וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

REE AUTOMOTIVE ממנה את דוד גולדברג לסמנכ"ל הכספים החדש

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 14:18

REE אוטומוטיב, המפתחת פלטפורמות מודולאריות לרכבים חשמליים, מינתה את גולדברג לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה לחזק את השדרה הניהולית עם הנהגה פיננסית אסטרטגית וניסיון בתחום האוטומוטיב

דוד גולדברג מצטרף ל-REE בפברואר 2022 ומביא עימו 20 שנות ניסיון במימון תאגידי, מיזוגים ורכישות וייעוץ ניהולי. גולדברג מגיע לרי מחברת מגנה ((MAGNA INTERNATIONAL , אחת מחברות יצרניות הרכב הגדולה בעולם. הוא מכהן במגנה כסמנכל פיתוח עסקי, לאחר שבתפקידו הקודם במגנה הוא כיהן בתפקיד סמנכל כספים ופיתוח עסקי. קודם לכן, מר גולדברג כיהן בתפקידים בכירים ב-Morgan Stanley, Bain & Company ו- Greenhill & Co.

בתפקידו החדש, יוביל גולדברג את כל הקשור להיבטים הפיננסים של REE לרבות שותפויות אסטרטגיות בתעשייה וקשרי משקיעים. הוא יחליף בתפקידו את חי אביב, שהיה סמנכ"ל הכספים של REE מאז 2018 ומי שהוביל את החברה עד הפיכתה לחברה ציבורית הנסחרת ב-נאסד"ק ('Nasdaq: 'REE).

דיוויד גולדברג. יחצ,
דיוויד גולדברג/יחצ

דניאל בראל, מייסד משותף ומנכ"ל REE: "דוד הוא תוספת יוצאת דופן לצוות REE ואנו נרגשים להודיע על הצטרפותו. הרקורד הפיננסי המוכח והמומחיות שלו בתעשיית הרכב הם נכס עצום ל REE-בוודאי כאשר אנו מתכוונים להמשיך את ההתפתחות העסקית הפנומנלית של החברה בשנה הקרובה. מאז שהקמנו את REE לפני כמעט עשור, הצוות שמוביל את הפעילות האסטרטגית שלנו תמיד היה בעל חשיבות עליונה להצלחתנו וחלק מהמחויבות האיתנה שלנו לספק ערך לשוק, ללקוחותינו, לשותפים ולמשקיעים שלנו. אני רוצה להודות לחי אביב על תרומתו להצלחתנו ואני אסיר תודה על שנותיו המוצלחות כאן איתנו".

גולדברג מצטרף לחברה בשלב חשוב בחיי החברה בעקבות חתימה על חוזים אסטרטגיים עם שותפים מהשורה הראשונה בכללם היטאצ'י, מגנה, הינו מבית טויואטה, וכשהחברה מאיצה את תוכניות הפיתוח של של פתרונות ה REECORNER ופלטפורמות הרכב, כשREE עומדעת ביעדיה להוציא פרוטוטייפים בסוף 2022.

דוד גולדברג: "REE פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך שנועדה לחולל מהפכה בתחום שוק רכבי החשמל, אשר את אותותיו אנו רואים בשנים האחרונות ועוד לבטח ביתר שאת בשנים הקרובות. REE ממוקמת במיקום ייחודי בכל הקשור להפיכת רכבים חשמליים ואוטונומיים לסטנדרט עבור כל יצרני הרכב ואני נרגש להצטרף אליה בשלב כה מרכזי בחייה ולעזור לנווט את החברה לעבר השלב הבא של הצמיחה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully