וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבשמים החדשים של המותג עם התנין

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 14:41

וגם: השקה מחודשת לסרום הפופולרי, הקשר בין מזונות על לטיפוח מתרחב, מארז מפתיע לכבוד השנה החדשה והשמפניה שתעשה טוב לעור הפנים

התנין פורץ גבולות

הבושם LACOSTE  L.12.12 EAUX FRAÎCHES. יח"צ,
הבושם LACOSTE L.12.12 EAUX FRAÎCHES/יח"צ

מותג LACOSTE יוצא בהשקה כפולה: הבושם LACOSTE L.12.12 EAUX FRAÎCHES לאישה ולגבר, בושם שהוא פרץ של רעננות מרומם רוח, ההשראה היא חופש התנועה-מרכיב יסוד של החיים, כאשר לא מוטלות עלינו הגבלות, ואנחנו יכולים לפרוץ גבולות ולהתקדם קדימה.

מראשית דרכו, פעל בית לקוסט כדי לקדם את אמנות החופש והאותנטיות האישית. בחיינו הקדחתניים כיום, כל רגע מייצג מרחב המשתנה כל הזמן, הסגנון הופך לקסם מפתה, וקורא תגר על מוסכמות קפדניות ומחמירות. הבושם מתאים את עצמו לאישיותנו, ומציע אנרגיה ועוצמה.

בית לקוסט התפרסם תמיד בבגדים קלילים ואופנתיים, קווים נקיים וברורים המתמזגים עם תנועות הגוף. הבושם הנועז ורב הפנים מתאים למי שחייהם נעים בקצב קדחתני, כשפעולותיהם מגדירות את הקצב ותשוקותיהם מניעות את הזרימה. המותג עם סמל התנין מאמץ את ערכיו מחדש, ופועל למען עולם שבו כולם חופשיים להיות שונים, וכולם מועשרים מהגיוון והשוני של הסובבים אותם.

הבושם LACOSTE  L.12.12 EAUX FRAÎCHES. יח"צ,
הבושם LACOSTE L.12.12 EAUX FRAÎCHES/יח"צ

LACOSTE L.12.12 הם שני בשמים חדשים משופעים בתווים תוססים ומרוממי רוח. בקבוקי הזכוכית שקופים בגוני פסטל, מזכירים בצורתם את חולצת הפולו האיקונית של לקוסט עם סמל התנין, ורוד לה ירוק לו. בחירת גוני פסטל, ורוד קפוא לבושם לאישה וירוק ים לבושם לגבר, משקפים באופן מושלם את רעננות הניחוחות, תמהיל ניחוחות עציים-ארומאטיים חדשים ומלהיבים.

הבושם לאישה פירותי - ניחוח של אשכולית ותפוז דם, תווי הדרים תוססים ורעננים המשקפים את האישה האסרטיבית שנותנת את המיטב שבה, וגם ענבי שועל מתוקים, וניחוח חריף תוסס של פלפל ורוד וקליפת קינמון, סיומת של עץ ארז ניחוח עצי-ארומאטי והוא פרי יצירה משותפת של אמניות הבשמים מרי סאלמאן ואמנדין קלרק-מאי (פירמניש).

הבושם לגבר כולל גרידת לימון תוססת מחוזקת בתו זנגוויל, הוא מציע מגע תבלין חריף המזכיר את ההל שנמצא באו-דה-טואלט האייקוני LACOSTE L.12.12 Blanc. בתווי הלב לבנדר המדגיש את הניחוח הרענן, את הבושם יצרה אמנית הבשמים סוניה קונסטנט (ג'יוודאן(.

את הקמפיין מובילים הדוגמניות דזירה קוואדג'ו מיה ומייבה ג'יאני מרשל, הרקדנים הורטנס דה גרומארד וסאליף גוואין, וכוכב BMX מתיאס דאנדואה, המייצגים את השוני שלהם שמעניק להם חוזק, תנועותיהם יחד יוצרות הרמוניה מושלמת.

להשיג ברשת סופר פארפ, אפריל, BE והמשביר לצרכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

שמנים לפנים

לבידו. יח"צ לבידו,
לבידו/יח"צ לבידו

מותג הקלין ביוטי LAVIDO ממליץ לכבוד טו בשבט על הסרום המשקם המורכב מתמציות טהורות של 18 סוגי צמחים. המותג מתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים. הסרום המשקם מכיל תמציות צמחים טהורות ושמנים אורגניים ומהשימוש הראשון העור זוהר יותר, חי, מלא בלחות ורכות. הסרום נבדק בבדיקות קליניות ונמצא כי 97% מהמשתמשים העידו על שיפור ניכר בעומק הקמטים ובמיצוק העור, 100% מהמשתמשים העידו על עליה משמעותית בלחות העור.

הסרום המשקם הפך מהר מאוד למוצר המוכר והנמכר ביותר של מותג לבידו בישראל ובעולם. השחקנית גווינית' פאלטרו, בעלת אתר הלייפסטייל האמריקאי GOOP.COM התאהבה בסרום ומוכרת אותו באתר שלה לצד מוצרי LAVIDO נוספים. הפורמולה מורכבת מתערובת של 18 שמנים איכותיים 100% אורגניים בעלי ריכוז גבוה של חומרים פעילים, ויטמינים ומינרלים התורמים לשיקום רקמת הקולגן ולהאצת קצב התחדשות התאים, ומסייעים להחזיר לעור לחות, נפח ואלסטיות, שמן זרעי רימון, שמן חוחובה, שקדים, קוקוס, קלנדולה, מקדמיה, נר הלילה וויטמינים C ו-A . הסרום נבדק דרמטולוגית, נבדק והוכח קלינית, טבעוני VEGAN וללא גלוטן.

להשיג בחנויות המותג של לבידו, אתר האינטרנט, רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים.

seperator

סופרפוד באמבטיה

סופר פוד לגוף ברשת סופר פארם. יח"צ,
סופר פוד לגוף ברשת סופר פארם/יח"צ

רגע לפני ט"ו בשבט, סופר-פארם מרחיבה את סדרת SUPERFOODS שנה וחצי לאחר שהושק בישראל, עם מגוון מוצרים מעולם ה-CLEAN BEAUTY. לסדרת מוצרי השיער הכוללת 5 סוגי שמפו, 5 מרככי שיער ושני סרומים של המותג הקליפורני, מצטרפים תחליבי רחצה, סקראב לכף הרגל, חמאה לסיוע בטיפול בסימני מתיחה, חמאת גוף ממצקת וחמאת גוף מעניקה לחות.

SUPERFOODS הוא מותג טבעוני מקליפורניה המבוסס על מזונות על ומתכתב עם מגמת ה-CLEAN BEAUTY הגלובלית, מוצרי המותג טבעוניים, ולא נוסו על בעלי חיים. מזונות על תופסים מקום חשוב בשגרת חייהם של צרכנים בכל העולם בעולמות התזונה והטיפוח כאחד וסגולותיהם הולכות ומתפרסמות בקרב עוד ועוד מעגלים.

המותג מציע 5 סדרות ייעודיות לצרכים שונים, כולם טבעוניים ונטולי סולפטים ופתאלטים, שהבקבוקים שלהם מיוצרים מחומרים ממוחזרים (PCR), האריזות עשויות מנייר ממוחזר, והפורמולות מתכלות לאחר השימוש ואינן מזיקות לסביבה.

סופר פוד לגוף ברשת סופר פארם. יח"צ,
סופר פוד לגוף ברשת סופר פארם/יח"צ

במגוון החדש של SUPERFOODS חמאה המסייעת בטיפול בסימני מתיחה, מועשרת בחמאת קקאו, אבוקדו ובוויטמין C לשיפור גמישות העור, וחמאת גוף ממצקת, המועשרת בחמאת מנגו, קו אנזים Q10 וקולגן ממקור צמחי המסייע למיצוק העור.

בקולקציה: תחליב רחצה GET BUZZED מועשר בחלב קשיו, קקאו ותמצית קפה; תחליב רחצה ` SO SMOOTHמועשר בחלב קוקוס, צ'אי מתובל וויטמין E ; תחליב רחצה COME CLEAN מועשר בשקדים, מאצ'ה ובוויטמין C ; סקראב לכף הרגל מועשר בפחם, תמצית עץ התה ואגוז מלך; חמאת גוף ממצקת מועשרת בחמאת מנגו, קו אנזים Q10 וקולגן ממקור צמחי המסייע למיצוק העור; חמאת גוף מעניקה לחות מועשרת בחמאת שקדים, שמן קוקוס וחמאת שיאה.

להשיג בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין.

seperator

קופסת ההפתעות

סבוקלם. יח"צ סבוקלם,
סבוקלם/יח"צ סבוקלם

לכבוד פתיחת השנה האזרחית החדשה, מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק מהדורה חדשה ומוגבלת של קופסת ההפתעות הכוללת מגוון רחב של מוצרי טיפוח ואקססוריז שנבחרו במיוחד עבור כל אחת, כדי לפתוח את השנה החדשה באווירת התחדשות, בריאות ויופי. כל מארז, נארז בקופסא ייחודית בעיצובה של האמנית ז'יזל דקל, עם איורים בעיצובה, חוויית קנייה עם ערך אומנותי. להשיג בלעדית באתר המותג במשלוח חינם מעל 170 שקל. המבצע בתוקף עד 31.1.22 או עד גמר המלאי. המוצרים אינם ניתנים לבחירה ויכולים להשתנות מעת לעת. לא ניתן להחליף את המוצרים.

seperator

שמפניה לפנים

Champagne bubble mask. יח"צ,
Champagne bubble mask/יח"צ

בסימן השנה החדשה, משיקה אריאלה אמרוסי, בעלת "אריאלה ביוטי"-קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, Champagne bubble mask - מסיכת שמפניה פעילה עם ריח ממכר מקו המוצרים הפעילים היעילים ACTIVE COSMETICS, המותאמים אישית לכל סוגי העור לתוצאות מקסימליות. אמרוסי היא קוסמטיקאית מומחית בטיפולי אנטי אייג'ינג ובעיות עור, מומחית במיצוק פנים וקו הלסת. למעלה מ-30 שנה, היא מובילה את "אריאלה ביוטי" - קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, לחדשנות והתפתחות טכנולוגית עם מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וטיפולים משולבים בחומרים פעילים לאנטי אייג'ינג, קוסמטיקה מתקדמת, הסרת שיער בלייזר, וטיפולי יופי וגוף.

Champagne bubble mask היא מסיכת שמפניה פעילה עם ריח ממכר, שבמריחה על העור היא מבעבעת ומשאירה את העור מלא ברק, זוהר וחלק, המסכה מצטרפת למוצרי טיפוח אקטיב קוסמטיקס ומוצרים על בסיס חומצות פעילים ואקטיביים להשלמת התוצאות. להשיג בקליניקה "אריאלה ביוטי" בני-ברק.

seperator

פורצים דרך

K18 Biomimetic Hairscience. יח"צ,
K18 Biomimetic Hairscience/יח"צ

K18 Biomimetic Hairscience מותג השיער שמגיע מארצות הברית ונחשב לפורץ דרך בזכות פיתוח טכנולוגי חדשני. מדובר בסגמנט חדש ראשון מסוגו בעולם, טכנולוגיה המוכרת כפטנט רשום k18peptide ™ שהוכחה בניסויים קליניים שביכולתה לתקן את הנזק שנגרם לשיער תוך4 דקות בלבד. לאחר מחקר ופיתוח שנמשך כמעט עשור, הושגה פריצת דרך משמעותית של המותג שהיא החיבור בין המדע לשיער ובטכנולוגיה החדשה ביותר בעולם לתיקון שיער פגום.

טכנולוגיית Bio Active Peptide פועלת בעומק השיער בשרשראות הקרטין על-מנת לתקן את השברים והנזקים המצטברים ובמטרה להפוך את השיער לבריא יותר. הפטנט מאפשר טיפול דו-שלבי המבוסס על Biomimetic כאשר המטרה היא השגת "משטח" שיער בריא יותר ומוגן יותר כהכנה לקראת תהליך כימי וכולל גם מסכה לטיפול ללא שטיפה. בעזרת K18 השיער מבריא ולא רק במראה.

המותג דוגל בכך ששיער לא זקוק להרבה מוצרים והחזון של המותג הוא הפשטת שגרת הטיפוח. K18 בטוח לשימוש על כל סוגי השיער והטקסטורות, ומותאם לשימוש לכל נזקי שיער.

למותג שני מוצרים בלבד: השימוש ב K18 Mist מיועד לפני תהליך כימי לשימוש על-ידי מעצבי שיער במספרות, K18 Mask מותאם להמשך טיפול ביתי ומטרתו שיקום השערה והנזק שנגרם כתוצאה מהתהליך הכימי במספרה ולמראה שיער חלק ורך. המוצרים מבוססים על פורמולות 100% רכיבים טבעיים ללא פרבנים, סולפטים, סיליקונים, פתלטים, נתרן כלורי וצבעים מלאכותיים והם לא נוסו על בעלי חיים.

המוצרים משווקים על-ידי נעה שיווק פרו בע''מ, מהחברות המובילות והוותיקות בארץ בתחום ענף השיער בשוק המקצועי אשר חרטה על דגלה לשפר את איכות החיים בתחום שיקום, טיפול ובריאות השיער של לקוחותיה.

seperator

יופי של קופסה

קוסמטיקה נקייה. רויטל מרסיק,
קוסמטיקה נקייה/רויטל מרסיק

ועוד השקה לט"ו בשבט. במשרד "מרסיק תקשורת" השיקו סבב שני של קופסת הביוטי, הפעם במטרה להעלות את המודעות לאג'נדה של קלין ביוטי תחת ערך הקיימות ואהבה לכדור הארץ.

המארז שכולו על טהרת קלין ביוטי - מהטרנדים המובילים בעולם הקוסמטיקה, זכה לשם Clean beauty Box by Mersik, והיא מכילה מותגים שהם מותגים מנצחים המחבקים אג'נדה של קלין ביוטי, נטול מרכיבים מזיקים, וכאלה שחרטו על דגלם את הקיימות, אהבה ושמירה על הטבע בכדור הארץ ונחשבים מובילים בתחום הקיימות והדאגה לכדור הארץ כערך עליון, שמירה על הסביבה לצד דאגה לרכיבים נקיים ובריאים עבור הלקוחות.

המוצרים נאספו לקופסא מפנקת שכוללת את: אוניקס - מותג העתיד בטקסטיל המועשר במינרלים לטיפוח עור הפנים; דרמלוגיקה - עם פילינג האורז הבלתי מנוצח; ערוגות - עם מסכת גוג'י ברי אלוהית; קמדיס -עם ג'ל לחות לרגליים; תפוח- עם סרום רימונים טבעי ומחזק ציפורניים ויגן פרנדלי.

seperator

הברווז מספרד

Ganso El. רויטל מרסיק,
Ganso El/רויטל מרסיק

המותג הספרדי Ganso El עולה לישראל. המותג הגברי מסמל כיף, הומור, קלילות ואופטימיות, והוא מיועד לגברים שמחפשים ייחודיות בפריטי הלבוש שלהם.

המותג בבעלות משפחתית נולד בעקבות האחים סבריאן, צעירים שהתלהבו מאופנה, והשתוקקו להקים מותג משלהם. הסיפור שלהם החל כשבילו כמה קיצים בלונדון, למדו אנגלית, וראו בגדים שאהבו את סגנונם אך לא ראו בספרד. הם לקחו השראה מהחוויה הזו כדי ליצור מותג משלהם, לתת לו אישיות ולנסות למכור אותו במחיר סביר, וב-2004 השיקו את עצמם. הם התגברו על תקלות כמו המשבצות על החולצות הראשונות שיצרו, נעלמו בכביסה הראשונה, המכנסיים איבדו את צבעם. ליריד הראשון שהלכו הביאו את קולקציית סתיו-חורף, כשהיריד היה אביב-קיץ אך למרות הקשיים, הצליחו ב-2006 לפתוח את החנות הראשונה שלהם במדריד, כשנעלי ספורט היו מוצר הכוכב שלהם. במהלך טיול לבודפשט ראו נעלי בית מהצבא הסלובקי מאמצע המאה ה-20, הם הוציאו דגם בהשראתם ו"אל גנסו" התחילה לעוף. עם הזמן הם צברו נוכחות, פתחו חנויות בספרד ומ-2011 גם מחוצה לה.

הסגנון הבריטי עם טאץ' כיפי ואלטרנטיבי הוביל לכמעט 150 נקודות מכירה ב-10 מדינות. עם השנים נולדה קולקציית של 4 בשמים לגבר ביניהם ,edition friday ,game after המסמלים 4 חברים אוהבי חיים והרפתקאות. המותג מחפש חדשנות ושם דגש על משוב הלקוחות, עם דגש על קיימות, חדשנות ועקביות כעמודי התווך האסטרטגיים שלו. המותג מופץ מעתה בישראל באופן בלעדי באתר Chozen .

הקולקציות משלבות צבעים, טקסטורות ובדים וגם קלאסיקות ויוצרות מלתחה קלאסית ועם זאת מגוונת ויוצאת דופן לגבר הישראלי.

seperator

שותים וגורבים

Pulliez. סטודיו נביעות,
Pulliez/סטודיו נביעות

מותג הגרביים Pulliez, יוצא בשת"פ סטייליסטי חדשני עם חברת המים המינרליים נביעות במסגרתו הושקה סדרת גרביים ברי קיימא שעיצבה ליאת לוי-קופלמן. הקולקציה בלעדית לשת"פ והיא עשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים בעיצובים שונים מדליקים.

במסגרת הפרויקט, תצרף חברת נביעות לכל שישיית בקבוקי מים, מתנה זוג גרבי פוליז ידידותיים לסביבה העשויים מ21% פלסטיק ממוחזר בעיצוב פופ סטייל מדליק וצעיר. גם בקבוקי המים של נביעות עשויים מ-50% פלסטיק ממוחזר. גרבי היוניסקס, עוצבו בצורה מיוחדת ללא עקב, כך שיתאימו לטווח רחב של מידות.

בין העיצובים 10 איורים שונים, 5 למבוגרים ו-5 לילדים בסגנון פופ אפ ססגוני ועליז. חברת פוליז בבעלות איריס פרלמן צ'רבין וחן אשד, פיתחה ומשווקת את מותג הגרביים פוליז החדשני לכל בני המשפחה, 14 עד 28 זוגות גרביים זהים, הנארזים בקופסה חדשנית כדי למנוע חיפוש לאחר הכביסה. פוליז מחזירים טובה לטבע ורוכשים את הסיבים מענקית המחזור REPREVE, UNIFI, החברה הגדולה בעולם למחזור בקבוקי פלסטיק והפיכתם לסיבים המשמשים לתעשיית הטקסטיל.

seperator

שת"פ אופנתי

MINJUK מגיעה ל &other stories. יח"צ,
MINJUK מגיעה ל &other stories/יח"צ

המותג Other Stories& משיק שת"פ מרגש עם המעצבת המוערכת MINJUKIM מסאול. הקולקציה תהיה אסתטית, עם הדפסים שובבים ועיצובים על זמניים, ויהיה בה מגוון פריטי לבוש ואקססוריז המביאים לידי ביטוי את הדמיון והאומנות האגדית של MINJUKIM.

ב-& Other Stories., אהבו את האופן בו MINJUKIM משלבת במומחיות וללא מאמץ משחק עם אסתטיקה אוונגרדית של הוט קוטור ממש מדברת למותג ואישה המודרנית. MINJUKIM השיקה את המותג שלה ב-2015 לאחר שזכתה בתחרותH&M DESIGN AWARD. היא הייתה מועמדת לחצי הגמר בפרס LVMH למעצבי אופנה צעירים וזכתה במקום הראשון בתחרות Next in Fashion של נטפליקס על יצירתיות אמנותית, שמחה וטכניקה. העיצובים שלה משלבים צלליות מבניות אלגנטיות עם גישה חלומית לצבע ולדוגמאות.

הקולקציה תושק באביב 2022 בחנויות נבחרות בעולם כמו גם בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב.

seperator

טו בשבט ברשת החמניה

מארזי פירות יבשים. יח"צ,
מארזי פירות יבשים/יח"צ

ט"ו בשבט מעבר לפינה וברשת החמניה לא שוברים מסורת, נערכים ומכינים לקהל הלקוחות מארזי פירות יבשים עשירים, מגוונים ואיכותיים הזמינים לרכישה בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. הרשת מציעה מגוון עצום של פירות יבשים לחג (כ-40 סוגים) המחולקים לקטגוריות- טבעיים, מסוכרים, ללא סוכר, דל סוכר. טווח מחירים: 45 עד 70 שקל. להשיג ברשת החמניה או באתר.

seperator

ערכת פיצה

קוק אנד בייק. יח"צ,
קוק אנד בייק/יח"צ

רשת Cook and Bake - רשת המולטי ברנד מובילה בתחום הבישול והאפייה, משיקה מארזים לבידוד המתאימים לבישול עם הילדים בבית ביניהם מארז להכנת פיצה ביתית מהסרטים, מארז לאפיית עוגה מנצחת, מארז אפייה עשוי סיליקון צבעוני לקטנטנים ועוד. המארז להכנת פיצה מסדרת Glaze כולל את כל מה שצריך כדי להכין ולהגיש פיצה באיכות של פיצרייה: אבן שמוט לאפייה בקוטר 33 ס"מ, מעמד הגשה נירוסטה וגלגלת לחיתוך מבית Roso.

רשת Cook and Bake מונה 9 סניפים ונותנת מענה לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והופך כל אחד מאיתנו לשף ביתי. החנות הראשונה נפתחה ב-1984, ומאז העסק גדל בהתמדה וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחווית לקוח אחרת עם צוות מקצועי המציע ידע, מיומנות ושירות.

seperator

טאבון בבית

טאבון. יח"צ,
טאבון/יח"צ

אמגזית משיקה פיתוח חדשני של טאבוני גז מתקדמים עם מבערים היקפיים בצורת U המייצרים פיזור חום אחיד בכל שטח האפייה של הטאבון, ומבטיחים תוצאות טובות יותר בהכנת פיצות, לחמים ומאפים, דגים ותבשילים. טאבוני ה-U של אמגזית-מהחברות המובילות בישראל לפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים בתחום ה-outdoor cooking, טיולי קמפינג ובילוי בחצר ובמרפסת הבית, מצוידים במבערים היקפיים בהספק של 17,000 BTU ועוצמת חום מקסימלית 430 מעלות. הם בעלי בידוד פנימי כפול השומר על חום פנימי אחיד למניעת חריכת מאפים ותבשילים.

הטאבונים הדו-קומתיים בסדרה כוללים 2 אבני שמוט ומאפשרים לאפות בנוחות ובחיסכון שני מאפים גדולים במקביל, או לבשל תבשילים בסירים גבוהים בחלל גדול יותר על-ידי הסרת האבן העליונה. הטאבונים משווקים באתר האונליין של אמגזית, בחנויות גרילים מקצועיות ובאתרי הסחר המובילים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully