וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע נאות משיקה קולקציית נעלי בית "דפנה" לחורף 2022

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 11:01

"דפנה" מבית "טבע נאות", מציגה מבחר רחב של נעלי בית לנשים, גברים, ילדים ופעוטות. נעלי הבית עשויות מחומרים חמים ונעימים, בשלל צבעים וטקסטורות חדשות

"דפנה" מבית "טבע נאות" מציגה מבחר רחב של נעלי בית לנשים, גברים, ילדים ופעוטות. נעלי הבית עשויים מחומרים חמים ונעימים, בשלל צבעים וטקסטורות חדשות בקטגוריית נעלי הפצפונים - המתאימים לתינוקות ופעוטות, נפגוש העונה את דגם "רם שועל", "דני עכבר" ו"נוגה עכבר", דגמים המעוטרים בפרצופים של חיות חמודות שילדים אוהבים. כמו כן, העונה ניתן להשיג את דגם "קיפי" האהוב בגרסת הפעוטות הקרוי "רם משבצות" לבנים ולבנות, בצבעים ורוד או חום משובץ ובסגירת סקוצ' לנעילה קלה ונוחה.

בקטגוריית הנשים מגוון דגמים העשויים מבדים ארוגים וצבעוניים במיוחד, כגון דגם "גל פרחים", "גל פונצ'ו" ו"גל קשת" בצבעים סגול או אפור. בנוסף, נמצא את דגם "גל סקוטלנד" - נעלי בית פתוחות לנעילה קלה ומהירה, מעוטרות במשבצות נוסטלגיות ופרווה חמימה ונעימה, את דגם "גל סופט" עשוי קטיפה רכה ומלטפת, ואת דגם "גל שפן" עשוי פרווה בצבעים אפור או לבן.

בקטגוריית הגברים נפגוש את דגם "גורן" - נעלי בית פתוחות לנעילה קלה ומהירה, עשויות קורדרוי עבה חמים, את דגם "דור" עשוי קטיפה חמה ומלטפת ואת נעלי "גל סקוטלנד" המעוטרות במשבצות נוסטלגיות ופרווה חמימה ונעימה בצבעים חום או אפור.

דגם "קיפי" הנוסטלגי ממשיך לככב גם העונה - נעלי הבית המשובצות בעלות הרוכסן והסוליה הנוחה, שהפכו במרוצת השנים לאייקון ישראלי חורפי, ימשיכו להעניק לנו הרגשת נוחות וחמימות. ניתן להשיג במידות ילדים ונוער, נשים וגברים במגוון צבעים חום, אפור, כחול וורוד.

נעל קיפי צהובה. יחצ,
כולנו אוהבים. נעלי קיפי/יחצ
  • העונה תוכלו לפגוש את נעלי קיפי בצבעוניות חדשה: סגול, אדום וצהוב.
  • נעלי בית "פצפונים" במידות 20-28 במחיר 79 שקל
  • נעלי בית ילדים ולנוער במידות 28-34 לבנים ובנות במחיר 89-100 שקל
  • נעלי בית לנשים במידות 36-42 במחיר 119-149 שקל
  • נעלי בית לגברים במידות 39-48 במחיר 119-129 שקל
  • ניתן להשיג בסניפי "טבע נאות", באונליין ובחנויות נעליים מובחרות ברחבי הארץ.
  • עוד באותו נושא:
  • קולקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully