וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מנצחים מגפה? משה בר סימן טוב יוביל קורס חדש למנהלים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 16:37

בר סימן טוב מצטרף לנבחרת המרצים האקסקלוסיבית של הקריה האקדמית אונו, במסגרת התכנית ל-'לימודי חוסן לאומי וארגוני' בתואר שני למנהל עסקים. יובל קורס בנושא אתגרי מערכת הבריאות בחירום

חיזוק משמעותי לנבחרת המרצים של התכנית לחוסן לאומי וארגוני בקריה האקדמית אונו: מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב, ירצה בפני הסטודנטים של התכנית במסגרת קורס חדש הסוקר את 'אתגרי מערכת הבריאות בחירום'. בר סימן טוב ישתף מניסיונו כמנכ"ל משרד הבריאות בשעות חירום, בין היתר גם בתקופת הקורונה. בר סימן טוב יספר על התחנות המרכזיות שבהם נאלץ לקבל החלטות הנוגעות לבריאות הציבור, כאלו שהשפיעו גם מקדם ההדבקה ועל אופן ההתנהלות של אזרחי ישראל במרחב הציבורי.

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא במסע"ת עקב עלייה בנדבקי קורונה, ת"א, 29 במאי 2020. שלומי גבאי
יחלוק חוויות מאחת התקופות המלחיצות שידעה המדינה. משה בר סימן טוב/שלומי גבאי

התכנית ללימודי חוסן לאומי וארגוני מעניקה זווית ראייה רחבה על נושא החוסן הלאומי והארגוני וכוללים תחומים מגוונים ויחודיים שעשויים להשפיע על כל ארגון וחברה בעת משבר וביניהם - נושאי בטחון הפנים וביטחון, חדשנות, כלכלה, בריאות, חינוך, חברה רב תרבותית, הסברה ותקשורת. כמו כן, הקורס גם מסביר על מקומם של הרשות המקומית, של הממשל התאגידי ושל השלטון המרכזי בבניית החוסן הלאומי.

את תכנית הלימודים היוקרתית מובילה נבחרת של אנשים ציבור בכירים, ובראשם נורית דאבוש יושבת ראש הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לשעבר ומומחית בתחומי ההסברה והנראות הציבורית, לצד ניצב (גימ') אלון לבבי, סגן המפכ"ל לשעבר במשטרת ישראל.

בר סימן טוב מצטרף לנבחרת של מומחים כמו ד"ר שי בן יוסף מומחה לחוסן לאומי בשלטון המקומי, ד"ר ימית אלפסי מומחית לבנית חוסן בחברה רב תרבותית, ד"ר לירן ענתבי מומחית בתחום החדשנות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully