וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשישן פוגש חדש: המלון הוותיק בזכרון יעקב מצטייד בחידוש מהפכני

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 15:08

הנהלת מלון הבוטיק "זמארין" מזכרון יעקב, הממוקם במבנה בסגנון טמפלרי עתיק לשימור, התקינה לאחרונה בחדרי האירוח והסוויטות מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות של חב' "אסא אבלוי" ישראל, שיאפשרו לאורחים כניסה לחדרים באמצעות הטלפון החכם

הנהלת מלון הבוטיק "זמארין" מזכרון יעקב, הממוקם במבנה בסגנון טמפלרי עתיק לשימור, התקינה לאחרונה בחדרי האירוח והסוויטות מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות של חב' "אסא אבלוי" ישראל, שיאפשרו לאורחים כניסה לחדרים באמצעות הטלפון החכם.

מלון זמארין. יחצ,
מלון זמארין/יחצ

תוכנת הניהול במלון מאפשרת שליחת הרשאה מרחוק ישירות לטלפון החכם של הלקוח ומייתרת את הצורך לעבור דרך הלובי. כמו כן, שודרגו יחידות הנעילה ובקרת הכניסה בדלתות החדרים ומעלית המלון להפעלה באמצעות טלפון חכם.

אורן אביגדור מנכ"ל "אסא אבלוי" ישראל, מציין כי השימוש באפליקציה לטלפון הנייד נוח ומאובטח, ואין צורך במפתחות פיזיים או בכרטיסים. המלון יכול לשלוח, לבטל ולעדכן מפתחות וירטואליים מכל מקום. באמצעות צמצום השימוש בכרטיסים מפלסטיק המלון שומר על איכות הסביבה.

מלון זמארין הוא מלון בוטיק ייחודי הממוקם בפתחו של המדרחוב הציורי של המושבה. המלון נמצא במבנה טמפלרי קלאסי קלאפ והוא נקרא על שמה הקדום של המושבה זכרון - זמארין. המלון כולל 11 חדרי אירוח וסוויטות.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully