וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר הולדינגס השלימה גיוס של 30 מיליון שקל בריבית של 5.5% מגופים מוסדיים

אמיר טייג

11.2.2003 / 19:37

האג"ח שנמכר בשילוב עם אופציה למניית החברה נושא תשואה של 9.8% כולל שיערוך האופציה; האג"ח ייפרע ב-4 תשלומים ב-2006-2009; את ההנפקה הוביל בית ההשקעות אי.בי.אי



חברת ברגר הולדינגס (לשעבר, דור ברגר), הנמצאת בשליטת עמית ברגר והוד יובלים, השלימה היום גיוס של כ-30 מיליון שקל מגופים מוסדיים באג"ח המשולב עם אופציה.



האג"ח שהונפק היום ויירשם למסחר הוא בעל משך חיים ממוצע של 4 שנים ונושא שיעור ריבית של 5.5% לשנה. בתוספת שיערוך האופציה למניית ברגר הולדינגס, אשר הוענקה לבעלי האג"ח, התשואה אשר יקבלו בעלי האג"ח מגיעה לכ-9.8%. האג"ח ייפרע בארבעה תשלומים בין השנים 2006-2009. את ההנפקה הוביל בית ההשקעות אי.בי.אי.



תמורת ההנפקה מיועדת למימון פעילותה העסקית של ברגר הולדינגס. בין המשקיעים המוסדיים שרכשו ניירות ערך בהנפקה אפשר למצוא את הכשרה ביטוח, הפניקס וחברת הביטוח הדר. הערכות הן כי תמורת ההנפקה תוכל לסייע לחברה במימון רכישת אדקו, מחברת רובומטיקס, הנמצאת בשליטת צביקה בארנבוים.



לפני כחודש פורסם כי ברגר הולדינגס מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת החזקותיה של רובומטיקס בחברת אדקו טכנולוגיות - 50% מהון מניותיה - בתמורה לכ-7 מיליון שקל.



כמו כן, תמורת ההנפקה עשויה לעזור לחברה גם במימון רכישת חלקם של שמעון וינטרוב ורונן פלד בו.ש.פ קפיטל ניהול כספים בתמורה לכ-10 מיליון שקל, עסקה נוספת בה מעורבת ברגר הולדינגס בחודשיים האחרונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully