וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות Out, מטבעות In: הכירו את מועדון הלקוחות החדש והמשתלם

בשיתוף שופרסל

10.1.2022 / 13:40

גם אתם כמו רוב הצרכנים הישראלים אוהבים מבצעים והטבות? מועדון שופרסל SUPREME מאפשר לכם לצבור מטבעות ואף לנצל אותם ברשתות אחרות (כולל מסעדות). איך מתחילים לצבור מטבעות וכמה שווה כל מטבע? כל הפרטים על המועדון החדש והמסקרן

מועדון שופרסל SUPREME. יח"צ,
השוס: ההצטרפות למועדון הלקוחות החדש והמשתלם היא ללא עלות/יח"צ

אין זה סוד שצרכנים ישראלים אוהבים מאוד מבצעים, הנחות וקופונים. ובצדק. לא עדיף לשלם פחות אם אפשר, ו/או ליהנות ממבצעים שווים? בארצות הברית לדוגמה, מועדוני לקוחות כבר הפכו מזמן לפופולריים במיוחד, כמו מועדוני הלקוחות המובילים של סטארבאקס או טארגט, שמציעים שלל הטבות ומבצעים ללקוחותיהם הנאמנים. באמצעות מועדוני הלקוחות המוצלחים שלהן, טארגט, סטארבאקס וכן חברות ענק נוספות דוגמת אופיס דיפו, אמזון, Sephora ועוד, לקחו את חוויית הלקוח צעד אחד קדימה, וזו אחת הסיבות להצלחה הגדולה שלהן.

אלא שארצות הברית כבר מזמן לא לבד. גם אצלנו בישראל מועדוני לקוחות משתלמים הפכו למבוקשים במיוחד בקרב צרכנים.

אחד ממועדוני הלקוחות המובילים בישראל הוא מועדון הלקוחות של שופרסל - הרשת הגדולה בישראל - שבתקופה האחרונה עבר שדרוג משמעותי. אז אם עוד לא שמעתם על שופרסל SUPREME, כדאי שתמשיכו לקרוא.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן>>

מועדון שופרסל SUPREME. יח"צ,
המטבעות, הקופונים והמבצעים זמינים ללקוחות באפליקציה ובאתר/יח"צ

בדומה למועדוני לקוחות נחשקים ומוצלחים ברחבי העולם, גם מועדון הלקוחות החדש של שופרסל משנה את חוקי המשחק, כאן אצלנו בישראל. מעתה, בכל קנייה, תוכלו לצבור מטבעות וירטואליים, שאותם ניתן לנצל באמצעות האפליקציה או האתר להנחה בקניות ברשתות שופרסל ו-Be, אבל לא רק - לראשונה גם בלמעלה מ-150 רשתות מענפים אחרים (מסעדות, חנויות ספרים, אופנה, אלקטרוניקה ועוד) זאת באמצעות אפליקציית PayBox.

למעשה, כל לקוחות המועדון מקבלים בתוכנית החדשה הרבה יותר - צוברים מטבע על כל שקל, כשאלו המשלמים בכרטיס אשראי של שופרסל, יכולים אף לצבור פי 2 ואפילו פי 3 מטבעות בקנייה של מוצרים המשתייכים למותג של הרשת. בקנייה אחת ניתן לצבור מאות מטבעות, שאפשר להמיר ולהשתמש בהם לרכישה בסניפי הרשת, אך לא רק.

את המטבעות צוברים בקנייה של מעל 500 ש"ח בחודש וניתן להמיר אותם בקלות, בכל זמן נתון, באמצעות אתר ואפליקציית שופרסל או באפליקציית PayBox. כל 100 מטבעות מומרים לשקל, כשאת הסכום המצטבר ניתן לנצל במאות רשתות, מסעדות וחנויות.

ההצטרפות למועדון הלקוחות החדש והמשתלם היא ללא עלות, כשגם אלו החברים במועדון הלקוחות כעת יכולים לעשות זאת בקלות. פשוט נכנסים לאזור האישי באתר או באפליקציה, מאשרים את התוכנית החדשה ומתחילים ליהנות משלל הטבות ולצבור מטבעות.

ואם זה לא מספיק, בשלבים הבאים של התוכנית, לקוחות המועדון יוכלו ליהנות ממגוון הטבות ופעולות נוספות אותן יוכלו לבצע באמצעות המטבעות הווירטואליים אותם צברו, כמו תגמול מטבעות באירועים מיוחדים, קבלת הטבות צרכניות מחוץ לקבוצה ועוד.

תכנית צבירת המטבעות החדשה מצטרפת להטבות הקיימות לכל חברי המועדון שימשיכו ליהנות מהנחות הקופונים האישיים על המוצרים האהובים עליהם וממגוון הטבות ומבצעים צרכניים אחרים.
המטבעות, הקופונים והמבצעים זמינים ללקוח באפליקציה ובאתר כך שהוא יכול לבחור מתי, כמה ואיפה לממש את ההטבות שצבר.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן>>

וואלה כסף, בשיתוף שופרסל
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully