וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן ל"דר שפיגל": סיכוי טוב שהצעתי לרכישת קירש מדיה תתקבל

סוכנויות הידיעות

11.2.2003 / 19:46

בראיון שפורסם אתמול אמר סבן כי יגיש הצעת רכש מחייבת בקרוב; קירש בתגובה: המו"ל היינריך באואר נותר המועמד המוביל לרכישת נכסי המדיה של הקבוצה



חיים סבן אמר אתמול בראיון למגזין "דר שפיגל" כי עסקת קירש מדיה טרם נחתמה וקיים סיכוי טוב שדווקא הצעת הרכש שלו היא שתתקבל לבסוף. בתגובה אמר היום דובר קירש כי בית ההוצאה לאור הגרמני היינריך באואר נותר המועמד המוביל לרכישת נכסי המדיה של הקבוצה, למרות שובו למירוץ של המיליארדר הישראלי-אמריקאי.



"שום דבר לא נחתם, שום דבר לא הוחלט, ואנחנו עדיין בתחרות", אמר סבן בראיון. "אנחנו נמצאים בשלב מתקדם ביותר בבחינת ספריה של קירש מדיה, אנו מקיימים שיחות טובות עם כל המעורבים, ובכוונתנו להגיש בקרוב הצעה סופית". סבן הוסיף כי העסקה עשויה להוות השקעה של יותר ממיליארד יורו (1.07 מיליארד דולר).



סבן גם הביע בראיון את רצונו לשכנע את חברת הטלוויזיה הצרפתית TF1 להגיש יחד איתו הצעת רכש משותפת. "היינו רוצים לצרף את TF1", אמר. "החלטה סופית בעניין זה טרם התקבלה, אך תתקבל בקרוב מאוד. במידה שההחלטה תהיה חיובית, נהיה שותפים שווים. במידה שלא, אנו עשויים לבצע את הרכישה בכוחות עצמנו ללא כל בעיה".



סבן אמר בראיון כי בכוונתו להגיש הצעת רכש מחייבת בזמן הקרוב, וכי יש סיכוי טוב שהצעתו תתקבל, למרות העובדה שקונסורציום המשקיעים בראשות היינריך באואר קרוב לסגירת העסקה. לדברי סבן, באואר טוען כי הוא קרוב לחתימה על העסקה מאז חודש נובמבר.



עוד אמר כי ההצעה שהגיש לקירש מדיה כבר עולה באופן משמעותי על זו שהגישה באואר, וכי ברגע שייבדק כל המידע הנדרש בכוונתו להגיש הצעת רכב מחייבת.



לפי דיווחים משבוע שעבר חודש שיתוף הפעולה בין סבן ל-TF1 לצורך הגשת הצעה מתוקנת עבור נכסי המדיה של קירש, לאחר שהצעתם הקודמת, שהוגשה בחודש ספטמבר, נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully