וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף וולף מונה למנכ"ל קרדיט סוויס ישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 16:35

וולף, שכיהן כסגן מנהל מחלקת המחקר (אנליזה) למניות בארה"ב עבור בנק ברקליס בניו יורק, ייכנס לתפקידו בתחילת אפריל: "יוביל את קרדיט סוויס לפרק הבא"

קרדיט סוויס הודיעה על מינויו של יוסף וולף (Joseph Wolf) למנכ"ל קרדיט סוויס שירותים פיננסיים (ישראל) בע"מ ("קרדיט סוויס ישראל") . המינוי ייכנס לתוקפו ב-4 באפריל 2022 בכפוף לקבלת כל האישורים הנדרשים.

יוסף וולף (Joseph Wolf) מביא כ-27 שנות ניסיון בעולם הבנקאות. לאחרונה כיהן יוסף בתפקיד סגן מנהל מחלקת המחקר (אנליזה) למניות בארה"ב עבור בנק ברקליס בניו יורק. במסגרת תפקידו, היה וולף חבר בצוות המנהלים הבכיר של מחלקת המחקר ובצוות שהתווה את מדיניות ההשקעות, שם סקר בין היתר את המגזר הטכנולוגי בישראל. בשנים קודמות, הוביל וולף מספר צוותי מחקר בישראל עבור ברקליס, וקודם לכן עבור ליהמן ברדרס, והבנק השוויצרי UBS. וולף בעל תואר במנהל עסקים (MBA) ותואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת קולומביה.

קרדיט סוויס פעילה בישראל מאז שנת 2007 באמצעותו של צוות מקומי וגלובלי. קרדיט סוויס פעילה ביותר מ-50 מדינות בעולם ונחשבת לאחת המובילות העולמיות בניהול הון. לצד המומחיות ארוכת השנים הרחבה שלה, מחשיבה קרדיט סוויס את ישראל כאחד ממרכזי ניהול ההון המובילים שלה בעולם.

יוסף וולף. פוטו רפי, רעננה,
יוסף וולף/פוטו רפי, רעננה

אנדריאה גרוב (Andreea Grob), מנהלת בכירה במחלקה הבינלאומית לניהול העושר (IWM) בהנהלת הבנק בציריך, והאחראית על פעילות קרדיט סוויס בישראל ובשווקים מתעוררים באירופה, אמרה: "יוסף וולף יוביל את קרדיט סוויס ישראל לפרק הבא, תוך המשך פעילות למען מיצובה של קרדיט סוויס כבחירה הראשונה לניהול ההון של המשקיעים. ניסיונו המוכח של יוסף וולף והיכרותו עם מגזר ההיי טק בכלל וחברות הטכנולוגיה בפרט, וכן היכרותו עם השחקנים המובילים בתחום, יובילו לשיתופי פעולה עם היזמים המובילים בתחום, וזאת כשמדינת ישראל ממשיכה בחיזוק מעמדה כאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם".

אנטון צ'רני (Anton Cherny) מנהל תחום הבנקאות הפרטית בשווקים המתעוררים באירופה, קרדיט סוויס, הוסיף: "הצטרפותו של יוסף וולף לצוות קרדיט סוויס ישראל מביאה עימה מומחיות וניסיון מוכח לעסקים שלנו בישראל, אשר במרכזם אסטרטגיה הדוגלת בסינרגיה בין ניהול עושר ובנקאות ההשקעות. אנו מתכוונים להמשיך להשקיע ולגייס מומחים בישראל כאחד מהשווקים החשובים ביותר שלנו של ניהול עושר ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully