשת חנויות SABON

מארז חגיגי לרגל 25 שנים לחברת סבון, 310 שקל. רונן מנגן,
מארז חגיגי לרגל 25 שנים לחברת סבון, 310 שקל/רונן מנגן

סופר-פארם מרחיבה את סדרת SUPERFOODS עם מוצרים טבעוניים גם לגוף

סופר-פארם מרחיבה את מגוון המוצרים בעולם ה-CLEAN BEAUTY: שנה וחצי לאחר השקת המותג הקליפורני SUPERFOODS בישראל עם סדרת מוצרים לשיער, כעת נוחתת בישראל גם סדרת המוצרים של המותג לגוף.

הסדרה החדשה כוללת תחליבי רחצה, סקראב לכף הרגל, חמאה לסיוע בטיפול בסימני מתיחה, חמאת גוף ממצקת וחמאת גוף מעניקה לחות.

המחיר למוצר: 25 שקל. ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין

תחליב רחצה get סופרפוד סbuzzed - מחיר 25 שקל, להשיג בסופר-פארם. יח"צ חו"ל,
תחליב רחצה get סופרפוד סbuzzed - מחיר 25 שקל, להשיג בסופר-פארם/יח"צ חו"ל

"אריאלה ביוטי" משיקה מוצרי טיפוח אקטיביים על בסיס חומצות פעילות

הקליניקה בבעלות אריאלה אמרוסי קוסמטיקאית ומומחית בטיפולי אנטי אייג'ינג מעל 30 שנה משיקה את הקמפיין החדש של קו המוצרים הפעילים ACTIVE COSMETICS עם הפרנטורית רוית אסף

טווח מחירים: 130-450 שקל למוצר. ניתן להשיג בכתובת "אריאלה ביוטי" - רחוב בר כוכבא 23, קומה 3, בני ברק. טלפון לבירורים: 077-8042470

מסיכת שמפניה פעילה של אריאלה ביוטי 270 שקל. יח"צ,
מסיכת שמפניה פעילה של אריאלה ביוטי 270 שקל/יח"צ

המותג LACCOSTE משיק בושם חדש EAUX FRAÎCHES לאישה ולגבר

בית לקוסט היה ידוע מאז ומתמיד בבגדיו הקלילים והאופנתיים, עם קווים נקיים וברורים התואמים לכל תנועות הגוף ללא כל הגבלות. הבושם הנועז ורב הפנים מתאים למי שחייהם נעים בקצב קדחתני, כשפעולותיהם מגדירות את הקצב ותשוקותיהם מניעות את הזרימה.

השנה, סדרת LACOSTE L.12.12 מציגה את הבושם Eaux Fraîches לאישה ולגבר, שני בשמים חדשים שופעי תווים תוססים ומרוממי רוח. עם בקבוקי הזכוכית השקופים בגווני פסטל קלילים.

לאשה: הבושם נפתח עם ניחוח פירותי של אשכולית ותווי תפוז דם, רעננות זו מודגשת על ידי ענבי שועל מתוקים, המשתלבים באופן מעודן עם הניחוח החריף והתוסס של הפלפל הורוד וקליפת הקינמון. הבושם מסתיים עם שמץ של עץ ארז להדגשת זוהרו.

לגבר: בתחילה מופיע תו עליון של גרידת לימון תוססת, מחוזקת על ידי תו זנגוויל. בתווי הלב מצוי לבנדר אביבי המדגיש את הניחוח הרענן של הבושם. לבסוף, עץ אלון חותם את שובל הבושם, ומפתח אותו להילה גברית מודרנית ודינאמית.

מחיר מומלץ לצרכן בושם לגבר / לאשה: 229 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארפ, אפריל, BE ומשביר לצרכן

בושם חדש ללקוסט. יח"צ,
בושם חדש ללקוסט, המחיר: 229 שקל/יח"צ

מעצב העל מתאו סיביק נוחת בישראל ומשיק סדרת ערכות בישום לבית

מותג הבושם Haute Fragrance Company (Hfc), בבעלות מעצב העל מתאו סיביק (Matteo Cibic) אשר עבודותיו מוצגות במוזיאונים מובילים בעולם, נוחת בישראל עם ערכות בישום לבית הכוללות נרות ומפזרי ריח.

הנרות יוצרו בטכנולוגיה מיוחדת תוך שימוש בשעווה מינרלית מעודנת ותמציות טבעיות, אלו מעוצבים בכלי פורצלן בעיטורי זהב ומציגים את היצירתיות הרעננה והייחודית של סיביק בפריטים שהם יצירת אמנות בפני עצמה.הנרות ומפיצי הריח מגיעים בשלושה ניחוחות בולטים:

Love and addiction, מחומרים יוקרתיים המציגים שילוב מאוזן של לבונה עם איריס, תווי גזר ואקורד של זעפרן ואלגום אשר עוטפים בעדינות את החלל.

My Paradise, מציגים ניחוח פרחוני מבוסס ספרידין עם ארומה עצית. תווי התפוז הבולטים מתמזגים עם ורד וריבס מתקתק ומרענן לצד תוי בסיס של פולי טונקה רעננה.

Dark Fantasy, מציג ניחוח עצים של יער עבות ומשרה אווירה של שלווה ותחכום. הארז משולב בהרמוניה עם תווים מתוקים ורכים של עץ גואיאק ובארומה מעודנת של טל בוקר רענן.

מפיצי הריח מגיעים לצד דיפיוזר אלגנטי עשוי זכוכית שקופה דקה, מקלות במבוק לשמירה על עושר הניחוח בחלל לאורך זמן, ומחזיק פורצלן מעוצב אשר יוצר אווירה וסטייל מיוחדים בחלל.

המחירים: 699 שקל לערכה. ניתן להשיג באתר אסנס פרפיום: www.essenceboutique.co.il

hfc paris my paradise מחיר להשיג באתר אסנס פרפיום 699 שקל. יח"צ,
hfc paris my paradise מחיר להשיג באתר אסנס פרפיום 699 שקל/יח"צ

* * * * אביזרי אופנה * * * *

קולקציה חדשה בהשראת השפירית לאליוף תכשיטים

השפירית, לדברי נציגי המותג, מסמלת את יכולתנו להתגבר על זמני קושי והיא מזכירה לנו לקחת את הזמן ולהתחבר מחדש עם הכוח, האומץ והאושר שלנו.

עיצוב קולקציית השפיריות, הנו עיצוב נצחי בשילוב זהב 18 קראט ויהלומים מבריקים. הקולקציה מציגה מנעד של טבעות, צמידים ושרשראות העשויים מזהב צהוב, זהב ורוד וזהב לבן בעיצוב אלגנטי ויוקרתי.

טווח המחירים בקולקציה: 2,190-7,990 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של "אליוף תכשיטים"

עדי הימלבלוי לאליוף תכשיטים, עגילים וצמיד מקולקציית השפרירית. שי כהן ארבל,
עדי הימלבלוי לאליוף תכשיטים, עגילים וצמיד מקולקציית השפרירית/שי כהן ארבל

תכשיטי Pandora משיקים קולקציה עוצמתית בהשראת סמלים בעלי משמעויות

קולקציית Small symbols for big dreams בנויה בהשראת סמלים המהווים משמעויות חשובות, לא רק מבחינת המשמעות שלהם או הרגש שהם יוצרים, אלא היכולת לשנות לנו לחיוב את מצב הרוח הכללי.

בקולקציה מגוון תכשיטים המסמלים משמעות חיובית, עם שיבוץ אבנים בגימור מיוחד ואיכותי.

טווח מחירים החל מ: צ'ארמס 139 שקל, צמידים 285 שקל, עגילים 189 שקל, שרשראות 335 שקל, טבעות 139 שקל. ניתן להשיג בחנות האונליין, רשת חנויות PANDORA, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות.

תכשיטי פנדורה. יח"צ חו"ל,
תכשיטי פנדורה/יח"צ חו"ל

* * * * משהו מתוק * * * *

קולקציה חדשה לט"ו בשבט 2022 ברשת "מאפה נאמן".

הקולקציה משלבת את פירות הארץ ותוצרת האדמה, בשילוב טעמים קלאסיים, לצד שילובים חדשים ומרעננים, עם דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים ותוצרת ישראלית של פירות טריים לצד פירות יבשים, שילובים של אגוזים טבעיים ושלל גרעינים לצד תבלינים מסקרנים, קרם פטיסייר, שוקולד לבן ומייפל.

בקולקציה: טורט אגוזים דובדבן, טורט אפרסק אגוזים, סולת תפוזים, מייפל אגוזים וקינמון, עוגה בחושה וניל אפרסק, פס שמנת תותים, פאי תפוחים וציפורן, פאי אגוזים, עוגיות גרעינים, מעמול תמרים ואגוזים, עוגיות מוזלי עם פירות יבשים ועוד המחירים: 20-59 שקל. ניתן להשיג ב-47 סניפי רשת מאפה נאמן.

עוגת תפוזים, מאפה נאמן. מאפה נאמן, סטודיו optimized,
עוגת תפוזים, מאפה נאמן המחירים לקולקציית ט"ו בשבט: 20-59 שקל/מאפה נאמן, סטודיו optimized

המותג הישראלי 'גודיש' מציג כלים חד פעמיים אכילים שמתחשבים בסביבה

'גודיש' נוסדה בשנת 2021 ע"י היזמית הישראלית מעיין קסל שמציעה כלים חד פעמיים באפס פסולת. הכלים מיוצרים מתוצרי לוואי של ייצור מזון כל המוצרים 100% טבעוניים וטבעיים ומאושרי משרד הבריאות.

מבין המוצרים:
קשיות מסיבי תפוח: 35 שקל ל-30 יחידות, מארז כפיות בטעם קקאו/וניל מסיבי שיבולת שועל ללא סוכר במחיר: 25 שקל ל-20 יחידות וכפיות בגודל בינוני בטעם וניל/שוקו במחיר: 36 שקל ל-15 כפיות.

למי שרוצה להתנסות בהם ברחבי הארץ יכול למצוא אותם ברשת אניטה, מסעדת באנה, קאסה דה אסאי, ג'וסה, גלידה ארטא, נרולי, עגלה של קפה, גלילטו, גליטו, דאבל סטאנדרט ועוד; או לרכוש דרך אתר החברה https://goodish.co.il/

כף אכילה, גודיש. יחסי ציבור,
כף אכילה, גודיש/יחסי ציבור

פליפז חטיף הבייגלה המצופה, משיק טעמים חדשים בשילובים מפתיעים.

לאחר השקה מוצלחת של Flipz בטעמי שוקולד חלב ופדג' לבן, משיק המותג שני טעמים חדשים: קרמל מלוח ועוגת גבינה ותותים.

הנראות הייחודית שלהם, עבר לטעם המתוק-מלוח, ישדרג כל קינוח שתקשטו בצבעוניות מסקרנת.

המחיר המומלץ לצרכן: 9 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

פליפז, 9 שקל. יח"צ,
פליפז, חטיף הבייגלה המצופה, משיק טעמים חדשים בשילובים מפתיעים/יח"צ

* * * * משהו לאכול * * * *

פאפא ג'ונס מכניסה לתפריט פיצה מופחתת פחמימות ועשירה בחלבון.

הפיצה החדשה, בשיתוף חברת הפוד-טק eatsane, תכיל בצק איכותי עם 70% פחות פחמימה ו-30% יותר חלבון בשילוב חומרי גלם טריים. בצק הפיצה החדש מבוסס על קמח שקדים ושומשום במתכון מיוחד ומופחת פחמימה.

פאפא ג'ונס ישראל היא רשת הפיצה הראשונה בעולם להציע אופציה מופחתת-פחמימה בתפריט הרשת, עבור אנשים שנמנעו עד היום מפיצה. משולש פיצה eatsane מכיל כ-7 גרם פחמימה, כ-10.6 גרם חלבון וכ-2.5 גרם סיבים תזונתיים.

פיצת eatsane החדשה בפאפא ג'ונס מתאימה לכל מי שמעוניין בתזונה דלת-פחמימות אבל מבלי לוותר על ההנאה מפיצה איכותית, ותוך כך גם לשומרי keto, אטקינס, פלאו, סוכרתיים ועוד.

לרגל ההשקה פיצת eatsane בפאפא ג'ונס במחיר מיוחד: 50 שקל ובמשלוח חינם (כפוף לתנאי משלוח באתר פאפא ג'ונס). להזמנות 6699* www.papajohns.co.il
l

פיצה מופחתת פחמימות. לירן מימון,
פיצה מופחתת פחמימות. פאפא ג'ונס/לירן מימון

מארז מיוחד של יאללה באסטה לט"ו בשבט (וגם כנחמה בבידוד)

יאללה באסטה, חברת תיירות השווקים והתיירות האורבנית, יוצאת עם שני מארזי פרימיום - סל שוק מפנק ובריא עם מיטב תוצרת האדמה.

המארז כולל: נקטר תפוחים או אגסים טבעי, גרנולה ביתית עם אגוזי לוז, אוכמניות, שקדים, מייפל טהור, לחם מחמצת טרי עם אוכמניות ואגוזים של מאפיית "טלר", חליטת תה המכילה עלי ורדים, לואיזה, מקלות קינמון וכוכבי אניס, מארז של תמר מג'הול אורגני, עוגיות ג'ינג'ר ושקדים פריכות, עציץ, פח שמן זית איכותי, ממרח עגבניות, שוקולד חלב/ לבן עם אגוזים ושקדים, ריבת תפוחים ופסיפלורה, תאנים מיובשות עם שברי שקדים איכותיים.

עלות המארז: 415 שקל. ניתן להשיג באתר https://www.machne.co.il/

מארז ט"ו בשבט יאללה באסטה. יאללה באסטה,
מארז ט"ו בשבט יאללה באסטה/יאללה באסטה

* * * * משהו לשתות * * * *

מותג הגרביים הידידותיים לסביבה, פוליז, יוצא בשיתוף פעולה עם המים של 'נביעות'

מותג הגרביים Pulliez משיק שת"פ ראשון מסוגו ומלא סטייל עם חברת המים המינרליים נביעות, במסגרתו, תושק סדרת גרביים ברי קיימא העשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים בעיצובים שונים מדליקים.

במסגרת השקת הפרויקט, במהלך חודש ינואר 2022, תצרף חברת נביעות בכל שישיית בקבוקי המים, כמתנה זוג גרבי פוליז ידידותיים לסביבה העשויים מ-21% פלסטיק ממוחזר בעיצוב פופ סטייל מדליק וצעיר, שעוצב על ידי האומנית ליאת לוי קופלמן.

הגרביים בעיצוב יוניסקס מיוצרות ללא עקב, ובשיטה זו הן מתאימות לטווח רחב של מידות. בין העיצובים השונים ניתן למצוא מגוון של 10 איורים שונים: 5 למבוגרים ו 5 לילדים בסגנון פופ אפ ססגוני ועליז.

פוליז בשיתוף פעולה עם חברת נביעות. סטודיו ditales,
פוליז בשיתוף פעולה עם חברת נביעות/סטודיו ditales

מיזם חדשני וחלוצי בתחום הבירה לחברת "הכרם" עם ציון 100 שנים לקיומה.

בפרויקט הייחודי והמרגש חברו מבשלות הקראפט הישראליות של החברה, "מלכה", "נגב" ו"הרצל", אל מותג הוויסקי הסקוטי המעוטר בעולם "גלנפידיך". תוצאת שיתוף הפעולה היא סדרה מוגבלת ונדירה שבקבוקיה ממוספרים וארוזים באריזות מהודרות.

במהדורות המוגבלות הנ"ל, נעשה שימוש בחביות מעץ אלון שנבחרו בקפידה ושימשו ליישון וויסקי הסינגל מאלט של המזקקה הסקוטית הידועה. החביות שנבחרו נשלחו לישראל ומולאו בבירות המיוחדות, המורכבות והחזקות במטרה לאזן את טעמיהן ולשלבם עם מאפייני יישון ייחודיים מחביות האלון. תהליך היישון ארך חודשים ארוכים ובסיומו מולאה כמות מצומצמת של בקבוקים בנפח 750 מ"ל באופן ידני.

הבירות שבושלו, הותססו, יושנו ובוקבקו:

מלכה - STRONG SCOTCH ALE סגנון חורפי עוצמתי המביא מגוון טעמים עמוקים וקרמליים הנובעים משימוש בלתת ייחודי. 10% אלכוהול.

הרצל BARLEY WINE AMERICAN - סגנון המביא לידי ביטוי עוצמה וגוף לצד מרירות איתנה וארומטית. 10% אלכוהול.

נגב IMPERIAL PORTER - עשיר בטעמי לתת קלוי, רמזים לווניל, שוקולד מריר וקפה ובעל גוון כהה. 10% אלכוהול.

המחיר: 65-75 שקל לבקבוק של 750 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות המשקאות המובחרות.

בירה מלכה. יח"צ,
מהדורות מיוחדות למותגי הבירה "מלכה", "נגב" ו"הרצל"/יח"צ

The SUB - מכשיר מזיגה ביתי מתקדם מבית Heineken

המכשיר האלגנטי המשווק בישראל על-ידי טמפו משקאות, נועד לייצר חוויית שתייה איכותית ישר מהחבית - בירה טרייה, בטמפרטורה מדויקת עם גיזוז וראש קצף בדיוק כמו שצריך. מדובר בפתרון המושלם עבור אוהבי הבירה.

השקת המכשיר מגיעה לצד מגמת העלייה בצריכת האלכוהול הביתית בשנים האחרונות, ובירה בפרט, כשהצרכן מחפש להביא הביתה את חוויית הפרמיום ומאמץ שירותי מנוי.

חביות TORP - חביות ייעודיות למכשיר ה- SUB שעוצבו במיוחד לשימוש הביתי, מכילות 2 ליטרים, מגיעות עם צינורית חד פעמית, המבטיחה סניטציה מלאה להארכת חיי הבירה. מרגע פתיחת החבית, הבירה נשמרת טרייה במכשיר למשך 15 יום.

מנוי ל-SUB מלווה באחריות למכשיר. כמו כן, המנוי ללא התחייבות ואפשר לשנות, להשהות או לבטל אותו בכל עת. המחירים: במסגרת מנוי 690 שקל למכונה, 180 שקל למנוי של 4 חביות TORP (4 ראשונות ללא עלות) | רכישת SUB חד פעמית 890 שקל | מכונה + 4 חביות TORP להזמנה: https://sub.blend.co.il/

מכשיר מזיגה לבירה. יח"צ,
מכשיר ביתי למזיגת בירה/יח"צ

* * * * משהו לבית * * * *

יבואנית מוצרי החשמל Unico שמחה להודיע על התחלת שיווק השואבים האלחוטיים החכמים שלה מבית TINECO

Tineco Floor One S3 - השוטף ושואב רצפות אלחוטי חכם עם טכנולוגיית החיישן החכמה iLoop המזהה את רמת הלכלוך על הריצפה וקובעת אוטומטית את מהירות סיבוב המברשות ואת קצב זרימת המים והסבון בעל מערכת שטיפה חכמה, שואב ושוטף בצורה חכמה את הרצפות בצעד קל אחד, מנקה ומתייבש באופן מידי.

השואב מגיע עם מסך תצוגת LED All-in-one המציג את התקדמות הניקיון, הביצועים, רמות סוללה ועוד. המחיר: 2,590 שקל.

Tineco Pure One S12- השואב האלחוטי החכם מבית Tineco בעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם מערכת חיישנים ILOOP המזהה אוטומטית את הלכלוך וכך מתאימה את עוצמת השאיבה תוך כדי חיסכון בחיי סוללה. השואב מגיע עם שתי סוללות ושני מסננים המאפשרים זמן עבודה אינסופי ובעל מנגנון ניקוי עצמי של מסנן השואב. המחיר: 2,490 שקל.

את כלל מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות ואתרי הסחר המובילים.

pure one s12, שאב אלחוטי. יח"צ,
pure one s12, שאב אלחוטי. המחיר: 2,490 שקל/יח"צ

סדרת רמקולים חדשה בטכנולוגיית Bluetooth בהשראת מגברי הגיטרה מבית "חלילית"

בימים אלה חוגגת חלילית 80 שנה והחלה לשווק בחנויות הרשת ובאונליין סדרת רמקולים מוגברים בהשראת מגברי הגיטרה שיוצרו ע"י חלילית בראשית דרכה, העובדים בטכנולוגית Bluetooth מדור 5 ומתאימים לחובבי מוסיקה וסאונד איכותי.

הרמקולים מותאמים לכל מטרה וסביבת האזנה, בין אם רוצים ליהנות ממוזיקה בסלון, במשרד, על חוף הים, באימוני היוגה או הפילאטיס, בפארק או במכון.

הרמקול מגיע ב-3 דגמים בגדלים שונים בצבע שחור/כחול ומחירם נע בין 437-612 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין www.halilit.com

סדרת רמקולים מוגברים בהשראת מגברי הגיטרה, חלילית, 437-612 שקל. יח"צ,
סדרת רמקולים מוגברים בהשראת מגברי הגיטרה, חלילית, 437-612 שקל/יח"צ

רשת ערד טקסטיל מציגה את קולקציית שמיכות הפלנל

שמיכות החורף מקולקציית הפלנל של ערד טקסטיל, מבטיחות להעניק תחושה של חמימות עם מגע נעים, מפנק ומלטף מגיעות בשתי מידות 150/200 ו-220/200.

הקולקציה מציעה צבעוניות חורפית של אפור אמריקאי, ירוק עמוק ,כחול עמוק ובורדו יין במרקם קטיפתי מפנק המאפשר להשתמש בהן גם ככיסוי מיטה או כפריט עיצובי משלים ומחמם בפינות הישיבה בבית.

המחירים:
שמיכת יחיד: ל89 שקל (במקום 229 שקל)
שמיכה זוגית: 119 שקל (במקום 299 שקל)
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

שמיכת פלנל ערד טקסטיל. מחיר 89-119 שקל. עדי גלעד,
שמיכת פלנל ערד טקסטיל. מחיר 89-119 שקל/עדי גלעד

* * * * פינוקים ופנאי * * * *

אוליאה - מתחם אירוח חדש וקסום בראש פינה

מתחם אירוח איכותי ומוקפד הכולל בריכה מחוממת, הוט טאב מפנק, מטבח חיצוני מקצועי ומאובזר ונקודת יציאה מושלמת לאטרקציות של הגליל והגולן. המתחם מסתתר בלב משעול זיתים, מעניק חווית נופש מוקפדת ,עם חשיבה על הפרטים הקטנים החל ממוזיקת הרקע ועד לסבונים האקולוגים.

מתחם אוליאה משתרע על שטח רחב היקף של שלושה דונם ומציע שבע יחידות אירוח שחולקות בריכה, הוט-טאב חיצוני, מטבח חוץ מאובזר במיוחד, גינה גדולה ומטופחת ואווירה שהיא תוצר של פיוז'ן איכותי בין הכפרי למודרני.

יחידות האירוח, נבנו בגדלים שונים, בהתאמה לזוגות ולמשפחות ובעיצוב מודרני בקו נקי. כל היחידות מרווחות וחלקן מותאמות לבעלי מוגבלויות, ולחלקן גישה עם מדרגות.

בין היחידות תוכלו למצוא ארבעה חדרים זוגיים, ושתי יחידות משפחתיות שבכל אחת מהן שני חדרי שינה לאירוח של עד 6 אורחים. בכל החדרים יש מיטות זוגיות בגודל קווין סייז, מטבחון מאובזר עם מכונת אספרסו, חדרי רחצה, מיזוג, אינטרנט, טלוויזיה, ומרפסות עם פינת ישיבה מצוידות בתנורים.

בקומה העליונה של המתחם ממוקמת וילה מפנקת המותאמת בעיקר למשפחות וקבוצות גדולות המשקיפה על המתחם כולו וצופה לנוף שסביבו. היא מתפרסת על פני 320 מ"ר, ויכולה לארח עד 14 אורחים.

גאוותו הגדולה של המתחם הוא במטבח החיצוני הגדול והמושקע. מדובר במתחם בישול מקורה ומקצועי, מאובזר עם ציוד ייעודי להכנת ארוחת ערב מושקעת או ערב על האש. אוליאה ערוך לחופשות מושלגות מפנקות בחודשי החורף הקרים וכלל המתחם מרושת בתנורים ופטריות חימום.

מחירים לדוגמא חורף 2022:
חדר זוגי: מחיר אמצ"ש החל מ-650 שקל ובסופ"ש החל מ-850 שקל

יחידות משפחתית: מחיר אמצ"ש החל מ-1,100 שקל ובסופ"ש החל מ-1,400 שקל.

וילה (כוללת 4 חדרים זוגיים, מטבח וסלון גדולים): מחיר אמצ"ש החל מ-2,500 שקל ובסופ"ש החל מ- 3,500 שקל

סלון בוילה מתחם אןליאה ראש פינה. אורן עמוס,
סלון בוילה מתחם אוליאה, ראש פינה/אורן עמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully