וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדלקת? חנית: המבצע החדש של 'פנגו Cash'

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 15:46

אפליקציית פנגו משיקה תכנית הטבות חדשה, 'פנגו Cash', במסגרתה ייהנו כלל המשתמשים מצבירת כסף בכל תדלוק בסונול, אותה יוכלו לממש בחניה בכחול-לבן בכל הארץ וכן בהנחות של עד 50% במגוון חניונים

אפליקציית התחבורה "פנגו", משיקה הטבות חדשות וייחודיות ללקוחותיה: פנגו Cash - צבירת כסף בכל תדלוק באמצעות האפליקציה באחת מתחנות הדלק סונול, למימוש בחניה כחול לבן בכל הארץ ללקוחות מסלול סימפל, וכן הנחות של עד 50% במגוון חניונים בפריסה ארצית לכלל משתמשי האפליקציה.

פנגו. יח"צ,
הפרזנטורית שני כהן, מתוך קמפיין פרסום של אפליקציית פנגו/יח"צ

10 אגורות על כל ליטר

מפנגו נמסר כי התדלוק באמצעות אפליקציית פנגו הוא קל ונוח לתפעול. לאחר שמגיעים לתחנה, מקישים באפליקציה את מספר המשאבה (התחנה בה נמצאים מזוהה על פי המיקום) ומיד היא נפתחת לתדלוק. לאחר התדלוק באפליקציה, לקוחות מסלול סימפל צוברים פנגו Cash - על כל ליטר בנזין מקבלים 10 אגורות ולאחר צבירה של 10 שקל ניתן לממש אותם בחניה כחול לבן. הצבירה תקפה לפרק זמן של שלושה חודשים.

פנגו Cash מצטרפת להטבות הקיימות לכלל משתמשי האפליקציה בתחנות הדלק סונול, המעניקות הטבות בתדלוק וצבירת נקודות goods, באמצעותן ניתן לרכוש בחנויות הנוחות של סונול.

בנוסף, לאור העלייה בביקוש לחניה בחניונים ובשל היעדר מקומות חניה מספיקים בכחול לבן, פנגו מעניקה הטבה צרכנית נוספת לכלל משתמשי האפליקציה - הנחה משמעותית במגוון חניונים ברחבי הארץ - עד 50 אחוז הנחה לשעת חניה בחניונים.

פנגו. יח"צ,
"תדלוק באמצעות אפליקציית פנגו/יח"צ

"סנונית ראשונה של הטבות"

רועי אלבז מנכ"ל פנגו: "מדובר בסנונית ראשונה של הטבות ללקוחות פנגו, שייהנו מערך כספי אותו יוכלו לממש באחד השירותים בעולמות התחבורה החכמה בהם אנו פועלים. אנו קשובים לצרכים המשתנים והמגוונים של לקוחות פנגו, ופועלים כל הזמן למצוא פתרונות משלימים, יעילים ומשתלמים עבור כלל משתמשי האפליקציה ולהקל על חייהם".

רועי אלבז, פנגו. יח"צ,
רועי אלבז מנכ"ל פנגו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully