וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה במודיעין: "שר האוצר לא מדייק, יש ירידה של 40% בשבוע"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 17:09

שר האוצר תאר איך ישב במסעדה באיזור התעשייה במודיעין שהייתה "מפוצצת". יצאנו לבדוק ומסתבר ששר האוצר לא דייק: לא במועד ולא בכמות הסועדים. לדבריו של חן זגולי ממסעדת רוזה במודיעין: יש ירידה של כ-40% במספר הסועדים"

רק אתמול סיפר שר האוצר, אביגדור ליברמן, במסגרת מפגש זום עם עיתונאים, שהוא היה "אתמול" (מוצאי שבת) במודיעין ושהמסעדות "מפוצצות".

כדי לבדוק את דבריו של שר האוצר, יצאנו למסעדות באזור התעשייה מודיעין ומצאנו שהדברים היו מעט מוגזמים או לפחות לא ממש מדויקים: ראשית מסתבר שליברמן היה ביום חמישי במסעדת ג'מס, השייכת למבשלת הבירה הפופולרית.

בעלי המסעדה והצות לא הסכימו להתראיין. אך המסעדה שהיא לרוב אכן "מפוצצת" עמדה די ריקה (יש לציין כי ביקרנו בה בשעת אחר הצהרים, כלומר לא שעה שבה היא אמורה להיות מלאה), אך לשאלתנו "מתי המטבח יסגר?" השיבו שייתכן שמוקדם מהרגיל "בשל המצב".

בכל מקרה, אפשר שליברמן בכל זאת סייע קצת למצב המסעדות באזור, כי הזוג היחיד שסעד במקום השיב שהוא הגיע "בגלל ליברמן"..

מסעדה בא.ת מודיעין 3. ביני אשכנזי, מערכת וואלה!
סניף של רשת מבשלות הבירה ג'מס, בא.ת מודיעין. לא רצו לדבר, אבל במקום נכח זוג שהגיע בעקבות "ההמלצה" של ליברמן/מערכת וואלה!, ביני אשכנזי

מי שכן הסכים לדבר היה חן זגולי, מבעלי מסעדת הבשרים "רוזה" הסמוכה. לדבריו שר האוצר "לא מדייק", שכן למרות שבימי חמישי בערב, היום החזק בשבוע בקרב מסעדות כשרות, התפוסה הייתה סבירה, הרי שהם חווים האטה משמעותית במחזורים, מאז החלה מדיניות הבידודים של הגל החמישי.

זגולי מוסיף ואומר: "הנתון של שר האוצר לא מדויק אם שר האוצר היה לוקח נתונים של ש.ב.א הוא היה מבין שהירידה עקבית, יש ירידה של כ-40% בכל שבוע".

מסעדה בא.ת מודיעין 1. ביני אשכנזי, מערכת וואלה!
חן זגולי ממסעדת רוזה. שר האוצר "לא דייק"/מערכת וואלה!, ביני אשכנזי

"בסוף המדינה תצטרך לשלם למובטלים"

לשאלתנו מה לדעתו על שר האוצר לעשות כדי לסייע למסעדנים, הבהיר זגולי: "יהיה כאן גל פיטורים של עובדים שבסוף המדינה תצטרך לשלם להם. אני חושב שצריך מתווה פיצויים חדש כדי להחזיק את העובדים ולא ליצור אבטלה". סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully