וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור פרבר מונה למנכ"ל מבטח שמיר אנרג'י

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 12:07

מבטח שמיר נכנסת לתחום אגירת החשמל. החברה החדשה תרכז את פעילות אגירת החשמל וייצוג בלעדי של חברת שנגחאי אלקטריק להקמת מתקני אגירה בארץ

ליאור פרבר מונה למנכ"ל חברת מבטח שמיר אנרג'י. החברה החדשה תרכז את פעילות אגירת החשמל ואנרגיה המתחדשת של מבטח שמיר אחזקות תחת חברה פרטית אחת וכן ייצוג בלעדי של חברת שנגחאי-אלקטריק בישראל להקמת מתקני אגירה בארץ.

מבטח שמיר אנרג'י הוקמה במטרה לקדם פעילות בתחום אגירת האנרגיה בישראל, בעיקר באמצעות ייצוג בלעדי של חברת Shanghai Electric Group Co. Ltd. ("שנגחאי-אלקטריק") בתחום אגירת האנרגיה בישראל ובמדינות נוספות. לשנגחאי-אלקטריק ניסיון רב בתחום אגירת האנרגיה והיא בעלת מרכזי הייצור ושרשרת האספקה מהגדולים והמתקדמים בעולם, כמו גם פעילות של עשרות שנים בייצור ואינטגרציה של ציוד חשמל. לשנגחאי-אלקטריק מעל ל- 70,000 עובדים ברחבי העולם, הכנסות תפעוליות של מעל ל -20 מיליארד דולר וניסיון רב בפרויקטים של אנרגיה מתחדשת ברחבי העולם.

במסגרת הרחבת פעילות האנרגיה של קבוצת מבטח שמיר, צפויה החברה החדשה לפתח פעילות משמעותית בתחום אגירת האנרגיה, הן ללקוחות קצה תעשייתיים ומסחריים והן לקחת חלק במכרזי אגירת האנרגיה העתידיים, אשר יפורסמו על ידי המדינה.

ליאור פרבר. מבטח שמיר,
ליאור פרבר/מבטח שמיר

ליאור פרבר שימש בשנתיים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל משרד ראש הממשלה ובנוסף שימש כדירקטור בתעשייה האווירית וכן כחבר מועצת רשות מקרקעי ישראל. בשנתיים האחרונות היה ליאור חלק מהצוות המצומצם שליווה את ראש הממשלה בכל הנוגע למשבר הקורונה לרבות גיבוש התוכניות הכלכליות והיה חלק מהצוות הכלכלי, שהוביל את הסכמי אברהם. כמו כן, במסגרת תפקידו, הוביל החלטות ממשלה ופרויקטים לאומיים משמעותיים והיה ממובילי תוכניות הפיתוח ליישובי הנגב ועוטף עזה, תכנית הפיתוח לרמת הגולן וקידומם של הקמת יישובים חדשים ברחבי הארץ וכן הוביל את תוכניות העדיפות הלאומית הממשלתית.

קבוצת מבטח שמיר הינה שחקנית משמעותית בסקטור האנרגיה הפרטי בישראל וחלק מהקבוצה הזוכה ב- MRC אלון תבור, תחנת הכח הראשונה של חברת החשמל, שנמכרה בשנת 2019. בנוסף, מבטח שמיר הינה בעלת השליטה בפרויקט תחנת כח קסם, שעתידה לקום במרכז הארץ ואושרה בחודש שעבר בוועדה לתשתיות לאומיות.

ממבטח שמיר נמסר: "ליאור פרבר מביא איתו ידע וניסיון רב בעולמות הכלכליים והרגולטורים ונבחר על מנת להוביל את כניסתנו לתחומי אנרגיה חדשים ובראשם אגירת חשמל ולרבות הרחבת פעילות האנרגיה הקיימת של הקבוצה."

ליאור פרבר, מנכ"ל מבטח שמיר אנרג'י: "אני רוצה להודות למאיר שמיר ומבטח שמיר על האמון בי. באתי כדי להוביל את מבטח שמיר אנרג'י לעולמות חדשים של אנרגיה מתחדשת ובראשם תחום אגירת החשמל, תחום שצפוי להתפתח בשנים הקרובות בארץ בצורה משמעותית."

  • עוד באותו נושא:
  • מבטח שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully