וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בישראכרט: משנה את המבנה הארגוני

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 16:19

לא פחות משישה מינויים בכירים בשדרת הניהול בחברה: "אנו בונים היום את צוות ההנהלה שיוביל אותה בשנים הקרובות, בהתאם לתוכנית האסטרטגית"

דירקטוריון קבוצת ישראכרט אישר היום (שלישי) עדכון במבנה הנהלת החברה, ע"י שורה של קידומים ומינויים חדשים. כל זאת, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של הקבוצה.

רן עוז מנכ"ל ישראכרט. פזית עוז,
מנכ"ל קבוצת ישראכרט רן עוז/פזית עוז
  • יפית גריאני תמונה למשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות העסקיים. טרם הצטרפותה לישראכרט כיהנה גריאני כחברת הנהלה וראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט, חברת הנהלה וראש חטיבת משאבי אנוש ונכסים, וכן במגוון תפקידי ניהול בכיר בבנק בתחומי האשראי העסקי. גריאני מגיעה עם יותר מ-25 שנות ניסיון במערכת הבנקאית ועולמות האשראי. גריאני היא בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון, מאוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון בסטטיסטיקה וחקר ביצועים, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
  • גילי הוך תמונה לתפקיד סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי. בתפקידיה האחרונים כיהנה הוך כמנהלת ההשקעות הישירות בחברות טכנולוגיה ופינטק בקבוצת מגדל, כמנהלת פעילות ההשקעות בישראל של קבוצת באידו הסינית, כסמנכ"לית אסטרטגיה, מחקר ופיתוח עסקי בבנק הפועלים, וכן כיועצת בכירה בחברת מקינזי. הוך מגיעה לישראכרט עם מעל 20 שנים של ניסיון בפיתוח עסקי, אסטרטגיה והשקעות בעולם הסטארט אפים, ובפרט מיזמי פינטק. הוך היא בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית.
  • עמית שגיא ימונה לסמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל מערך השיווק
  • והדיגיטל באל-על, לפני כן כסמנכ"ל השיווק בקבוצת זאפ וכסמנכ"ל השיווק בבית ההשקעות אקסלנס. שגיא בעל ניסיון רב בניהול והובלה של תהליכים אסטרטגיים, שיווק, חדשנות ודיגיטל בארגונים גדולים. שגיא הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
הגר בן עזרא, סמנכ"ל בכירה בחטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט. יח"צ,
הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה חטיבת לקוחות פרטיים בארבע השנים האחרונות, תקודם למשנה למנכ"ל/יח"צ

במקביל יקודמו מנהלים בחברה:

  • הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה חטיבת לקוחות פרטיים בארבע השנים האחרונות, תקודם למשנה למנכ"ל.
  • יוני רגב, המכהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל מניעת הונאות ורגולציה, יקודם לסמנכ"ל ניהול סיכונים
  • ומנהל הסיכונים הראשי של החברה בנוסף על תפקידו הנוכחי.
  • גילה להר, סמנכ"לית האשראי בישראכרט בשנה האחרונה, תמונה לחברת הנהלה.
יוני רגב, סמנכ"ל ניהול סיכונים בישראכרט.. יחצ,
יוני רגב, סמנכ"ל מניעת הונאות ורגולציה, יקודם לסמנכ"ל ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי של החברה/יחצ

שני חברי הנהלה הודיעו על סיום תפקידם

אמיר קושילביץ, סמנכ"ל ניהול סיכונים ומנהל הסיכונים הראשי, יסיים את תפקידו לאחר 11 שנים בחברה.
שמעון חדד, סמנכ"ל בכיר חטיבת הלקוחות העסקיים, יסיים את תפקידו לאחר 5 שנים בחברה.

בדרך להפוך לחברת פינטק

הצוות החדש צפוי להוביל את המעבר של החברה מהיותה חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, לפלטפורמה פיננסית מתקדמת, מובילה ומבוססת דאטה. לדברי מנכ"ל הקבוצה רן עוז: "מתוך הבנה של המשימות והאתגרים שיעמדו בפני החברה, אנו בונים היום את צוות ההנהלה שיוביל אותה בשנים הקרובות, בהתאם לתוכנית האסטרטגית. המטרה שלנו היא להביא ללקוחות העסקיים, הפרטיים ולשותפים שלנו את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, בדרך הנוחה, הבטוחה והמהירה ביותר, ותוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות. אני משוכנע שהצוות החדש שלנו יעשה זאת בדרך הטובה ביותר.

"בנינו צוות הנהלה צעיר ומלא מוטיבציה, עם ניסיון מקצועי עשיר ומגוון, המתאים להוביל את החברה באתגרים שעומדים לפנינו ביישום האסטרטגיה. אני גאה להוביל הנהלה של חברה שהיא מהגדולות בישראל, שרוב חבריה הן נשים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לאמיר ולשמעון על השנים הרבות שלהם בהובלת החברה, ועל התרומה לעיצובה של ישראכרט כמובילה בתחומה".

חלק מהמינויים כפופים לאישור בנק ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully