וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בישראייר: ממנה שני בכירים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 12:05

שי גיל התמנה לסמנכ"ל הנדסה ותחזוקה במקום שמואל סביש. אלי אגמי יחליף כסמנכ"ל משאבי אנוש את טל זיידנברג

שי גיל התמנה לסמנכ"ל הנדסה ותחזוקה בישראייר - מחליף בתפקידו את שמואל סביש שעוזב את החברה לאחר שלוש שנים בתפקיד. לגיל ניסיון בינלאומי רחב של מעל 25 שנה בניהול עסקי ותפעולי בתחום התעופה והאנרגיה בארץ ובעולם. בתפקידו האחרון היה בין מקימי חברת Bird Aviation הממוקמת בשדה התעופה הבינלאומי בלרנקה שבקפריסין . החברה מתמחה בתחזוקה כבדה של מטוסי איירבס 320 ובין לקוחותיה הגדולים חברות התעופה איזי ג'ט , Wizz ועוד. לפני כן, שימש כמנהל בתחום האנרגיה ותעופה ומילא תפקידי ניהול לוגיסטיקה, תחזוקה והנדסה בישראל, הודו ובאוסטרליה.

שי גיל. יחצ,
שי גיל/יחצ

אלי אגמי התמנה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת ישראייר. הוא מחליף בתפקידו את טל זיידנברג - לויא ששימשה תשע שנים כסמנ"כלית משאבי אנוש וביקשה לסיים את תפקידה. אגמי עובד בחברת ישראייר 19 שנים והינו חלק מצוות ההנהלה הבכירה של החברה ובעל רקע עשיר בניהול ויחסי עבודה. בין תפקידיו היה אחראי על הטמעת טכנולוגיות חדשות בחברה, ניהול מערך ההסכמים הקיבוציים של צוותי האוויר בהתאם לאסטרטגיה העסקית של ישראייר, מנהל פיתוח תפעולי ובטיחות החברה וחבר הנהלה.

אלי אגמי. יחצ,
אלי אגמי/יחצ

אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר: "אני מברך על המינויים החדשים בהנהלת החברה, ומאחל לכולנו הצלחה רבה עם כניסתם לתפקיד. שי גיל ואלי אגמי מביאים עימם ניסיון מקצועי רחב ומגוון שיסייע לנו לפתח ולטפח את ההון האנושי של החברה שהוא המשאב היקר ביותר שלנו לצד בטיחות הטיסות שיחד יביאו ללא ספק את המשך צמיחתה של ישראייר בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully