וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה באימונים, קל בקורונה: האם הבידוד יעודד רכישת ציוד כושר?

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 9:59

מגפת הקורונה פגעה בפעילותם של חדרי הכושר, אבל העצימה מאד את האימונים הביתיים. בשיא תקופת הסגרים נתגלו חוסרים באביזרי אימון שהפכו למבוקשים. האם זה מה שצפוי גם בבידוד ההמוני? יצאנו לבדוק כמה עולה להתאמן בבית וחזרנו עם כמה המלצות קנייה

אחד מהענפים שנפגעו הכי הרבה בשיא ימי הקורונה, ההגבלות והסגרים, היה ענף חדרי הכושר. הבשורות הטובות לעוסקים בתחום היא כי מחקר גדול שנערך בבריטניה מלמד שלמרות ההתנשפויות והנשימות המאומצות, אין עלייה בהדבקה בקרב המתאמנים בחדר הכושר, גם נוכח האומיקרון.

לעומת זאת, הבשורות הפחות טובות הן שאם אכן יתממשו התחזיות ומספר המבודדים בקרב הישראלים יעבור את המיליון, הרי שרבים לא יוכלו להתייצב לאימונים בחדרי הכושר.

בעת תקופות הסגרים והמגבלות נרשם גידול דרמטי בהיקף הריכשות של ציוד כושר ביתי, עד כדי כך שמרבית המלאים אזלו ונוצר שוק פורה של "יד שנייה" בתחום. גם אם המכירות הפעם לא תהיינה דומות ברמתן לאלה של אביב-קיץ 2020, שכן חדרי הכושר פתוחים לרשות המנויים, הצפי הוא שיהיה גידול בתחום.

יצאנו לבדוק כמה אופציות, ממוצרים שווים לכל נפש בעלות של כמה שקלים - ועד למכשירים בדומה לאלה המוכרים לנו מחדרי הכושר המקצועיים, בעלות של אלפי שקלים ליחידה (שלא לדבר על הצורך בחדר פנוי בבית...).

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

נתחיל ביקר יותר ובכזה שדורש גם חדר פנוי בבית: רשת אנרג'ים משיקה את מולטי טריינר Inspire BL1 במשקל גוף: כל מתאמן חובב יודע שמולטי טריינר הוא מכשיר מקצועי המאפשר ביצוע של מגוון תרגילים ומתאים למשקלים שונים. רשת אנרג'ים משיקה את מולטי טריינר חדש שיתאים גם לאימון בבית לביצוע אימוני כח תוך שימוש בהתנגדות עצמית כשהוא משתמש במנגנון מנוף ייחודי המנצל את משקל הגוף של המתאמן במקום המשקולות.
המולטי טריינר הביתי של אנרג'ים תופס פחות מקום (בהשוואה להליכון למשל), הוא שוקל פחות כיוון שאינו כולל משקולות והוא שקט יותר מאותה הסיבה.

המחיר: 8,000 שקל. ניתן להשיג ברשת אנרג'ים

מולטי טריינר של חברת אנרג'ים. המחיר 8000 שקל.. יח"צ,
מולטי טריינר של חברת אנרג'ים. המחיר 8,000 שקל/יח"צ

מזרן יוגה מקצועי של המותג REEBOK ניתן לתרגל יוגה וליהנות מגוף משוחרר ונוח וראש שקט בכל מקום ונוח לבצע אותם גם בסלון הבית. עם המעבר לעבודה מהבית בשנה האחרונה אימוני הכושר הביתיים הפכו פופולריים יותר ויותר, כך עלה גם הביקוש למזרני יוגה. המזרן של ריבוק עשוי חומר מונע החלקה עם חירורים לאוורור אידיאלי, מגיע עם צמד רצועות בהדפס לוגו לנשיאה נוחה.

המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג.

מזרן יוגה ריבוק' המחיר: 100 שקל. יח"צ,
מזרן יוגה ריבוק, המחיר: 100 שקל/יח"צ

דור חדש לשייפר - מכשיר עיסוי וחיטוב של אמריקן קומפורט מדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה. הוא יוצר רטט המסייע לזרימת הדם, להפגת עייפות ולשחרור שרירים תפוסים.

השייפר מופעל באמצעות שני מנועים עוצמתיים. מאפשר שלושה מצבי פעילות גופנית (הליכה, ג'וגינג וריצה), הנקבעים לפי צורת העמידה על המכשיר. משך זמן התרגול נע בין 5-30 דק' הניתנות לבחירה בשלוש מהירויות אוטומטיות ושישה מצבי מהירות ידניים להפעלה באמצעות צמיד על פרק כף היד.

לשייפר מסך בקרה דיגיטלי, תאורת לד, חבל גומי לתרגילי ידיים ומנוע בעל זרם של 24 וולט בטוח לשימוש.

עכשיו במחיר מבצע 1,690 שקל (במקום 2,300 שקל). להשיג ברשת אמריקן קומפורט ובאתר.

שייפר דור חדש, אמריקן קומפורט. יח"צ,
שייפר דור חדש, אמריקן קומפורט, 1,690 שקל/יח"צ

מכשיר הכושר החכםHyFit Gear 1 מיועד לחיזוק השרירים ומסייע בהורדה במשקל : המכשיר מסייע להגיע ליעדי הכושר שלכם מהר יותר. המערכת מורכבת מזוג רצועות התנגדות עם חיישנים מובנים שמשדרים מידע לאפליקציה, שבה ניתן לבחור תוכנית אימונים בהתאם ליעדים ולצפות במדדים שונים שנאספו בזמן האימון על מנת לשפר את הביצועים.המערכת במשקל כולל של 1.8 קילוגרם, מה שהופך אותה לקלה לנשיאה.

המחיר: 749 לערכה מלאה. ניתן להשיג ברשת חנויות IDIGITAL

רשת idigital מכשיר כושר חכם, המחיר: 749 שקל. רשת idigital,
רשת idigital מכשיר כושר חכם, המחיר: 749 שקל/רשת idigital

חדר כושר נייד - Active5 - מוצג כ"חדר הכושר הקטן בעולם" שמסייע בחיטוב וחיזוק כל קבוצות השרירים בגו. הוא וניתן לשימוש בכל מקום ובכל זמן וכולל חיבור לאפליקציית אימון ייעודית. המכשיר מסוגל למדוד מעל 90 ק"ג של כוח שריר והאפליקציה שזמינה להורדה בחנויות האפליקציות, כוללת מעל 100 תכניות אימון המתאימות לכל גיל, בישיבה או עמידה, לכל קבוצות השרירים. האימון באמצעות האפליקציה מתבצעת תוך כדי משחק שהופך על אימון לחוויה כייפית ומהנה.

המחיר: 549 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות איידיגיטל, באתר החברה או דרך מוקד המכירות הטלפוני 03-9005353

רשת איידיגיטל, חדר כושר נייד. 549 שקל. יח"צ,
רשת איידיגיטל "חדר כושר נייד". 549 שקל/יח"צ

רולר עיסוי רוטט MASSAGE YOGA ROLLER המיועד לזמן שלפני או אחרי האימון. הוא אידיאלי להקלה על שרירים תפוסים ומציע 4 עוצמות שונות של רטט. הוא משפר וממריץ את זרימת הדם ומעניק עיסוי משחרר במיוחד לכאבים בשרירים.

הרולר אידאלי לחימום הגוף לפני אימון ומתאים גם לאחר פעילות גופנית, לטובת שחרור, הרגעה והתאוששות מהירה יותר. העיסוי עובד כך שמשקל הגוף מפעיל את הלחץ הרצוי ובשילוב עם הרטט, נוצרת חוויה מרגיעה ומשחררת.

המחיר: 256 שקל. ניתן להשיג ברשת ד"ר גב, בחנויות ובאתר.

רשת ד"ר גב. רולר עיסוי רוטט. 256 שקל. יח"צ חו"ל,
רשת ד"ר גב. רולר עיסוי רוטט. 256 שקל/יח"צ חו"ל

G-SHOCK מותג השעונים הנחשבים לקשיחים ולקשוחים, מציג את סדרת 200-GBD, מקולקציית G-SQUAD. הם דקים ועמידים במיוחד ומתאימים לעוסקים בספורט אקסטרים כמו גם למתאמנים ברחבי הבית.

השעונים משולבים טכנולוגיית בלוטות' ו-GPS מובנה, המציגים את כל המידע לו זקוק המשתמש לפני אימון, במהלכו ואחריו, כדוגמת מרחק, מהירות וקצב. תצוגת השעונים כוללת שריפת קלוריות, מעקב אחר צעדים וטיימר אינטרוולים, מתחבר לאפליקצייתMOVE SHOCK-G המאפשרת לבדוק היסטוריית פעילות.

המחיר: 749 שקל. ניתן להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן.

שעון ספורט g-shock מסדרת g-squad 749 שקל. יח"צ חו"ל,
שעון ספורט g-shock מסדרת g-squad המחיר: 749 שקל/יח"צ חו"ל

שעון ספורט סמסונג: שוק שעוני הריצה חווה ביקושים גבוהים בשנים האחרונות עם עלייה במספר החברות שמוציאות לשוק לפחות דגם אחד בשנה. סדרת ה- Galaxy Watch4 של חברת Samsung מתגאה בביצועים מתקדמים המספקים חוויית משתמש ופונקציות מדידה כגון אחוז השומן בגוף, שרירי השלד, המים בגוף, חמצן בדם.

סדרת שעוני ה- Watch4 Galaxy מתהדרת בעיצוב חדש ורענן. ניתן להשיג אצל היבואנים הרשמיים ורשתות השיווק.

המחיר: החל מ- 999 שקל לגרסאות Bluetooth ו-1,249 שקל לדגמי LTE.

אופני כושר לדיווש תוך כדי עבודה או לימודים: אופני הכושר של חברת י.א מיטווך שומרים על הבריאות, מגדילים פרודוקטיביות והופכים את סביבת העבודה והלימודים ליצירתית. מדובר באופני לפטופ חדשניים ואידיאליים לשימוש ביתי ומשרדי, עם עיצוב ידידותי וארגונומי הכולל משטח עבודה עם גובה מתכוונן. הם קלים לתפעול, חסכוניים בשטח ומאפשרים מגוון פעילויות כגון עבודה במחשב הנייד, קריאת ספר, שימוש בטאבלט או בסמארטפון. ישנם מגוון מוצרים, החל ממושב מאובזר בפדלים ועד מערכת אינטגרלית של שולחן עמידה-ישיבה הכולל אופני כושר. תחנות העבודה האקטיביות מאפשרות לשמור על הבריאות תוך כדי העבודה, פעילות המסייעת לשפר את יכולת הריכוז, להגביר יכולות קוגניטיביות ולהגדיל את התפוקה בעד 50% יותר.

המחיר: 1,900 שקל כולל הובלה. ניתן להשיג באתר של חברת י.א מיטווך

אופני הכושר של חברת י.א מיטווך. 100 שקל.. יח"צ,
אופני הכושר של חברת י.א מיטווך. 1,900 שקל./יח"צ

מדוושים תוך כדי צפייה בטלוויזיה עם מאסטר ג'ים: 'גוד-לייף', המציע אלפי מוצרים לגיל השלישי מציג מכשיר אימון ביתי קל לתפעול לעידוד תזוזה גם בזמן ישיבה. הוא כולל ידיות, רצועות התנגדות ודוושת רגליים תלת כיווניות באמצעותם מפעילים את פלג הגוף העליון והתחתון בו זמנית. הוא מאפשר מגוון תגילים פשוטים המשפרים קורדינציה, איזון וזרימת דם ומשמש למתיחה, חיזוק ושחרור שרירים ומפרקים בנוחות מבלי להפעיל מתח על הברכיים והגב, גם תוך כדי צפייה בטלוויזיה או קריאת ספר.

המחיר: 400 שקל. ניתן להשיג ב'גוד-לייף': רח' נדב בסקינד 11, ראשון לציון 03-6343464

9. גוד לייף- אופני תרגול עם צג דיגיטלי 195 שקל. יח"צ חו"ל,
גוד לייףמ- אופני תרגול עם צג דיגיטלי 400 שקל/יח"צ חו"ל

רשת מקס מציעה מגוון אביזרי כושר וספורט לאימונים בבית או באוויר הפתוח, במחלקת הספורט של הרשת נמצא: כפפות אגרוף, משקולות יד/רגל, חבל קפיצה, מכשירי התעמלות, מוט מתח, רצועות לחיטוב, מזרני יוגה במגוון דגמים, קונוס אימונים, כדורי פילאטיס, קפיץ יד, מחבט טניס ועוד.

טווח מחירים: החל מ-5 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת מקס.

מקס מחלקת כושר משקולת אימון 1 קילו. ג'וד מוסקוביץ באדיבות זאביק דרור יחצ ואסטרטגיה תקשרתית,
מקס מחלקת כושר משקולת אימון 1 קילו/ג'וד מוסקוביץ באדיבות זאביק דרור יחצ ואסטרטגיה תקשרתית

רשת הסטוק, השיקה לאחרונה מחלקת ציוד כושר ביתי כאשר במהלך השנה האחרונה התקבלו ברשת אלפי בקשות מלקוחות שספורט הפך עבורם לדרך חיים וחיפשו מוצרים איתם יוכלו להתאמן בבית. מבין המוצרים במחלקה מצאנו דרגה אירובית המשמשת כאביזר מסייע לאימון אירובי עם או בלי שילוב אביזרים נלווים כמו משקולות, רצועות TRXוכדומה. האימון עם המדרגה משלב סיבולת לב ריאה, חיזוק העצמות, אימון בעצימות נמוכה, ירידה במשקל ועוד. המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג ברשת הסטוק

מדרגה אירובית, רשת הסטוק , 100 שקל. יח"צ,
מדרגה אירובית, רשת הסטוק , 100 שקל/יח"צ

נשים מאליפטיקל וגברים ממולטי-טריינר

מורן כהן, מנהלת השיווק של יבואנית מותגי הכושר אנרג'ים, על ההרגלים של ישראלים בכל הנוגע לפעילות גופנית: "גברים ונשים מתאמנים באופן שונה אלו מאלו, כאשר נשים יעדיפו מוצרים אירוביים בדגש על עיצוב וחיטוב כדוגמת אליפטיקל שמפעיל מספר שרירים במקביל, אופני כושר, מיניסטפרים, בעוד שגברים נוטים להעדיף ציוד כבד יותר כמו מסלולי ריצה ומכשירי כוח, משקולות ומולטי טריינרים".

"הפרופיל של הלקוחות משתנה אף הוא, מצרכני כושר קבועים שחיים ונושמים את התחום, יודעים מה הם רוצים, מבינים את המגמות בעולם ואף מייצרים ביקושים חדשים בשוק, הם אלו שיעדיפו לקנות ציוד יותר מקצועי וחדשני", אומרת כהן ומוסיפה כי: "לעומתם יש את אלו שעושים ספורט בחוץ ויתעניינו בעיקר בהליכונים ומוצרים קטנים משלימים. בנוסף, ישנו קהל צרכנים שמטרתו לשפר את הבריאות על רקע רפואי או צורך שיקומי.

"הצרכן הישראלי לרוב מגיע מוכן, יודע מה הוא רוצה ואף מבקש מוצרים ספציפיים לאחר שחקר ברשתות" מציינת כהן ומוסיפה, "עקב ההיצע הגדול של מגוון המוצרים ישנה חשיבות רבה לאיש מקצוע היודע להתאים ללקוח מסלול ריצה או כל מכשיר אחר לפי פרמטרים של גובה, משקל, יעדי האימון ודרישות משתנות".

מוצרי הכושר הביתיים הפכו למוצר צריכה בסיסיים, הם קומפקטיים, ניידים ואף מתקפלים, בעלי טכנולוגיות מתקדמות במחירים תחרותיים. כהן משקפת כי: "האימון בבית מאפשר נוחות מקסימלית והשגת יעדים בניהול כמה משימות במקביל , הכי נפוץ הליכה או ריצה עם הקשבה להרצאה או פודקאסט - אין ספק שהמודעות לכושר האישי שלנו עלתה".
"מוצרי הספורט מתחלקים ל-2 מחלקות עיקריות: מכשירי כושר גדולים ואביזרים קטנים" מסבירה כהן. "במחלקת אביזרים

בולטות הקטגוריות של עיצוב וחיטוב, יוגה ופילאטיס משקולות מסוגים שונים, מזרנים, גומיות התנגדות, מוצרי יציבה ועוד. במכשירי הכושר הגדולים רואים בעיקר מוצרים אירוביים כגון אליפטיקלים מסלולי ריצה, אופני כושר ומוצרי כוח כגון מולטי טריינרים וספות כושר מסוגים שונים. יש לציין כי ההשקעה הממוצעת בין המחלקות שונה גם היא, כאשר במחלקת אביזרי הכושר המחיר הממוצע לפריט עומד על כ-400 שקל ואילו על מכשיר כושר גדול, נשלם בממוצע כ-2000 שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully