וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אל תקראו לה "מעדניה": קולינריק בניצוחו של רושפלד יצאה לדרך בסערה

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 17:05

הכירו את קולינריק מבית קשת טעמים, קונספט מרכולים עירוני חדש שיצא לדרך. הסופר-מעדניה הראשונה נפתחה ברחוב ביאליק ברמת גן, ובחודשים הקרובים צפויות השקות נוספות

קבוצת קשת טעמים, בבעלותו של איש העסקים אריאל לכט, השיקה את "קולינריק" . קונספט מרכולים עירוניים חדש שאמורה, לפי הציפיות, להביא את חווית הלקוח לרמה אחרת.

קולינריק. אלכס לפינר,
אמור להיות משהו אחר. קולינריק/אלכס לפינר

קבוצת קשת טעמים, שהתבססה ב -20 שנה האחרונות ותפסה מעמד חזק של רשת סופרמרקטים אטרקטיבית, פיתחה קונספט של סופר מעדניה, שמשלב את כל הטוב שיש למעדניה להציע ואת כל מה שהלקוח צריך ממרכול עירוני.

קולינריק מתגאה במחלקת האוכל המוכן, אותה מנהל קולינרית השף יונתן רושפלד, שהצטרף לקבוצה לפני כשנתיים להוביל את הפיתוח של כלל הפעילויות הקולינריות של הקבוצה, בהם שתי הרשתות, המפעל וחברת הייבוא "דליסימו".

יונתן רושפלד. אלכס לפינר,
ממשיך את הפיתוח הקולינרי. רושפלד/אלכס לפינר

"עד היום המרכול העירוני נתן ללקוח פתרון לקניית מזון קרוב לבית, אנחנו בקולינריק נותנים לו פתרון לקניית קולינריה ליד הבית", אומר לכט, "אצלנו קולינריה היא לא סיסמה שיווקית, אצלנו זו דרך חיים ותפיסת עולם. זה למעשה מרכז העשייה העסקית בה אני כבעלים משקיע את המתקנים הכי טובים, את הציוד והטכנולוגיה הכי מתקדים ואת האנשים הכי מוכשרים".

החנות הושקה ברמת גן ב-5.1. בחודש הבא ייפתח סניף נוסף במודיעין ובהמשך בערים נוספות בפריסה ארצית. "קולינריק" פתוחה 7 ימים בשבוע ובקרוב יהיה ניתן לבצע משלוחים באמצעות אתר האונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully