וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עמית פיוטרקובסקי מונה למנכ"ל קבוצת תארא

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 15:30

פיוטרקובסקי שימש כסמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של החברה. יהונתן דניאל מונה למנכ"ל מחלקת המחקר של הקבוצה, שהופכת בימים אלה לחברה עצמאית

עו"ד עמית פיוטרקובסקי, ששימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של תארא, מונה למנכ"ל החברה. עמית בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה יהודית ותואר ראשון נוסף במשפטים, שימש בעבר כמתמחה בפרקליטות המדינה בתחום הפלילי, כמנהל קשרי חוץ באתר הירושלמי של חברת אינטל וראש המטה לאישיות ביטחונית בכירה במשרד ראש הממשלה.

עמית פיוטרקובסקי. מאיה אייזנברג,
עו"ד עמית פיוטרקובסקי/מאיה אייזנברג

יהונתן דניאל מונה למנכ"ל מחלקת המחקר של הקבוצה אשר הופכת בימים אלה לחברה עצמאית. יהונתן ניהל בשנתיים האחרונות את מחלקת המחקר ולאחר שינוי עסקי משמעותי, הופכת המחלקה לחברה בת אשר עוסקת בליווי ארגוני חברה אזרחית, חברות עסקיות וגופים ממשלתיים באזורי מחקר ואסטרטגיה המבוססים על הבנה עמוקה של אינטרסים ממשלתיים ויצירת הלימה בינם לבין מטרות ארגוניות ועסקיות.

יהונתן, יוצא פירמת הייעוץ הבינלאומית Deloitte, הינו בוגר תכנית המצטיינים "ארגוב" לממשל ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן ובוגר תכנית OGS ליזמים נבחרים באוניברסיטת "Brandeis" בבוסטון, ארה"ב, בבית הספר "Heller" לניהול ומדיניות חברתית.

יהונתן דניאל. מאיה אייזנברג,
יהונתן דניאל/מאיה אייזנברג

עובד יחזקאל, יו"ר הקבוצה הוסיף "המינויים החשובים הללו מבטאים את הגישה האסטרטגית בקבוצה למתן פתרונות 360 במרחב הרגולטורי והעסקי. בעידן של התמקצעות בעבודת הממשלה והרגולציה שגורר שינויים באופן שבו גופים עסקיים נדרשים לפעול כדי לממש את יעדיהם למול הממשל. מערכות עסקיות שידעו לאפיין, לאבחן ולהטמיע את שינויי הפרדיגמה הממשלית יזהו נכון יותר את העתיד וישפרו בצורה משמעותית את הסיכוי לייצר שיח חיובי ובעל ערך כלכלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully