וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי ו-Balmain ב-NFT: מחברים בין המסורתי לדיגיטלי

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 11:01

המותג האייקוני ברבי ובית האופנה הצרפתי Balmain יוצאים בשיתוף פעולה עם קולקציית Ready to wear, קולקציית אביזרים וסדרת NFTs. השותפות כוללת שלוש בובות NFTs של ברבי X Balmain במהדורה מוגבלת, שיימכרו במכירה פומבית תחת "יצירות מאטל"

חברת "מאטל" הכריזה אמש (חמישי 6.1) על השקת שותפות חסרת תקדים בין המותג ברבי למותג האופנה היוקרתי הצרפתי Balmain. שיתוף הפעולה נולד מתוך הצורך לחגוג את שני המותגים אשר משלבים אופנה עילית ותרבות גבוהה, משיקים קולקציית אופנה ייחודית גלובלית חדשה, מוכנה ללבישה.

המיזם גם מסמן את הפעם הראשונה שברבי נכנסת לעולם האמנות הדיגיטלית. יחד, שני המותגים יוצרים שלוש בובות NFTs במהדורה מוגבלת של אווטרים ייחודיים, ברבי וקן. כל אחד מהם מעוצב במראה אקסקלוסיבי במהדורה מוגבלת של "בלמיין", ומלווה במגוון ייחודי של יצירות בלמיין בגודל ברבי, אשר יוצר אוסף אמנות דיגיטלי ופיזי ייחודי.

קולקציות ברבי X Balmain יהיו זמינות באופן בלעדי תחת "יצירות מאטל", באמצעות מכירה פומבית מקוונת באתר mintNFT . לקונים יובטח מקום ייחודי בהיסטוריית עולם האופנה, בזמן שהוא עובר לתחום הווירטואלי.

ברבי ובלמיין nft. יחצ חברת מאטל,
ברבי ובלמיין nft/יחצ חברת מאטל

המותג ברבי, עם למעלה מ- 62 שנות היסטוריה, כבר מזמן נחשב למשפיען בעולמות של תרבות, אופנה ופופ, ומשולב באמנות ובאספנות אצל רבים ברחבי העולם. בשנת 2020 השיקה חברת "מאטל" את "יצירות מאטל" (Mattel Creations), פלטפורמת מסחר אלקטרוני, המחברת בין ברבי, לבין הקטלוג האייקוני של "מאטל", עם רשת של יצרנים גלובליים המשיקים יצירות במהדורה מוגבלת, חלקם לאמנות, וחלקם אמנות בהשראת צעצועים. עם ההתרחבות המהירה של ה- metaverse, "יצירות מאטל" הפכה פופולרית במיוחד במרחב הווירטואלי, ונוצרה פלטפורמה חדשה ומרגשת ליוצרי אמנות דיגיטלית.

ריצ'רד דיקסון, נשיא ומנהל התפעול הראשי של "מאטל": "יחד, ברבי ובלמיין יוצרים פרק חדש במורשת של עולם הצעצועים והאופנה. כבית אופנה המחויב לחדשנות בדרכים בלתי צפויות ומשמחות, בלמיין, תחת הדרכתו היצירתית של אוליבייה רוסטיינג, הוא השותף המושלם לתרגם את האיקונוגרפיה הייחודית לברבי לאינטרפטרציה מודרנית של אמנות דיגיטלית ואופנה פיזית".

קולקציית ברבי ובלמיין. יחצ חברת מאטל,
קולקציית ברבי ובלמיין/יחצ חברת מאטל

קולקציית ברבי X Balmain נוצרה מלוגו ברבי נוסטלגי משנות ה-90 דרך פנטון "ורוד ברבי" ועד לאריזה האייקונית של ברבי, ואוסף 50 היצירות של צוותי Balmain משלב את חתימותיו עם סימני ההיכר של התווית, כמו דפוסי המארינייר והמבוך שלו. ברבי ובלמיין חולקים חיבה לאיקונוגרפיה בהירה ואופטימית, וכאן, הם מתאחדים במחווה של שניהם.

אוליבייה רוסטינג, מעצב העל של מותג בלמיין: " כפי שתמונות הקמפיין שלנו מבהירות היטב, ברבי ובלמיין יוצאים לדרך הרפתקה רב תרבותית, מכילה ומלאת שמחה. עבור שיתוף פעולה זה, אנו בונים על הסגנון הצרפתי החדש של Balmain, כפי שנראו בקולקציות האחרונות שלנו. בלמיין דואגת להראות גיוון ויופי מרגש, אותו ניתן למצוא היום ברחובות פריז. מדובר בקולקציה של כמעט 100% יוניסקס. כי כמו שהמותג ברבי כבר הראה- אין מה שעוצר אותנו יותר! "

לקבלת מידע נוסף על שיתוף הפעולה של ברבי X Balmain כנסו לאתר NFT.MattelCreations.com
ברבי X Balmain יהיה זמין לרכישה בחנויות בלמיין ובאתר, balmain.com כמו כן גם תחת "יצירות מאטל" ואצל קמעונאים ברחבי העולם החל מה -13 בינואר.

ברבי ובלמיין בשיתוף פעולה. יח"צ,
ברבי ובלמיין בשיתוף פעולה/יח"צ

לפני יותר מ-75 שנה, כאשר פייר בלמיין הציג לראשונה את "הסגנון הצרפתי החדש" שלו, התברר מיד לכולם שביתו הידוע לשמצה מציע תפיסה רעננה, נועזת ונשית מובהקת של הוט קוטור, כזו ששברה לרבים מהמוסכמות המבוססות של התקופה. פייר בלמיין הפך לאחד מקומץ הכישרונות הצרפתים הצעירים שהובילו את תור הזהב של האופנה של אמצע המאה ועזרו לבסס מחדש את פריזכבירת האופנה העולמית.

mintNFT הוא סטודיו פרימיום ושוק עבור NFTs שהופך את איסוף NFTs לפשוט, בטוח וחברתי. החברה מתמקדת במתן חוויה חסרת תקדים למשתמשים בעלי תכונות ייחודיות כגון אירועים דיגיטליים בלעדיים, תהליך אימות חדש הממתין לפטנט עבור NFTs, ושילוב ציון חברתי לכל NFT. הפלטפורמה האינטראקטיבית והממושמת כוללת שוק משני המאפשר למשתמשים לקנות, למכור ולסחור ב- NFTs.

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. בין מותגי החברה האיקוניים: Barbie, Hot Wheels, Polly pocket, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות בעולם. "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים", זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully