וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 13, נינג'ה גריל ודייסון: כבר שמעתם על מסיבת המתנות של חצי חינם?

מערכת וואלה! בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 9:42

לאס וגאס בסניפי "חצי חינם": קונים בחנויות הרשת, משחקים במכונת מזל ויכולים לזכות בפרסים מטורפים. כל הפרטים בפנים (כולל רשימת הפרסים כמובן)

בווידאו: הגענו לבקר ברשת "חצי חינם"/עריכה: גלעד מן מנהיים

ברשת "חצי חינם" מציעים מבצעים מטורפים לאורך כל השנה, אבל פעם בשנה, במהלך חגיגות יום ההולדת של הרשת - המבצעים שמוצעים באמת חסרי תקדים. לכבוד יום ההולדת ה-32, ב-"חצי חינם" יצאו בפעילות מיוחדת: בכל סניפי הרשת תוצב מכונת מזל ללקוחות, שיוכלו לזכות בפרסים מדהימים כמו אייפון 13, נינג'ה גריל, שואב אבק של דייסון, מכשירי סמסונג S21, מכונת כביסה, מכונת קפה של נספרסו, תווי קנייה בשווי מאות שקלים ועוד. אז מה חושבים הלקוחות על המבצע ועל הרשת באופן כללי? יצאנו לבדוק.

מה דעתכם לזכות ב-1,000 ש"ח במתנה לקניות בסניפי הרשת? לחצו כאן לפרטים

"יש פה אחלה פרסים, מהטופ", אמר אלעד, לקוח קבוע של הרשת. "אם נזכה נזכה ואם לא לפחות קניתי בזול", הוא הוסיף והתייחס לפרס המועדף עליו: "ברור שהייתי רוצה לזכות באייפון 13. למה? הוא הכי שווה".

מכונת מזל רשת חצי חינם. צילום מסך, צילום מסך
יש פרסים שווים במיוחד/צילום מסך, צילום מסך

מלבד מבצעים והנחות מטורפות, ב"חצי חינם" שמים דגש על חוויית הקנייה. בסניפי הרשת השונים תוכלו למצוא מתחמי קניות ענקיים ומגוונים - קצביה, מחלקת דגים, מחלקת גבינות, סלטייה, מחלקת אוכל ביתי וזה עוד לפני שהזכרנו את המחלקה השלמה המוקדשת לעיצוב הבית בשם "הקומה ה-2".

"אני מכורה אליהם כבר שנים ולא מחליפה אותם בשום רשת", אמרה אסתי. "נקי פה ומסודר, פשוט כיף לקנות פה". גם אסתר, לקוחה קבועה נוספת של הרשת, פרגנה: "נוח לי מאוד. יש פה הכל ובזול והשירות מצוין". גם מזל הסכימה: "להסתובב פה זו חוויה בפני עצמה. המבחר פה הוא עצום. מה שאני מחפשת - אני מוצאת".

בהמשך למגמת הטריות שצומחת בעולם, בה צרכנים עוברים לצריכת מזון טרי ופחות מתועש, ברשת "חצי חינם" כבר השכילו להבין זאת והובילו בשנים האחרונות את מהפכת הטריות ע"י היצע רחב של מגוון מחלקות טריות.

בנוסף לכך, נושא השירות נמצא בחשיבות עליונה ב"חצי חינם" - מספר הקופות גדול, ישנם עובדים שמסייעים ללקוחות באריזה וישנה הרגשה שברשת תמיד חושבים על הצעד הבא, כדי להמשיך להוביל בתחום ולהעניק לקהל הלקוחות חוויית קנייה טובה תוך שמירה על סל קניות הוגן וזול.

מערכת וואלה! בשיתוף חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully