וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 9:09

מנכ"ל חדש לקבוצת הגרעין, סמנכ"ל כספים באנרפוינט, CRO בארניקס ועוד ועוד. זה היה שבוע גדוש במינויים - הנה הם לפניכם

ערן צח מונה בימים אלו לסמנכ"ל כספים באנרפוינט, מהחברות הגדולות במשק בתחום התקנת מערכות סולריות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. צח, רו"ח בכיר יוצא EY בעל ניסיון של למעלה ב-15 שנים בהקמת, ניהול והובלה של מערך הכספים בחברות מובילות. בתפקיד האחרון שימש כסמנכ"ל כספים בשתי חברות בתחום התעשייה הביטחונית : אורדן ואורלייט בבעלות קרן פימי.

לערן צח ידע עשיר בתחומי התעשייה המסחר והקמעונאות ובעבר כיהן בתפקידי מפתח בחברות פיצה האט, סקאל לים. ניר פלג, מנכ"ל אנרפוינט : "הצטרפותו של ערן לחברה הינה חלק ממגמת הצמיחה של החברה בשנה האחרונה וגידול של למעלה מ-50% בפעילות החברה בשנת 2021 (לעומת שנת 2020)".

ערן צח. אורלי לילוס,
ערן צח/אורלי לילוס

מנשה זלכה (גוגי) מונה בימים אלו למנכ"ל "קבוצת הגרעין" שהינה החברה הגדולה בישראל נוסדה (בשנת 1896) המתמחה בציוד לחקלאות גינון, השקיה, זרעים, הדברה, דשה סינטטי ועוד. לקבוצת הגרעין כ-40 סניפים מכל רחבי הארץ, והיא נציגת בלעדית בישראל של חברות בינלאומיות, בהן חברת גרדנה, אנטר ועוד.

זלכה, 55, בוגר תואר ראשון ותואר שני באוניברסיטת בר אילן, שימש בעבר בתפקידים מרכזיים במשק, ביניהם מנכ"ל קרביץ (17 שנים) ומנכ"ל רשת אופיס דיפו (4 שנים).

מנשה זלכה. יחצ,
מנשה זלכה/יחצ

שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת, הודיע על מינוי שוקי חורי כסמנכ"ל שירות וחלפים של כלל הקבוצה. חורי מצטרף לסמלת עם ניסיון של 17 שנים בהנהלת כלמוביל. בתפקידו האחרון שימש שוקי כמנכ"ל חטיבת שירותי הרכב שכלל ניהול פעילות מרכזי השירות של החברה וניהול שרשרת האספקה כולל המרלו"ג. בעברו שוקי שימש כסמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה של החברה. את דרכו המקצועית החל שוקי בעולמות הלוגיסטיקה בחברת פליינג קרגו ופדקס.

עם הצטרפותו של חורי כסמנכ"ל שירות וחלפים של החברה, יוכפפו תחתיו חטיבות השירות והחלפים על מנת לייצר סינרגיה בתהליכי השירות לאחר המכירה ולסייע לשתי החטיבות להמשיך את מגמת ההתפתחות וההצלחה מהשנה האחרונה.

שוקי חורי. יחצ,
שוקי חורי/יחצ

יוניקורן הפינטק ארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים לחברות ביטוח ובנקים, הודיעה על מינויו של קייל קסוול, מנהל בכיר בתעשיית הפינטק, לכהן בתפקיד CRO - Chief Revenue Officer. קסוול יהיה אחראי על הגדלת הפעילות העסקית, האצת הצמיחה הגלובלית המהירה של החברה, וקידום תהליך הגיוס של לקוחות חדשים.

לקסוול מעל 25 שנות ניסיון בתעשיית הפיננסים הגלובלית, בתפקידי ניהול בכירים בעולמות הביטוח והאינשורטק. בתפקידיו האחרונים שימש קסוול כסמנכ"ל מכירות בכיר בחברת Intellect Design Arena Ltd; וסמנכ"ל מכירות לתאגידים בחברת Verisk Analytics, שם ניהל תיק לקוחות מגוון של חברות ביטוח והביא לצמיחה עקבית בהכנסות החברה.

"אנו שמחים מאד עם הצטרפותו של קייל לארניקס. לקייל ידע מעמיק במכירות בתחום הביטוח, ורקע עשיר בהובלת מאמצי מכירות גלובליים של טכנולוגיה פיננסית," אמר אודי זיו, מנכ"ל ארניקס, "ההישגים המרשימים של קייל בייעוץ לחברות ביטוח מובילות, יחד עם הבנתו המעמיקה בחשיבות הקריטית של הטמעת כלים אנליטיים מבוססי בינה מלאכותית, הופכים אותו לבחירה האידאלית להובלת המכירות של ארניקס".

הטכנולוגיה של ארניקס, המבוססת על בינה מלאכותית, נועדה לתמוך במערכות החיוניות ביותר של חברות ביטוח ובנקים. לקוחותיה מסוגלים להציע מחירים ומוצרים מותאמים אישית שהינם חכמים יותר, ובצורה מהירה ובטוחה יותר. תוך הלימה לאסטרטגיות העסקיות של חברות הביטוח והבנקים ומתן מענה מיטבי ללקוחותיהן, ארניקס מצמצמת את הפער הקיים בין חברות אלה לבין לקוחות הקצה, ומסייעת להן להוציא לפועל החלטות עסקיות -- משלב התמחור, יצירת מוצרים מותאמים אישית ועד הצעתם ללקוח - תוך יצירת ערך לטווח הארוך.

"אני שמח להצטרף לארניקס בשלב כל כך משמעותי בהתפתחות המואצת שלה," אמר קייל קסוול. "תמחור והתאמה אישית של מוצרים על בסיס בינה מלאכותית הם בדיוק הדבר לו זקוקים בנקים וחברות ביטוח על מנת להתמודד עם השינויים המהפכניים שמתרחשים כיום בשוק לנגד עינינו. ארגונים שרוצים לצמוח ולהתעלות על הדרישות של לקוחותיהם, נדרשים כיום לפעול".

קייל קסוול. Clark Savage,
קייל קסוול/Clark Savage

ענת אטלס תמונה למנהלת החטיבה לפיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל במגדל ביטוח ותחליף את ערן צימרמן שהודיע לאחרונה למנכ"ל החברה, שגיא יוגב, על רצונו לסיים את תפקידו. צימרמן כיהן בתפקיד מאז אוקטובר 2019.

במסגרת תפקידו במגדל, היה אחראי צימרמן על האסטרטגיה והפיתוח העסקי וכן על השיווק, הדיגיטל והחדשנות, על שיפור תהליכים ועל תחום הדאטה, אותו ייסד בחברה. צימרמן היה גם שותף להחלטת החברה לעבור לניהול תיק ההשקעות שלה מתוך תפיסת ESG.

ענת אטלס (43) שימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף פיתוח עסקי, פרוייקטים ואנליזה בחטיבת ביטוח כללי בהראל חברה לביטוח. לפני כן שימשה במגוון רחב של תפקידים בחטיבות הביטוח הכללי והאקטואריה בחברת הראל, בה היא מועסקת משנת 2005.

אטלס בוגרת תואר שני במנהל עסקים (MBA Executive) בהצטיינות עם התמחות בניהול סיכונים וביטוח; תואר שני (MA) באקטואריה בהצטיינות ותואר ראשון (BA) בכלכלה וסטטיסטיקה בהצטיינות יתרה - כולם מאוניברסיטת חיפה.

יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון מגדל ביטוח ושגיא יוגב, מנכ"ל החברה, ביקשו להודות לצימרמן על תרומתו הרבה לחברה ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית וכן לברך את ענת אטלס על מינויה ולאחל לה הצלחה בתפקידה.

ערן צימרמן מסר: "החלטתי לצאת לדרך חדשה אל תחום מתפתח ומרתק, לו אני מתכוון להקדיש את השנים הבאות בקריירה שלי. לפיכך הודעתי על רצוני לסיים את תפקידי בחברה. אני מודה לשותפיי לדרך, ליו"ר ומנכ"ל החברה, להנהלה, לדירקטוריון, ולעובדי החטיבה על הדרך, על המהלכים שהובלנו ועל ההישגים המשמעותיים המשותפים".

ענת אטלס מסרה: "אני שמחה להצטרף למגדל ביטוח בתקופה מעניינת ומאתגרת בה נדרשת ראיה ארוכת טווח של ההזדמנויות והאתגרים עבור החברה וענף הביטוח בכלל. אני מודה לדירקטוריון החברה ולמנכ"ל שגיא יוגב על האמון בי ומצפה לדרכנו המשותפת".

ענת אטלס. ניקי וסטפהל,
ענת אטלס/ניקי וסטפהל

חברת אפסטרים,Upstream , המובילה בתחום אבטחת סייבר וניתוח נתונים לכלי רכב מקושרים ותחבורה חכמה, הודיעה על מינויה של שירה שריד-האוסירר לסמנכ"לית שיווק של החברה. במסגרת תפקידה שירה תוביל את צוות השיווק של אפסטרים שנמצאת בשלבי צמיחה מואצים.

"אנחנו שמחים על הצטרפותה של שירה לאפסטרים סקיוריטי. הניסיון שהיא מביאה בהובלת שיווק בחברות הנמצאות בשלב הסקייל-אפ יחזק את החברה ויתמוך במאמצי הצמיחה המשמעותיים שעומדים בפנינו," אמר יואב לוי מייסד משותף ומנכ"ל אפסטרים סקיוריטי. "כבר כיום, הפלטפורמה מספקת שירותי אבטחת סייבר מבוססי ענן למיליוני כלי רכב מקושרים ברחבי העולם."

לשירה למעלה מ-15 שנות ניסיון בשיווק אסטרטגי לחברות דיפ טק. לפני הצטרפותה לאפסטרים סקיוריטי שירה הקימה וניהלה את השיווק של Varada, פלטפורמת ביג דאטה בענן. בתפקידיה הקודמים שירה ניהלה את הפרודקט מקרטינג ב Stratoscale, שפיתחה תשתיות מתקדמות לענן פרטי, וכן ניהלה צוותי שיווק עבור סטארטאפים שונים בתחום הסייבר והמסחר האלקטרוני. שירה החלה את דרכה כבנקאית השקעות עבור תאגידי טכנולוגיה ומדיה בבנק אוף אמריקה. היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ו-LLb במשפטים מאוניברסיטת חיפה, וכן MBA בהצטיינות מאוניברסיטת ג'ורג'טאון.

"אני שמחה להצטרף לאפסטרים בשלב בו היא נמצאת. תחום הסייבר סקיוריטי לרכבים מקושרים נמצא בשלבים מואצים של התפתחות וכן התאמה לתקנות החדשות שיכנסו לתוקף בשנה הקרובה. עבורנו זו הזדמנות מצויינת להרחיב את פעילות החברה גם לעולמות של ביג דאטה ואנאליטיקס, בנוסף לפעילות הסייבר הענפה" אמרה שירה שריד-האוסירר. "צוות השיווק של החברה בישראל ובעולם ממשיך לגדול ואנחנו מגייסים עובדים הן לשיווק והן לתפקידים רבים נוספים".

שירה שריד האוסירר. David Garb,
שירה שריד-האוסירר/David Garb

בית איזי שפירא הודיע על הצטרפותם של ד"ר סמיר מאחמיד ואודליה פיטוסי לוועד המנהל של בית איזי שפירא.

ד"ר סמיר מחאמיד, ראש עיריית אום אל פאחם, ד"ר להנדסה גנטית של צמחים ואיש חינוך לשעבר, פעיל ציבור ידוע ומוערך אשר שם לו למטרה לפעול לפיתוח העיר אום אל פאחם בכל ההיבטים: דיור, חינוך, מיגור פשיעה ושיפור חיי התושבים, תוך תכנון וביצוע מהלכים פורצי דרך המהווים מודל ומופת לרשויות נוספות.

אודליה פיטוסי, מנהלת מקצועית בעמותת שמחה לילד, פעילה חברתית ונמרצת המקדישה את חייה לתחום המוגבלות. פיטוסי שנולדה וחיה עם ניוון שרירים, זכתה להישג חסר תקדים כשנבחרה לשמש כנציגה הישראלית הראשונה המכהנת באחת הוועדות היוקרתיות ביותר באו"ם - ה-CRPD - הוועדה לקידום והטמעת האמנה הבינ"ל בדבר שוויון זכויות אנשים עם מוגבלות.

סשה וייס טראמפ, יו"ר הועד המנהל של בית איזי שפירא, בירכה את החברים החדשים ואמרה: "אנו מאוד שמחים שסמיר ואודליה הצטרפו לוועד המנהל. הניסיון הרב והפרספקטיבה של אודליה על זכויות ומנהיגות של אנשים עם מוגבלויות יעשירו את העבודה שבית איזי שפירא עושה בתחום זה וישאירו אותנו חדשניים ברמה הגלובלית. סמיר הוא מנהיג מוערך בחברה בכלל ובחברה הערבית בפרט, איש חזון בתחומים רבים ומחויב מאוד לתחום המוגבלות. אנו מאמינים שיהיה לסמיר תפקיד משמעותי בהרחבת השירותים של בית איזי שפירא בחברה הערבית".

ד"ר מחמיד סמיר. נאסר אגברייה,
ד"ר מחמיד סאמיר/נאסר אגברייה
אודליה פיטוסי. Gregoria Gabinete,
אודליה פיטוסי/Gregoria Gabinete

משה בר צבי מונה ליו"ר דירקטוריון חברת NEWSRAEL/החברה מפעילה לייב פיד פרו ישראלי פופולארי הפועל 24/7, בשפה האנגלית ובמגוון פלטפורמות. בר צבי כיהן בתפקיד נשיא ומנכ"ל הג'רוזלם פוסט, והינו הבעלים של חברת פוטסטפס בע"מ, של המותג Loveisrael.com, ושל חברת ההפקה Israel Now News. באחרונה רכש מניות ב NEWSRAEL ומונה ליו"ר הדירקטוריון.

נשיא NEWSRAEL, תת אלוף במילואים גל הירש מסר: "בשם כלל בעלי המניות והעובדים בחברה, אני מברך את משה על הצטרפותו אלינו. מדובר באיש שפעל ופועל שנים רבות למען ההסברה הישראלית בעולם, והגיע להישגים מרשימים מאוד בתחום. אני משוכנע כי משה יפעיל כעת את מלוא כישוריו וניסיונו לקידום הלייב פיד הפרו ישראלי הפופולארי שיצרנו בשנתיים האחרונות'.

סגן נשיא NEWSRAEL, דוקטור מרדכי קידר מסר: "כאחד שהצטרף לחברה בשנה שעברה, וראה את ההתקדמות המשמעותית בתחום התוכן והתוכנה שעשתה NEWSRAEL בשנה האחרונה, אני משוכנע כי למוצר איכותי כזה, דרוש כעת שותף כמו מר בר צבי, שהינו בעל קשרים משמעותיים וענפים באוכלוסיית היעד, ואשר יעזור לנו להפיץ את הלייב פיד הפרו ישראלי שלנו, בכמויות ובמעגלים הנרחבים, אליהם הוא יכול וצריך להגיע. אני מאחל למשה בהצלחה רבה".

משה בר צבי, יו"ר דירקטוריון NEWSRAEL מסר: "אני שמח להצטרף לצוות האיכותי וחדור המטרה של חברת NEWSRAEL, ומשוכנע כי אצליח במשימה החשובה של חשיפת NEWSRAEL, לקהלים נרחבים, בדגש על הצופים הנוצרים אוהבי ישראל, המונים כחצי מיליארד איש".

חברת NEWSRAEL הוקמה לפני כשנתיים, על ידי יזם התקשורת רונן לפלר, שהקים בעברו את מהדורת החדשות ILTV ואת כנס הג'רוזלם פוסט. החברה מפעילה לייב פיד פרו ישראלי פופולארי, הפועל 24/7, בשפה האנגלית ובמגוון פלטפורמות.

משה בן צבי. יחצ,
משה בר צבי/יחצ

עו"ד אינסה גולדנברג לוי נבחרה לתפקיד היועצת המשפטית של חברת נמל אשדוד, ע"י ועדת איתור שהחלה בעבודתה לפני מספר חודשים. דירקטוריון נמל אשדוד אישר את המלצת ההנהלה למינויה של גולדנברג לוי לתפקיד.

עו"ד גולדנברג לוי שימשה בתפקידה האחרון, במשך כ-6 שנים כיועצת המשפטית לעיריית ראשון לציון. במסגרת תפקידה היתה אחראית על ניהול המערך המשפטי הכולל של העירייה ועל ייצוג העירייה ותאגידיה העירוניים בערכאות שיפוטיות שונות, ליווי חוזים, מכרזים והזמנות להציע הצעות, בין היתר בהסכם הגג של העירייה עם רשות מקרקעי ישראל, וזאת תוך ממשקי עבודה ישירים עם משרדי הממשלה השונים וגופים סטטוריים, ממשלתיים וציבוריים רבים.

עו"ד גולדנברג לוי בוגרת תכנית מנהלים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הארווארד בבוסטון, ארה"ב. הינה מוסמכת משפט ציבורי (L.L.M) מטעם אוניברסיטת ת"א וכן מטעם אוניברסיטת Northwestern בשיקאגו, ארה"ב. בנוסף, הינה בוגרת (L.L.B), הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים. מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שיקו ז'נה, אמר: "אני מברך את עו"ד אינסה גולדנברג לוי עם הצטרפותה להנהלת נמל אשדוד, ומאמין כי תוכל לתרום רבות מניסיונה המקצועי והעשיר. הנמל מתמודד עם אתגרים רבים להם יש השלכות רגולטוריות ומשפטיות. אני סמוך ובטוח כי גולדנברג לוי תסייע לצלוח את האתגרים הניצבים בפני החברה תוך ליווי קפדני ורגיש".

עו"ד אינסה גולדנברג לוי. שיר נוימן,
עו"ד אינסה גולדנברג לוי/שיר נוימן

משרד גלעד שר, תלחמי ושות', בראשות עורכי הדין גלעד שר ורימון תלחמי, מתרחב ומצרף שלושה שותפים חדשים: עורכת הדין שרון המר ועורכי הדין עידו בלום ונועם יבלון.

עו"ד שרון המר תוביל את תחום הנזיקין והביטוח במשרד. בטרם ייסדה את משרדה העצמאי, כיהנה המר כשותפה במשרד כצנלסון להב ושות', ולפני כן כעורכת דין במשרד נשיץ ברנדס ושות'.
בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

עו"ד עידו בלום מצטרף כשותף בתחומי ליטיגציה מסחרית ומשפט מינהלי. בעבר היה בעל משרד עורכי דין פרטי וכן כעו"ד בכיר במשרד ד"ר רענן הר זהב ושות'. הוא בעל תואר שני במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת northwestern בשיקגו ותואר שני במשפט ציבורי בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א. הגיש וניהל מאות הליכים משפטיים, מתוכם למעלה מ-200 עתירות לבג"צ.

עו"ד נועם יבלון מצטרף כשותף בתחומי ליטיגציה אזרחית-מסחרית וענף בנייה ותשתיות. עוסק בליטיגציה אזרחית ומסחרית מורכבת, בין היתר, בתחום דיני החוזים, תשתיות, חברות, מכרזים, קניין ונדל"ן. בעל ניסיון רב בייצוג חברות גדולות וכן אנשי עסקים פרטיים במחלוקות עסקיות וסכסוכים אזרחיים בכל הערכאות השיפוטיות, לרבות בהליכי בוררות. בנוסף מעניק ייעוץ משפטי קבוע לחברות פרטיות וציבוריות מהגדולות במשק בתחומן, וכן לאנשי עסקים במגזר הפרטי. שימש בעבר כסגן יו"ר בוועדת סדר דין וראיות (אזרחי) של לשכת עורכי דין וסגן יו"ר פורום בתי המשפט של הלשכה.

משרד עורכי דין גלעד שר, תלחמי ושות' מתמחה בכל תחומי המשפט האזרחי-מסחרי והמנהלי. המשרד מייצג קשת רחבה של לקוחות מן המגזרים הציבורי, העסקי והפרטי, בארץ ומחוצה לה.
הפירמה פעילה בתחומי המשפט המסחרי, תאגידים, נדל"ן, תכנון ובנייה, ליטיגציה מסחרית ומנהלית, בוררויות וגישור, משפט מנהלי-חוקתי, וכן במימון פרויקטים, היי-טק וביו-טק, עסקאות בינלאומיות, מכרזים, ודיני עבודה.

מימין: עו"ד גלעד שר, עו"ד רימון תלחמי. אילן ספירא,
מימין: עו"ד גלעד שר, עו"ד רימון תלחמי/אילן ספירא

צלזיוס, חברת קריפטו המתמחה בשירותי בנקאות והלוואת מטבעות דיגיטליים מודיעה על שני מינויי חדשים. אסליחן דניזקורדרו, לשעבר בכירה בענקית הבנקאות האמריקאית "citi group" מונתה לסמנכ"לית התפעול ופראנק ואן אטן, בכיר לשעבר בקבוצת ההשקעות העולמית "UBS" ימונה לתפקיד סמנכ"ל השקעות של קבוצת צלזיוס. היעד: המשך ביסוס מגמת "חילופי המשמרות" בין הבנקאות המסורתית לבנקאות הקריפטו וחיזוק מעמדה של החברה כשחקן מוביל בתעשייה. מייסד החברה וסמנכ"ל התפעול היוצא, דניאל לאון, עובר לתפקיד ראש מערך האסטרטגיה של הקבוצה, האחראי על תרבות וחדשנות ארגונית ויו"ר פעיל של חברת GK8, אותה צלזיוס רכשה לפניי מספר חודשים בכ-115 מיליון דולר.

'צלזיוס' הינו יוניקורן קריפטו ישראלי-אמריקאי שלאחרונה הוערך בכ-3 מיליארד דולר, אשר הוקם על ידי שלושה יזמים ישראלים:מנכ"ל הקבוצה, אלכס מישינסקי, דניאל לאון וניוק גולדשטיין. דניזקורדרו ו-ואן טן יתנהלו מול מישינסקי, המנכ"ל, ויוצבו במשרדים האמריקאים של החברה.

תפקידה של דניזקורדרו יהיה להמשיך את פועלה של צלזיוס לחיזוק שיטות הניהול והבקרה בכדי להגדיל את אמינות ומהימנות שירות הבנקאות של החברה. ואן אטן, שיהיה אחראי על צוותי ההשקעה והפיננסים של החברה, אמון על הגדלת ההשקעות בנכסים דיגיטליים והתרחבות פיננסית יציבה. דניזקורדרו, מצטיינת בית הספר למנהל עסקים של NYU, נבחרה בשנת 2020 על ידי הפורום הכלכלי העולמי כחברת צוות ההנהגה הצעירה של הפורום. "אני נרגשת להצטרף לקבוצת צלזיוס, המובילה את תעשיית הבנקאות הלא ריכוזית והמטבעות הקריפטוגרפים. אני מביאה איתי שיטות ופעולות של הבנקאות המסורתית שיכולות לסייע לחברה להגיע למטרות רגולטוריות ולהגדיל את יציבות החברה. אני מתרגשת להגיע לתחום חדשני המשלב בין פינטק לבין בנקאות מסורתית".

ואן אטן, בוגר תואר שני בכלכלה ומחקר כלכלי מאוניברסיטת טילבורג ההונלדית, הגיב למינוי ואמר: "אנחנו משלבים בין ניסיון עומק בתחום הקריפטו לבין ניסיון משמעותי בתחום הבנקאות וההשקעות המסורתי. המטרה שלנו היא להגדיר מחדש את עולם השירותים הפיננסיים. שוק הקריפטו מהווה הזדמנות אדירה להשקעה ומימוש."

מנכ"ל החברה, אלכס מישינסקי, הצביע על המגמה וסיכם: "אנחנו רואים מגמת הגירה של כישרונות מתחומי הבנקאות וההשקעות המסורתיים לעולם הקריפטו והנכסים הדיגיטליים" המגמה שעליה מצביע מישינסקי מדגישה את "התחממות היחסים" העולמית בין רגולטורים וגופים מוסדיים לתעשיית המטבעות הדיגיטליים התופחת. מישינסקי ממשיך ואומר כי "אנחנו מוכנים לשלב הבא בהתפתחות שלנו. שני מינויים אלו, של בעלי המקצוע הטובים והאמינים בעולם הבנקאות יובילו את צלזיוס באמצעות ניסיון ומנהיגות למופת"

דניאל לאון, ממייסדי החברה : "המינויים הללו מסמנים את ההתרחבות הגלובלית של צלזיוס. אנחנו עושים פעולות שיגדילו את היציבות הפיננסית והרגולציה הפנימית שאנחנו עורכים. צלזיוס מביאה בשורה של סדר והשקעה סולידית בשוק הקריפטו. מינויי הבכירים בארצות הברית הם רק יריית הפתיחה לשורת מינויים נוספת שעתידה לקרות גם בישראל, שבה אנחנו מעסיקים מעל ל150 עובדים ועתידים לגייס עוד רבים נוספים".

אסליחן דניזקורדו. יחצ,
אסליחן דניזקורדו/יחצ
פרנק ואן אטן. יחצ,
דניאל לאון/יחצ

חברת YouCC, מובילת תחום Cloud Security בישראל, מודיעה על מינוי שני מנהלי מגזר חדשים, לאור התרחבות פעילותה.

החברה מינתה את אורלי פרידמן בוכניק למנהלת מגזר הייטק ותעשייה. עד כה שימשה פרידמן בוכניק כמנהלת מכירות מוצר Juniperבחברת אינוקום והייתה שותפה מרכזית בבניית היחסים עם היצרן, בבניית אסטרטגיית הרחבת הפעילות שלו בשוק הישראלי והקמת הפעילות מולו. לפני כן, עבדה בחברת פרטנר כמנהלת מכירות אנטרפרייז בדגש על עולם אבטחת המידע. לפרידמן בוכניק תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

בנוסף, מינתה YouCC את נתנאל שמר למנהל מגזר הציבורי והפיננסי. קודם לכן, ניהל שמר את מכירות הלקוחות הגדולים ביותר בבזק בינלאומי והיה אחראי לגידול מתמיד במספר הלקוחות כמו גם בטיפול השוטף בהם והגדלת סל המוצרים שלהם בחברה. לפני כן, שימש כמנהל מכירות בקבוצת בינת. לשמר תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמאים.

פרידמן בוכניק ושמר אמרו כי: "בחרנו להצטרף לחברת YouCC כדי לקחת חלק משמעותי בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים גדולים בדגש על עולמות הCloud Security-. הניסיון בן כ-10 שנים של YouCC בתחום, כמו גם העבודה עם השותפים המובילים עולמית בתחום, ביניהם Microsoft, Palo Alto ו- F5 ועוד, מבטיחים שנמשיך להוביל את התחום ונגדיל את נתח השוק של YouCC בו. "

אורלי פרידמן בוכניק. יחצ,
אורלי פרידמן בוכניק/יחצ
נתנאל שמר. יחצ,
נתנאל שמר/יחצ

עמיר נוריאל, 48, צפוי להתמנות בסוף החודש כמנמ"ר קבוצת ווישור גלובלטק, ויחליף את רוביק קלוט שהודיע על רצונו לפרוש מהקבוצה לטובת תפקיד מאתגר מעבר לים (לאחר 4 שנים בתפקיד).
נוריאל מביא עמו שנים רבות של ניסיון מקצועי, אותו רכש במגוון תפקידים שמילא בבנק יהב מזה למעלה מ-20 שנים, מתוכן בעשור האחרון בתפקידי ניהול בכירים. בתפקידו האחרון שימש נוריאל כסגן בכיר למנהל אגף המחשוב-מנהל יחידת ה ITבבנק.

קבוצת הביטוח הדיגיטלי Wesure Global Tech מחזיקה בחברת הביטוח הדיגיטלית ווישור ביטוח ולאחרונה הודיעה על הסכם לרכישת גרעין השליטה של איילון ביטוח. במסגרת תפקידו כמנהל מערכות המידע של הקבוצה, נוריאל אמור לרכז גם את פעילות הפיתוח הטכנולוגי של הקבוצה, לרבות במרכז הפיתוח שבהודו. נוריאל מביא עמו לתפקיד ניסיון של 25 שנה בעולם הIT . במסגרת עבודתו בבנק עמיר הוביל פרויקטים רבים, ובין היתר היה אמון על הובלת הפן הטכנולוגי בפרויקט החלפת מערכות הליבה של הבנק, והטמעת המוצר של חברת TCS מבית ענקית הטכנולוגיות ההודית TATA .

עמיר נוריאל, מנהל מערכות מידע בווישור גלובלטק: "אחרי תקופה מאוד משמעותית אני מסיים בסיפוק רב את עבודתי בבנק יהב, שמח מאוד שלקחתי חלק בקידום הבנק והטכנולוגיה בבנק בעיקר בהבנת הצרכים העסקיים ומתן פתרונות טכנולוגיים. אני מצפה להתחיל ולטפל באתגריי החדשים בקבוצת ווישור גלובלטק ו-ווישור ביטוח ולהיות שותף להובלת המהפיכה הדיגיטלית בתחום הביטוח" .

מנכ"ל ווישור גלובלטק ניצן צעיר-הרים: "אנו מודים לרוביק על תרומתו המשמעותית בשנות הפעילות הראשונות של הקבוצה ומאחל לו הצלחה רבה, וכמובן מברך את עמיר על הצטרפותו לחברה. אין לי ספק כי הניסיון רב השנים והמגוון של עמיר יתרום רבות להמשך התפתחות והצלחת הקבוצה, ואני שמח על החלטתו לעבור מענף הבנקאות, לחוד החנית של עולם הביטוח הדיגיטלי, שמובילה קבוצת ווישור בישראל ובעולם".

עמיר נוריאל. אומרי דלאל,
עמיר נוריאל/אומרי דלאל

Sproutt (ספראוט), חברת אינשורטק ישראלית הפועלת בארצות הברית, אשר מציעה דור חדש של ביטוחי חיים לצרכנים האמריקאים השומרים על אורח חיים בריא ומפתחת מדד איכות החיים (Quality Life Index), מודיעה על מינויה של לי דגן לסמנכ"ל ביטוח ואנליטיקס.

לי דגן, בעלת ניסיון של 20 שנה בעולם הביטוח, שימשה כמשנה לממונה על שוק ההון והמפקח על הביטוח, וכיהנה במגוון תפקידים בכירים בשוק הביטוח בישראל, בחברות כלל ביטוח, מנורה מבטחים ביטוח, ו-AIG ישראל (מקבוצת AIG העולמית).

לי היא רואת חשבון ובעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית. לי מביאה עימה ידע נרחב וניסיון עשיר בענפי הביטוח השונים, בפיתוח עסקי, תמחור, אנליזה וחיתום וכן בפעילות הביטוח הישיר והדיגיטלי ובחדשנות במוצרי ביטוח ובתהליכים דיגיטליים. ניסיון זה יחזק את היכולות הייחודיות הקיימות ב- Sproutt ויתרום להמשך היותה של החברה מובילה בחדשנות בביטוחי החיים.

לי דגן. סיון פרג',
לי דגן/סיון פרג'

משרד עורכי הדין ברנע ג'פה לנדה מינה לאחרונה שישה שותפים חדשים: עוה"ד רמי ספקטור, אירית ברודצקי, מיטל רחים בכר, חנא דהאר, מאיר וינקלר ויתיר מדר. המשרד מונה כעת 120 עורכי דין.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully