וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן של מידע: Placer.ai מגייסת לפי שווי של מיליארד דולר

uutkv! fx;

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 15:18

Placer.ai, שפיתחה מערכת לניתוחי שוק ולקוחות בתחום הנדל"ן המסחרי והקמעונאות בארה"ב, מודיעה היום על השלמת גיוס של 100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. הגיוס הנוכחי ישמש את מחלקת הפיתוח בחברה להרחבת הצוות והאצת פיתוח המוצר

שנת 2021 כבר מאחרוינו, אבל ענף ההייטק הישראל לא מתרשם, ככל הנראה מחגים, מועדים או תאריכים והיוניקורנים מתוצרת ישראל לא מפסיקים לשעוט. החברה החדשה שזכתה לתואר שהפםך שם נרדף להצלחה, היא Placer.ai, שפיתחה מערכת לניתוחי שוק ולקוחות בתחום הנדל"ן המסחרי והקמעונאות בארה"ב.

החברה מודיעה היום על השלמת גיוס של 100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. את הסבב הוביל ג'וש באקלי, והשתתפו בו גם WndrCo, לאקי גרום, MMC Technology Ventures LLC ,Fifth Wall Ventures, Array Ventures, ומשקיעים נוספים מתחום המסחר והנדל"ן בארה"ב כגון ג'יי.אם שפירו (Continental Realty Corp), אליוט בנקויה וג'ף קארש (Tryperion Partners), דניאל קליין (Klein Enterprises/Sundeck Capital), Majestic Realty ועוד. החברה גייסה עד כה 166 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי ישמש את מחלקת הפיתוח בחברה להרחבת הצוות והאצת פיתוח המוצר, שמשנה את השוק באמצעות ניתוח Huge Data שמשתנה בזמן אמת.

חלק ממייסדיי פלייסר, מימין: אופי למל, עודד פוספלד וזוהר בר יהודה. יונתן דוד,
שלושה ממייסדי Placer.ai. מימין: אופיר למל, עודד פוספלד וזוהר בר יהודה/יונתן דוד

הקורונה הגבירה את הצורך

בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, הצורך של עסקים פיזיים בנתונים שמספקת Placer.ai גדל. החברה חוותה צמיחה משמעותית - והפכה למובילה בתחום ניתוחי שוק ולקוחות בעולמות הנדל"ן המסחרי והקמעונאות.

מאז השקת המוצר הראשון בנובמבר 2018, מעל 1,000 לקוחות מובילים בתחום הנדל"ן והמסחר בארה"ב אימצו את המוצר של Placer.ai. בין הלקוחות ניתן למצוא את JLL, Regency Centers Taubman, Planet Fitness, BJ's Wholesale Club, Grocery Outlet, אשר משתמשים במוצרי החברה כדי לקבל החלטות לגבי קנייה של נכסים, פתיחת חנויות, ולמדוד פעולות שיווק, מחקר מתחרים ועוד.

חברת Placer.ai הוקמה על ידי המנכ"ל נועם בן-צבי, זוהר בר יהודה, אופיר למל ועודד פוספלד. החברה פיתחה פלטפורמה מתקדמת לקבלת תובנות ונתונים על תנועת לקוחות במקומות פיזיים. הנתונים שהחברה מספקת באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה, מאפשרים לעסקים לקבל החלטות מהירות ומדוייקות. החברה מעסיקה כיום כ-300 עובדים, מהם כ-160 במשרדיהם ברמת גן, ועתידה לגייס לשורותיה עשרות עובדים נוספים.

פלייסר הדמיה. ללא,
דוגמא למסך מידע, כפי שמספקת Placer.ai/ללא

"נאיץ את פיתוח המוצר"

נועם בן-צבי, מנכ"ל ושותף מייסד של Placer.ai: "פלייסר חוותה צמיחה משמעותית במהלך 2021, וזאת לאחר שנוצר קונצנזוס בשוק כי נתונים מדויקים וניתוחים של התנהגות הצרכנים הם כלי הכרחי בתהליך קבלת ההחלטות של כל עסק פיזי.

אך הניתוחים הללו הם רק הבסיס לעולם רחב הרבה יותר של נתונים מעמיקים ומקיפים יותר. בזכות הגיוס, נאיץ את פיתוח המוצר ונוסיף נתונים חסרי תקדים כגון תנועת רכבים, תוכניות בינוי, תנועה ברשת, נתונים על רכישות ועוד, וכן גם פתרונות מתקדמים נוספים אשר יחזקו כל עסק בעולם הפיזי ויאפשרו קבלת החלטות בצורה מהירה ומדויקת יותר".

ג'וש באקלי: "הבנו מזמן שהנתונים ש-Placer.ai מספקת הם חיוניים, אך הביקוש בשוק עקף את כל התחזיות שלנו.אנחנו רואים את המשכת השותפות עם Placer.ai כהזדמנות משמעותית לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות בעולם הפיזי ואת אופן ההתנהלות של אותם עסקים מהיסוד".

ג'פרי קצנברג, מייסד שותף ב- WndrCo: "החברה מספקת נתונים פשוטים ובאופן מידי אשר עונים על שאלות שאנחנו בעלי העסקים שואלים כבר שלושים שנה. קצב ההתפתחות של המוצר, האמון שהחברה בנתה לעצמה והביקוש הגובר של התעשייה לנתונים הללו מצביעים כולם על היקף ההישגים הצפוי לחברה".

נועם בן-צבי, מנכ"ל פלייסר. יונתן דוד,
נועם בן-צבי, מנכ"ל Placer.ai/יונתן דוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully