וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה ודניה סיבוס הן הזוכות בפרויקטים של חברת מקורות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 15:09

מדובר באחד מהמכרזים הגדולים שחברת מקורות הוציאה בשנים האחרונות, זאת כחלק מתכנית העבודה התלת שנתית לפיתוח משק המים. הפרויקטים יחלקו שווה בשווה בין אלקטרה לדניה סיבוס, בעלות מצרפית שנאמדת בכ-600 מיליון שקל. משך ההתקשרות נקבעה לארבע וחצי שנים

חברות התשתית אלקטרה ודניה סיבוס הן הזוכות במכרז הקידוחים הענק של חברת המים הלאומית "מקורות". מדובר באחד מהמכרזים הגדולים שחברת מקורות הוציאה בשנים האחרונות, זאת כחלק מתכנית העבודה התלת שנתית לפיתוח משק המים.

ההודעה שנמסרה לזוכים הביאה לסיומו של הליך מכרזי שיצא לדרך לפני כשנה, שכלל הגשה ראשונית (PQ) של שבע קבוצות שעברו את תנאי הסף שנקבעו למכרז (איכות, וותק, ניסיון).

התוכנית האסטרטגית המלאה של מקורות כוללת ביצוע של מאות קידוחים באזורים שונים בארץ, כאשר הפעימה הנוכחית כוללת קבלת היתרים, רכש ציוד, ניהול ותכנון של קרוב ל-70 קידוחי מים ברחבי המדינה, חלקם קידוחים חדשים וחלקם ישחלפו קידוחים קיימים.

מקורות. יוסי את עוזי,
קידוח מים של מקורות. הפעימה הנוכחית של הפרויקט כוללת כ-70 קידוחים/יוסי את עוזי

יתחלקו בין החברות

הפרויקטים יחלקו שווה בשווה בין אלקטרה לדניה סיבוס, ובעלות מצרפית שנאמדת בכ-600 מיליון שקל. היקף ההתקשרות נקבעה לכארבע וחצי שנים, כאשר צפי תחילת העבודות מתוכנן עוד במהלך החציון הראשון של 2022. למקורות שמורה הזכות לצאת בעתיד לפעימות מכרזים נוספות, זאת בהתאם לצורך וביחס לדרישות משק המים המקומי.

מנכ"ל מקורות אלי כהן. יחצ,
אלי כהן, מנכ"ל מקורות/יחצ

מנכ"ל מקורות אלי כהן, עם מסירת הודעת הזכייה: "מדובר באחד ממכרזי התשתיות הגדולים שהוצאנו בשנים האחרונות. הפרויקטים יבוצעו כחלק מתכנית העבודה של החברה, והם צפויים לחזק את מבנה ואיתנות משק המים, זאת בצד שיפור התחרות בענף ומשיכת חברות חדשות לפעילות בתחום"

יצחק אהרונוביץ ימונה ליו"ר מקורות. יח"צ,
יו"ר מקורות, יצחק אהרונוביץ'/יח"צ

יו"ר החברה יצחק אהרונוביץ הוסיף: "תקציב הפיתוח של החברה כבר מתקרב להיקף של כשני מיליארד שקל, כך שהתנהלות אחראית תחת משבר אקלים, בצד היכולת להגדיל את אספקת המים למדינות שכנות, מחייב את החברה לתכנן בקפידה את המשימות השונות, זאת תוך שמירה על אספקת מים איכותית ובכל עת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully