וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקו עם בזוס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 17:56

ג'ף בזוס וחברתו לורן סאנצ'ז קיבלו את פני שנת 2022 בדיסקו. מייסד אמזון העלה לאינסטגרם תמונות מ"מסיבת הדיסקו המטורפת" שלהם, שבה השתתפו חברים קרובים ובני משפחה.

המסיבה המדוברת נערכה על סיפון יאכטה יוקרתית בסנט-בארטס. בזוס, בן 57, התאים את לבושו לנושא הדיסקו ולבש חולצה עם הדפס צבעוני והרכיב משקפי שמש בצורת לב.

לורן סאנצ'ז וג'ף בזוס. צילום מסך אינסטגרם,
לורן סאנצ'ז וג'ף בזוס/צילום מסך אינסטגרם

קליימן בינלאומית

ירדן קליימן בעלת שם הבמה 'ירדן סקסופון' היא כיום אחת הנגניות הבולטות בסצנת המוסיקה האלקטרונית בישראל. קליימן, סקסופוניסטית, יוצרת, ומפיקת מוסיקה אלקטרונית, קיבלה לאחרונה ויזת אומן לארצות הברית, המאפשרת לה להופיע שם במועדונים, פסטיבלים ואירועים.

המופע הייחודי שלה משלב מוזיקה אלקטרונית ונגינה על סקסופון עם מיקסים שהוכנו על ידה. היא מנגנת סטים של טכנו, האוס ופופ ויוצרת שילוב של מוזיקה חיה עם מוזיקה אלקטרונית. ברזומה שלה מופעי חימום של הצ'יינסמוקרס, דיג'יי מרשמלו ואפרוג'ק, וכמו כן היא הוזמנה להופעות בחברות הגדולות בהן טוויטר וגוגל.. את השנה החדשה פתחה קליימן בהופעות במיאמי ובלוס אנג'לס.

ירדן קליימן. עידן הורטה באדיבות מגה טיקטס,
ירדן קליימן/עידן הורטה באדיבות מגה טיקטס

חן בינלאומי

ברכות לנשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן, אשר מונה כחבר מדעי חיצוני באגודת מקס פלאנק היוקרתית.

אגודת מקס פלאנק לקידום המדע היא אגודה עצמאית, לא ממשלתית, וללא מטרות רווח, של רשת מכוני מחקר גרמניים המאחדת את מיטב המדענים תחת קורת גג אחת. הרשת כוללת מעל ל-80 מכוני מחקר, הפועלים בגרמניה ובארצות נוספות בהן ארצות הברית, איטליה, לוקסמבורג והולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully