וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרזנטור החדש של‎ OAKLEY ‎הוא כוכב כדורגל עולמי

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 13:53

‎ Oakley® מכריזה על שותפות חדשה ורב-שנתית עם הכדורגלן הצרפתי והחלוץ של פריז סן-ז'רמן, קיליאן אמבפה. שבגיל 23, כבר נחשב לכישרון יחיד בדורו. סרט הקמפיין החדש של המותג ‎ "Be Who You Are"‎ מתאר את המסע של‎ ‎אמבפה‎ ‎ומדגיש את הגישה והרוח הייחודית שלו‎

נחישותו של אמבפה לצד עבודה קשה והתמדה הביאה אותו להגשים חלומות. מאחורי הגביעים והניצחונות עומד בחור צעיר שעבד ללא הרף כדי להגיע לפסגת עולם הכדורגל העולמי.

אמבפה‎ ‎נשאר צנוע ומעולם לא שכח מאין הוא בא - וזה מסר שהוא מעוניין לחלוק עם אחרים בתקווה לעורר בהם השראה במסע האישי שלהם. זהו הבסיס לקמפיין "תהיה מי שאתה", סרט קצר שמספר את סיפורו של ילד שנולד בפרברי פריז עם חלום להוביל את ארצו בחזרה לתהילה עם ניצחון בגביע העולם‎.

אמבפה: "‎כולם יודעים מי אני בכל מה שקשור לכדורגל - עכשיו, אני נרגש לשתף פעולה עם מותג שרוצה לחלוק את הסיפור שלי מחוץ למגרש" אמר קיליאן אמבפה.‎ ‎‎"אני מזדהה עם הגישה של Oakley במובנים רבים - הרוח החדשנית, שמערערת סדרי עולם והדחף ליצור שינוי חיובי".

"המסר "תהיה מי שאתה" נגע בי מאוד ואני רוצה לעזור להחדיר את האמונה הזו של להיות נאמן לעצמך ולעודד את הביטחון העצמי הזה אצל אחרים. וכמובן, המשקפיים די מגניבים", הוסיף אמבפה.

‎"‎אנחנו חיים בעולם שמזמין אותנו כל הזמן לראות בספורטאים אלילים שאין לגעת בהם", אמר קאיו אמאטו, מנהל השיווק העולמי שלOakley‎ ‎. "יחד עם זאת, ב-‎ Oakley אנחנו מאמינים שספורטאים לא נמדדים רק על פי חוזק הגוף, המהירות או הדיוק שלהם, אלא על פי חוזק הלב, האדיבות והאמפתיה שלהם. וזה מה שקיליאן מייצג עבורנו: אדם גדול שמבין את תפקידו מעבר לספורט - להוביל ולעורר השראה לדורות הבאים, כך שיאמינו בעצמם ויהיו מי שהם‎".

"תהייה מי שאתה", קיליאן אמבפה לאוקלי. יח"צ חו"ל,
"תהייה מי שאתה", קיליאן אמבפה לאוקלי/יח"צ חו"ל

מחוץ למגרש אמבפה‎ ‎יתמוך בקולקציית משקפי הלייף סטייל האייקוניים של Oakley. הקולקציה כוללת את Kato, המשקפיים פורצי הדרך שחוללו מהפכה בתעשייה עם הצגתם בשנת 2021. אמבפה‎ ‎יביא את האנרגיה והאישיות הכובשת שלו למותג‎.

מידע נוסף זמין באתר המותג -‏ www.oakley.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully