וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 12:44

יו"ר חדש לאייסף, סמנכ"לית בכירה למחקר ופיתוח ברפאל, סמנכ"ל בכיר באיילון ועוד. היו השבוע הרבה תזוזות במשק - הנה מקבץ מלבב

פרופ' ניר קידר מונה לתפקיד יו"ר אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך. פרופ' קידר הוא בוגר תוכנית הדוקטורט של אייסף, ומכהן כיום כמשנה הנשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית ספיר. בעברו כיהן כראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר וכפרופסור בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן. את דרכו באקדמיה החל בתואר ראשון באוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן, המשיך לתואר שני ודוקטורט במשפטים וההיסטוריה של המשפט באוניברסיטת הרווארד היוקרתית. כחלק מפעילותו החברתית, קידר נשאר מעורב לאורך השנים בפעילותה של אייסף ובקידום רשת הבוגרים של הקרן הפועלת מזה 45 שנים לקידום מצוינות וצמצום פערים חברתיים בישראל באמצעות השכלה גבוהה.

"כבוגר הקרן וכבן לאב שעלה ארצה לבדו בעליית הנוער, אני יודע עד כמה גדול האתגר וכמה חשובה פעילות הקרן," אמר פרופ' קידר. "אני שמח ונרגש על התפקיד ונכנס לנעליים הגדולות של חברתי ד"ר ורד פדלר-קרוואני. ביחד עם הצוות המעולה של אייסף, בראשות המנכ"לית גלית כספי-כהן, וביחד עם אלפי חברותיי וחבריי הבוגרים, אני יודע שנוכל להמשיך ולפתח את הקרן ברוח חזונם של מייסדי הקרן לטובת החברה הישראלית".

ניר קידר. אדוה אודיה עוגן,
פרופ' ניר קידר/אדוה אודיה עוגן

פירמת משרד "עו"ד עודד חן" פותח סניף חדש בחיפה, בניהולו של עו"ד אסף מנחם. מפתיחת הסניף החדש הושקעו כ-500 אלף שקל. המשרד בחיפה יעסיק כ-8 עורכי דין. עו"ד עודד חן , מנכ"ל המשרד: "המשרד החדש בחיפה יספק שירותים לתושבי הצפון בתחומי חדלות פירעון פשיטות רגל ופתיחת תיקי חובות".

עו"ד אסף מנחם. יחצ,
עו"ד אסף מנחם/יחצ

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע על מינויו של אלדן בן חיים לתפקיד ה-Chief Architect Officer (ארכיטקט ראשי) בחברה. בן חיים מצטרף ל-Apiiro לאחר שסיים את תפקידו ב- Transmit Security, שם שימש כ- CTO של החברה ב-6 השנים האחרונות. ב-Apiiro יהיה אחראי על האצת המוצר של החברה ולעזור לה במשימתה העיקרית - לתקן סיכונים ביישומים מבוססי ענן לאורך תהליך הפיתוח.

בן חיים מביא עמו לתפקיד מעל 25 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה, כאשר רוב השנים עסק בתחום אבטחת הסייבר. טרם הצטרפותו ל-Apiiro, הוא שימש כ-CTO ב- Transmit Security של מיקי בודאי וראקש לונקאר שלפני מספר חודשים גייסו 534 מיליון דולר וקודם לכן שימש כסמנכ"ל מו"פ בחברת Trusteer שנרכשה על ידי IBM במליארד דולר. בן חיים שירת במשך 6 שנים ביחידת הסייבר העילית מצו"ב בצה"ל יחד עם היזמים עידן פלוטניק ויונתן אלדר. בן חיים בעל B.S.c במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב ו-M.Sc במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

אלדן בן חיים, Chief Architect Officer ב-Apiiro, ציין: "הייתה לי הזכות לתכנן, לבנות ולפרוס יישומים בקנה מידה גדול שמקורם בענן והייתי עד למורכבות הנובעת מאחריות מפוזרת בין DEV, SEC ו-OPS ומהתלויות הטכנולוגיות של יישומים מבוססי ענן. היכולת של Apiiro לספק לצוותים אפשרות לתקן את הסיכונים מקצה לקצה בכל ה-SDLC פותרת בעיה שהתעשייה כולה נאבקת בה כבר זמן רב. אני נרגש מאוד להצטרף לצוות המוכשר להפליא הזה ולעזור לעצב את העתיד של אבטחת יישומים מבוססי ענן."
עידן פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro, ציין: "לאלדן יש הבנה עמוקה לגבי האתגרים שהלקוחות שלנו חווים לאורך כל תהליכי הפיתוח בכדי לאבטח את יישומי הענן שלהם. הנסיון של אלדן יעזור לנו להמשיך לבנות פתרון המסייע לארגונים לתקן סיכונים קריטיים ביישומים מבוססי ענן, מענן לקוד."

אלדן בן חיים. עומר הכהן,
אלדן בן חיים/עומר הכהן

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ מודיעה על מינויה של ד"ר יהודית הוכרמן-פרומר לתפקיד סמנכ"לית בכירה למחקר ולפיתוח. ד"ר הוכרמן-פרומר תחליף את ד"ר אירית אידן, המסיימת את תפקידה לאחר 27 שנות עשייה משמעותית במגוון תפקידים ברפאל ובחמש השנים האחרונות כסמנכ"לית בכירה למחקר ולפיתוח של חברת רפאל.

ד"ר יהודית הוכרמן -פרומר, בעלת תואר דוקטור (D.sc ( בהנדסת חשמל מהטכניון, הצטרפה לרפאל לפני למעלה מ-20 שנה ומאז מילאה שורה של תפקידים בכירים בתחומי ההנדסה, הפרויקטים והמחקר והפיתוח. כיום היא משמשת כסגנית למחקר ופיתוח של ראש חטיבת אוויר ומודיעין ברפאל.

מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן, אמר כי ד"ר יהודית הוכרמן-פרומר מביאה עימה ניסיון וידע רב בתחומי העיסוק של רפאל בדגש על נושאי המחקר והפיתוח שלה, והיכרות מעמיקה עם מערכת הביטחון, האקדמיה והתעשיות האזרחיות. הר-אבן הודה לד"ר אירית אידן על תרומתה רבת השנים למערכת הביטחון בכלל ולרפאל בפרט, שנים בהן מילאה תפקידים מרכזיים בפיתוח מערכות מתקדמות, עם הישגים טכנולוגיים פורצי דרך המהווים נדבך מרכזי בביטחון המדינה.

ד"ר יהודית רוכרמן פרומר. יחצ,
ד"ר יהודית רוכרמן-פרומר/יחצ

יעקב גאון (44) מונה בימים אלה כסמנכ"ל פיתוח עסקי וחבר הנהלה בחברת אידאו-דיגיטל. במסגרת תפקידו גאון יהיה אחראי, בין היתר, על מימוש אסטרטגית הצמיחה של החברה ופיתוח עסקיה, ובכלל כך תמיכה בתחומי הליבה של החברה בדגש על עולמות הרפואה, הפיננסיים והקמעונאות הדיגיטלית וכן איתור תחומי פעילות חדשים בעלי סינרגיה לפעילות הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות שמובילה אידאו-דיגיטל עבור לקוחותיה.

לגאון, המשמש גם כחבר הועד המנהל בעמותת רפואה בטוחה למניעת זיהומים נרכשים בבתי חולים וכמנטור לסטרטאפים בתכניות האצה, תואר מוסמך במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר בוגר בהנדסת תעשיה וניהול ותעודת לימודי קורס דירקטורים מאוניברסיטת אריאל.

אידאו דיגיטל נוסדה בשנת 2009 ע"י דן ליכטנפלד, מנכ"ל ומייסד, ויוסי אסא, מנהל שותף בחברה. החברה מתמחה בליווי חברות בבניית אסטרטגיות דיגיטל ומימושם, תכנון וביצוע של טרנספורמציה דיגיטלית עסקית וטכנולוגית, לרבות פיתוח מערכות פנים ארגוניות, אפליקציות למובייל, אתרי סחר אלקטרוני, מערכות ניהול ובקרה, פיתוח פלטפורמות ייעודיות ועוד.

החברה מעסיקה כ-100 מפתחי תוכנה ועובדים וממוקמת בתל אביב בלב האקוסיסטם העסקי. בין לקוחותיה נמנים חברות מהמובילות במשק בעולמות הסחר, הבנקאות, הרפואה, הקמעונאות, ההייטק ועוד. החברה צומחת ונמצאת בתהליך גיוס של עשרות עובדים חדשים מקצוענים - בעולמות הפיתוח של אפליקציות Front End, מפתחי Full Stack, מומחי UI/UX ומשרות נוספות.

יעקב גאון. יחצ,
יעקב גאון/יחצ

משרד בלטר גוט אלוני ושות', הנמנה עם אחד המשרדים הגדולים בארץ, מודיע על הקמת מחלקת דיני עבודה חדשה אשר מצטרפת למשרד במשותף. מדובר במיזוג השלישי של הפירמה מאז נוסדה לפני כ- 50 שנה.

את המחלקה יובילו עו"ד שי בן-נתן, אשר ינהל את המחלקה, וכן עו"ד אייל שטרנברג, מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום דיני עבודה. שניהם כיהנו בעברם כשותפים ומנהלי מחלקות דיני עבודה במשרדים מובילים, ומצטרפים אל בלטר גוט אלוני כשותפים.

עו"ד בן-נתן משמש שנים רבות כיועץ משפטי בכיר בתחום דיני העבודה לחברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים, כמו גם לרשתות מסחריות, עמותות, מלכ"רים, רשויות ועובדים בכירים בתפקידי מפתח. עו"ד בן-נתן עוסק בייצוג בתביעות מורכבות המעוררות שאלות מתחום דיני העבודה הפרטי והקיבוצי, המשפט המסחרי והמשפט המנהלי וכן עוסק בייעוץ שוטף בתחומים אלו ובהדרכה וליווי של הנהלות, מחלקות כוח אדם וכספים בסוגיות מכל תחומי העבודה.

עו"ד שטרנברג משמש כמרצה מבוקש בתחום דיני העבודה והגנת הפרטיות וכיועץ משפטי לחברות מובילות במשק הישראלי, והוא מרבה להרצות בגופים אקדמיים, כנסים, ימי עיון והשתלמויות, לשכת עורכי-הדין ולשכת יועצי המס ואף משמש כמרכז האקדמי ומרצה בכיר בתחום דיני העבודה במרכז הישראלי לניהול (המי"ל) וכמרצה באוניברסיטת תל-אביב.

בנוסף יצטרף למשרד כחלק מהמחלקה החדשה עו"ד נועם שוק, אשר שימש כעוזר משפטי בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים ובבית הדין הארצי לעבודה, כאשר עד לשנת 2021 שימש במשך 7 שנים כעוזר משפטי בכיר של נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, השופטת ורדה וירט ליבנה.

עו"ד אייל בר אליעזר, השותף המנהל בבלטר גוט אלוני: "אנו מברכים על הצטרפות מחלקת דיני העבודה החדשה. הניסיון והידע המשפטי שהם מביאים איתם יגוונו ויעשירו את סל השירותים אותו אנו מעניקים ללקוחותינו, ויאפשרו לנו לספק ללקוחותינו מעטפת משפטית מצוינת בעולם דיני עבודה המשתנה ללא הרף, ובפרט בשנתיים האחרונות, מאז נכנסה הקורונה לחיינו".

משמאל לימין: עו"ד אייל שטרנברג, עו"ד אייל בר אליעזר, עו"ד שי בן נתן. בלטר גוט אלוני,
משמאל לימין: עו"ד אייל שטרנברג, עו"ד אייל בר אליעזר, עו"ד שי בן נתן/בלטר גוט אלוני

רו"ח גיורא רם (53), מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הפיננסים של איילון ויחליף את רו"ח שרון רייך שמונה למנכ"ל החברה. רם ינהל את אגפי הפיננסים הן של חברת הביטוח והן של חברת האחזקות.

רם, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל, ובעל ניסיון עשיר של כ-22 שנים בניהול ביקורת בתעשיית הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל בכיר בפירמת הייעוץ וראיית החשבון ארנסט אנד יאנג.

מנכ"ל איילון הנכנס, שרון רייך ברך על הצטרפותו של רם לאיילון ואמר כי "מומחיותו של גיורא בתחומי הפיננסים והביקורת של חברות ציבוריות היא נכס חשוב לאיילון בעת זו של פיתוח עסקי מואץ ותהליך העברת השליטה לבעלים החדשים".

גיורא רם. רוני ישראל,
גיורא רם/רוני ישראל

חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל מינתה את עו"ד איתמר לב כסמנכ"ל הייעוץ המשפטי של החברה. במסגרת עבודתו יהיה לב אחראי על הצד המשפטי בכל פעילות החברה בתחומי המימון, האשראי, הליווי, שיתופי הפעולה, האקוויטי והפעילות התקשורתית, ויסייע לחברה לפעול על פי החוק.

לב, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב וחבר לשכת עורכי הדין בישראל, עבד במשרד עורכי הדין אפשטיין-רוזנבלום-מעוז, והוא בעל ניסיון רב בעסקאות מימון, עסקאות מיזוגים ורכישות מקומיות ובין לאומיות, ברמות הגבוהות ביותר. הוא נבחר על ידי רובי קפיטל לאחר שליווה כעורך דין חיצוני את החברה מרגע הקמתה.

איתמר לב. רובי קפיטל,
עו"ד איתמר לב/רובי קפיטל

ליאת אשכנזי מונתה לתפקיד סמנכ"לית מו"פ בכירה וראש חטיבת הפיתוח בחברת הסטארטאפ המובילה OwnBackup - פלטפורמת הגנה על מידע המאוחסן בענן.

ליאת היא בעלת 20 שנות ניסיון בניהול ארגוני מו"פ גלובליים ובניית מערכות תוכנה מורכבות. היא מצטרפת ל-OwnBackup לאחר שבשנתיים האחרונות שימשה כדירקטורית מו"פ בכירה בחברת הסייבר Imperva. בעברה שימשה ליאת, בין השאר, כדירקטור מו"פ במחלקת הרכבים האוטונומיים של Harman International, כדירקטורית מו"פ בCWT וכמנהלת פיתוח בHP Software. ליאת היא בוגרת אוניברסיטת ת"א עם תואר ראשון ושני במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים.

ליאת אשכנזי. ליאור בנימין,
ליאת אשכנזי/ליאור בנימין

חברת סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויו של עופר משבך לסמנכ"ל Customer Success בחברה.

עופר מביא איתו 20 שנות ניסיון בתעשיית ההייטק, בדגש על פעילות מול לקוחות, כולל תפקידים בחברות נייס וסייברביט, בתחומי המכירות ויישום של פתרונות עבור גופי אכיפת החוק וארגוני בטחון פנים. הוא הצטרף לסלברייט לפני 3 וחצי שנים, כראש צוות customer success בינלאומי. בהמשך הוביל צוות מקצועי שטיפל באחד המוצרים המרכזיים של החברה, כולל ניהול המוצר, תמיכה במכירות, פיתוח, אסטרטגיית שוק, אספקה ועוד.

עופר ינהל קבוצה חדשה בסלברייט, המהווה חל מפעילות שירותי הלקוחות (Customer Services) בראשות מירי מישור גולדנברג, סמנכ"לית בכירה לשירותי לקוחות. במסגרת תפקידו החדש, הוא יוביל את צוות ה-post-sales (המלווה את הלקוח לאחר המכירה) בפעילויות כגון אספקה והצלחת לקוח לאחר הרכישה, יישום שיטות עבודה ותהליכים בפריסת המוצר, הכשרות משתמשים, ושירותים נוספים המותאמים ספציפית לדרישות וצרכי הלקוח.

עופר משבך. יחצ,
עופר משבך/יחצ

רו"ח קובי נבון, שביצע את הדו"ח החקירתי בלשכת סוכני הביטוח, מונה ע"י הוועד המנהל של לשכת סוכני הביטוח למבקר הפנים של לשכת סוכני הביטוח ויסייע ביישום ממצאי הדו"ח אשר משרדו הנפיק.

לראשונה בתולדות לשכת סוכני הביטוח מונה יועמ"ש מהחברה הלא יהודית - עו"ד פאיד טמיש ממשרד פישר בכר. פאיד שימש בעבר עוזר למשנה ליועץ המשפטי לממשלה ומתמחה במשטר תאגידי. פאיד היועמ"ש, אשר מונה ע"י הוועד המנהל, מתמחה בגופים מוסדיים, עמותות ומוסדות פיננסים.

קובי נבון. יחצ,
קובי נבון/יחצ
פאיד טמיש. אופיר אייב,
פאיד טמיש/אופיר אייב

חברת הסטארטאפ Taranis, שפועלת בתחום החקלאות המדייקת, מודיעה על מינויו של עידו פלד לתפקיד סמנכ"ל מוצר ושיווק (Chief Product and Marketing Officer) בחברה, בהמשך לתהליך התרחבות החברה בשנה האחרונה.

עידו פלד מביא איתו ניסיון של מעל 10 שנים בעולמות תוכנות הענן (SaaS, cloud) ואפליקציות מובייל, ובנוסף ניסיון של הבאת מוצרים לשווקים עולמיים (go to market). בין היתר כיהן עידו כסמנכ"ל חטיבת מוצרי המובייל באקס ליבריס בחמש השנים האחרונות, כולל ניהול צוותי מוצר, שיווק, ופיתוח. לפני כן, עידו הוביל את מחלקות השיווק, presales, וחוזים של החברה בצפון אמריקה. עידו בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ותקשורת מטעם אוניברסיטת תל אביב, ומונה ל-Chief Product and Marketing Officer ויוביל את תחום המוצר והשיווק בחברה.

"בזמן שבו ההתחממות הגלובלית צוברת תאוצה, אוכלוסיית העולם גדלה ובקרוב המזון שאנחנו מגדלים לא יספיק כדי להאכיל את כולם - אני שמח ונרגש להצטרף לצוות המנצח של טראניס, שמספקת פתרון טכנולוגי לבעיות האלו, ומאפשרת לשפר את המצב " אומר עידו פלד. "מכיוון שמדובר בבעיות גלובליות שנוגעות לא רק לישראל, אלא לכל העולם, יש צורך בצוות מוצר ושיווק חזק ומקצועי שיפעל ברמה העולמית וימשיך להתרחב ככל שהחברה גדלה ומתרחבת".

בר ויינשטיין, מנכ"ל חברת Taranis: "בשנה האחרונה טראניס נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות אסטרטגית בכל העולם. אנחנו רואים תוצאות חיוביות רבות בשטח - הן מבחינת היכולת להציג פתרונות למגוון גידולים הולך וגדל, והן בהתמודדות עם סוגי אקלים שונים. לאור אלו אנחנו מרחיבים את שורותינו ושמחים לצרף לשדרה הניהולית שלנו את עידו, שמביא איתו ניסיון וידע רב בתחום השיווק. עידו ימשיך לסייע לנו למנף את הפעילות של טראניס, ולסייע ליותר ספקים וחקלאים במיצוי התובנות על השטחים החקלאיים שברשותם ושיפור התוצרת החקלאית שהם מגדלים".

עידו פלד. יחצ טראניס,
עידו פלד/יחצ טראניס

יגאל גורביץ' מצטרף ל- Social Finance Israel וישמש כסמנכ"ל ניהול פרויקטים. עד לאחרונה שימש כסמנכ"ל בכיר של רשות ההשקעות במשרד הכלכלה

גורביץ', בעל 15 שנות ניסיון במגוון רחב של תפקידי מפתח בשירות הציבורי, עם ממשק גבוה למגזר העסקי, החברתי והפיננסי והתמחות בייזום, פיתוח וניהול פרויקטים אסטרטגיים מורכבים ומרובי שחקנים, ובהובלת ארגונים גדולים לצמיחה ומצוינות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל בכיר של רשות ההשקעות במשרד הכלכלה וניהל את מסלולי התעסוקה שמתמרצים עסקים לייצר מקומות עבודה איכותיים במשק. לפני כן עמד בראש אגף שיתוף פעולה תעשייתי Invest In Israel ושימש כראש מטה מנכ"ל המשרד.

גורביץ', עו"ד מוסמך עם תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במשפטים לכלכלנים בהצטיינות יתרה, החל את דרכו המקצועית במשרד הביטחון - באגף התקציבים, היועץ הכלכלי לרמטכ"ל והיועץ המשפטי למערכת הביטחון.

כמו כן, גורביץ' זוכה אות ההוקרה הממשלתי ליחידות מצטיינות בהתייעלות וצמצום הבירוקרטיה, בוגר תכנית מעוז למנהיגים בכירים לרבות לימודים ב-Harvard Business School ,ונכלל ברשימת 40 הצעירים המבטיחים לשנת 2020 של מגזין The Marker.

יגאל גורביץ. אייל טואג,
יגאל גורביץ/אייל טואג

פירמת הייעוץ, Deloitte, מודיעה על מינויו של אייל גולדברג לתפקיד מוביל תחום אסטרטגיית וטרנספורמציית IT (Technology Strategy & Transformation Leader). גולדברג מצטרף לפירמה לאחר שהוביל בעשור האחרון את תחום הייעוץ האסטרטגי-טכנולוגי בחברות מובילות.

גולדברג (52), נשוי + 4 מביא עמו לתפקיד כ-30 שנות ניסיון מקצועי בניהול פרויקטי תוכנה בחברות מובילות גדולות. בעשור האחרון הוביל את תחום הייעוץ האסטרטגי-טכנולוגי בחברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה ולאחר מכן בבנק הפועלים. בנוסף, בעברו ניהל את מחלקת הפיתוח של ויזה כאל, היה סמנכ"ל ושותף במיזם לאשראי חוץ בנקאי בהובלת ירון זליכה (החשב הכלכלי במשרד האוצר לשעבר) ושימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Netwise (היום מטריקס).

לגולדברג ניסיון רב וידע מעמיק ומקיף בייעוץ IT החל מניהול מפת דרכים למערכות המידע, שינוי מבנה ארגוני ותהליכי עבודה, בניית ארכיטקטורה טכנולוגית וליווי היישום שלה ועוד. עד כה ניהל למעלה מ-100 פרויקטים; מאסטרטגיה, למערכות מידע ועד ארכיטקטורה יישומית, בכל מגזר במשק.

גולדברג מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת Mercy בניו יורק ותאר שני בטכנולוגיה ויזמות מאוניברסיטת Polytechnic בניו יורק . גולדברג בעל חגורה שחורה בקרטה.

מ-Deloitte נמסר: " אנו שמחים על הצטרפותו של אייל אשר יוביל תחום משמעותי במיוחד בעת הזו. אייל הוא ארכיטקט פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה מוכווני צמיחה וחדשנות. אייל מצטרף לקבוצת Monitor Deloitte אשר מובילה את הייעוץ האסטרטגי בישראל ומחזק את הצעת הערך שלנו ללקוחותינו במתן מענה מקצה לקצה לחברות הנמצאות במסע טרנספורמציה עסקית, טכנולוגית ודיגיטלית".

אייל גולדברג. מיכה לובטון,
אייל גולדברג/מיכה לובטון

ניר בן משה (37) מונה לדירקטור אסטרטגיה ופיתוח עסקי בג'ון ברייס פתרונות למידה, מבית מטריקס, המציעה פיתוח תהליכי למידה ארגוניים אפקטיביים חדשניים וחווייתיים. במסגרת תפקידו, בן משה יהיה אמון על מימוש אסטרטגיית הצמיחה ובכלל זה תמיכה בתחומי הליבה של ג'ון ברייס פתרונות למידה - הטמעת מערכות מידע, פיתוח למידה ומתן שירות מנוהל. בנוסף, בן משה יהיה אחראי על הרחבת הפעילות, כולל יצירת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה בעולמות הלמידה ואיתור תחומי פעילות חדשים רלוונטיים.

ב-15 השנים האחרונות, עבד בן משה בג'ון ברייס פתרונות למידה כמנהל פרויקטים ומנהל תחום מערכות מידע. בתפקידו האחרון היה מנהל תחום ה-Delivery בג'ון ברייס פתרונות למידה במשך ארבע שנים.

ניר בן משה. דור שרון,
ניר בן משה/דור שרון

חברת הסייבר Perimeter81 מתרחבת ומצרפת שתי סמנכ"ליות חדשות: ליטל פרוש-דוד מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR) וטל לאופר מונתה לסמנכ"לית המוצר של החברה (VP Product). המינויים נועדו לתמוך בצמיחתה המהירה של החברה בשוק המקומי והגלובאלי, להגביר את מאמצי הפיתוח העסקי ולהאיץ את פיתוח המוצר.

ליטל פרוש דוד מגיעה לתפקיד הנוכחי עם מעל ל-18 שנות ניסיון בתפקידי משאבי אנוש ומצטרפת ל-Perimeter81 לאחר 15 שנים בענקית הטכנולוגיה אמדוקס. בתפקידה האחרונה שימשה כ-VP HR והייתה אחראית לניהול אופרציית משאבי אנוש של החברה המונה מעל ל-30,000 עובדים ומנהלים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, ניהול של מעל ל-150 מנהלי HR ברחבי העולם בתחומים שונים וכן הובלת חווית העובד בחברה. לפני כן, שימשה כמנהלת משאבי האנוש של פעילות החברה בישראל.

טל לאופר מגיעה ל-Perimeter81 עם רקע עשיר בניהול מוצר לאחר ששימשה כSenior Product Manager ב-Checkpoint עבור פתרונות ה-SaaS שלהם. טרם תפקידה בצ'ק פוינט שימשה כ-Director Product Line Management בחברת התקשורת הגלובאלית Arris, שם ניהלה את קו המוצרים המוביל של החברה ואף זכתה במספר פרסים יוקרתיים. לאופר הינה מנהלת מוצר מיומנת, בעלת רקורד עשיר בפיתוח והשקת מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בתעשיות התקשורת והסייבר ברחבי העולם.

ליטל פרוש דוד. יחצ,
ליטל פרוש דוד/יחצ
טל לאופר. יחצ,
טל לאופר/יחצ

בנק ירושלים מודיע על מינויו של נגה רוזנפלד לתפקיד מנהל אגף המחשוב, והוא יחליף בתפקיד את אורלי אברמוביץ, שפרשה לאחרונה מהבנק. רוזנפלד, שהצטרף לאגף המחשוב בבנק ירושלים לפני כ-13 שנים, שימש בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת מערכות ליבה בנקאיות וערוצים. קודם לכן הוא כיהן בשורה של תפקידי ניהול בכירים באגף המחשוב של הבנק - בהם: מנהל מחלקת הפיתוח, ניהול המידע והבדיקות; מנהל מחלקת ניהול מידע ומערכות ארגוניות , ועוד.

בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת מערכות ליבה בנקאיות וערוצים הוביל רוזנפלד את יחידת הדיגיטל של הבנק עם אחריות על פרויקט ההקמה של אפליקציה בנקאית, פיתוח ותפעול אתרי הבנק, ושדרוג הנכסים הדיגיטליים של הבנק. בנוסף, רוזנפלד היה אחראי על תהליך בניית התקציב השנתי של אגף המחשוב, וניהל פרויקטים רוחביים חוצי ארגון בבנק. קודם להצטרפותו לבנק ירושלים שימש רוזנפלד בתפקידים טכנולוגיים בבנק מזרחי ובחברת המידע העסקי העולמית D&B.

רוזנפלד הוא בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהמכללה האקדמית להנדסה ירושלים.

seperator

חברת סלע נדל"ן מודיעה על מינוי שתי נשים נוספות כנושאות משרה בחברה, ובהן עו"ד ליאור וילנסקי - יועצת משפטית של החברה ורו"ח ליאת ברדה - חשבת.

עורכת הדין ליאור וילנסקי, בעלת תואר שני במשפט מסחרי, החלה לעבוד בסלע נדל"ן לפני שלוש שנים בהן היא משמשת כיועצת משפטית ומזכירת החברה. רואת החשבון ליאת ברדה מלווה את החברה מזה 8 שנים כחשבת החברה. בהתאם לכך שיעור הנשים מהווה שליש מסך נושאי המשרה בסלע נדל"ן.

קודם לעבודתה בסלע נדל"ן עבדה עו"ד ליאור וילנסקי כיועצת משפטית ומזכירה החברה בחברת מימון האשראי פנינסולה ולפני כן עו"ד במחלקת שוק ההון ומשפט מסחרי במיתר ליקוורניק גבע. רו"ח ליאת ברדה עבדה במשרד רו"ח דלויט בריטמן אלמגור.

גדי אליקם מנכ"ל סלע נדל"ן: עו"ד ליאור וילנסקי ורו"ח ליאת ברדה הינן עובדות מנוסות, מוכשרות ותורמות רבות לקידום החברה. מינויים אלו הינן בהמשך לפעולות החברה לחיזוק הממשל התאגידי בחברה ואני בטוח שניסיונן ויכולתן המקצועיות יאפשרו להן למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר עבור סלע נדל"ן".

עו"ד ליאור וילנסקי. יחצ,
עו"ד ליאור וילנסקי/יחצ

שי בן אבי מונה לסמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה של קבוצת יינות ביתן. בן אבי (39) הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמכללה למנהל. החל משנת 2009 כיהן ברשת שופרסל בתפקידי מפתח בתחומי שרשרת אספקה, תפעול וסחר. עיקר פועלו בעולמות הסחר החל בשנת 2012. בתפקידיו האחרונים ברשת הקמעונאות שופרסל כיהן כמנכ"ל קטיף, חברת הירקות והפירות של הרשת, לפניו שימש כמנהל תחום מכלת ומצוננים.

שי בן אבי. שוקה כהן,
שי בן אבי/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully