וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לסלקום: דירקטוריון החברה בחר בדניאל ספיר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 20:09

כחודשיים לאחר התפטרותו המפתיעה של המנכ"ל הקודם, אבי גבאי, בחר דירקטוריון סלקום במנכ"ל חדש: דניאל ספיר, מנכ"ל קבוצת תקשוב, שהיה בעברו, בין היתר, מנהל האגף העסקי בחברה

דירקטוריון סלקום בחר היום בדניאל ספיר לכהן כמנכ"ל סלקום. דניאל ספיר, (51), נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים.

ספיר בעל רקע וניסיון ניהולי רב בתחום התקשורת. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל קבוצת תקשוב. לפני כן, שימש במגוון תפקידי ניהול, ביניהם: סמנכ"ל המגזר העסקי בחברת פלאפון, משנה למנכ"ל HOT, סמנכ"ל המכירות של חברת ברק 013, ומנהל האגף העסקי בסלקום.

הליך בחירת המנכ"ל, שנוהל על ידי יו"ר הדירקטוריון, נעשה בשיתוף עם חברת "עמדה" - ועל פי הודעת החברה: "באופן מקצועי ובהסתכלות רוחבית, תוך בחינת הצרכים והאסטרטגיה של החברה. זאת מתוך רצון לאתר את המועמד המתאים ביותר להובלת הקבוצה".

סלקום. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סלקום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ספיר מחליף בתפקיד את אבי גבאי, אשר כיהן כמנכ"ל סלקום במשך כשנתיים. כזכור, לפני כחודשיים, התפטר גבאי במפתיע מניהול סלקום, דווקא לאחר דוחות רבעוניים מצוינים, כדי להתמודד ביחד שלמה רודב על רכישת המתחרה, פרטנר.

גם בחירתו של ספיר לא התנהלה על מי מנוחות: גורמים בסלקום טענו כנגד האחים מיכאל ודניאל זלקינד, מבעלי המניות בדסק"ש (דיסקונט השקעות), החברה האם של סלקום, שדחפו לבחירת ספיר בעקבות המלצתו של גיל שרון, יו"ר בזק - שספיר עבד תחתיו בעבר.

יו"ר דירקטוריון סלקום, דורון כהן, בירך על הבחירה. "היתה לנו התלבטות בין מועמדים מצוינים לתפקיד המנכ"ל והדירקטוריון בחר בדניאל ספיר, על סמך ניסיונו הרב והתאמתו המובהקת לתפקיד. לספיר ניסיון ניהולי עשיר, הבנה מצוינת של שוק התקשורת ויכולת לרתום את העובדים, אלה יסייעו לו בהתמודדות עם האתגרים הרבים בשוק. אני משוכנע שיעמוד באתגרים בהצלחה רבה, ימשיך בתנופת השינוי והחזרה לרווחיות ויצעיד את סלקום להישגים רבים ולשיאים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully