וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תצאו פראיירים: אלו האפליקציות שיעזרו לכם להשוות מחירים

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 15:11

אחת הבשורות הרעות של 2022 היא עליות מחירים כמעט בכל תחומי החיים. הקורונה, משבר שינוע הסחורות והתייקרות חומרי הגלם הביאו חברות רבות להכריז על עליית מחירים. לצרכנים נותר רק לנסות להשוות מחירים ולבחור באופציה הזולה יותר

איך נלחמים בהתייקרות? אחת השיטות היא בעזרת צרכנות נבונה - ובמקרה הזה גם מתקדמת. למרבה המזל, במקביל לעליות המחירים צצו לא מעט אתרים ואפילו אפליקציות להשוואת מחירים, כדי שנוכל להחליט לבד אם הנסיעה לחנות מרוחקת יותר או הזמנה מאתר סחר אחר, שווה לנו את החיסכון. ריכזנו עבורכם מספר אתרים שיכולים לסייע לחסוך

בסטי. צילום מסך מהאפליקציה,
בסטי - פלטפורמה דיגיטלית שמשווה בין הצעות של חברות הביטוח/צילום מסך מהאפליקציה

לקבל את הצעת הביטוח הזולה ביותר

אחד התחומים שהתייקרו מאוד לאחרונה הוא הביטוח ובמיוחד ביטוח הרכב. אתר בסטי (Bestie) הוא פלטפורמה דיגיטלית שמשווה בין הצעות של חברות הביטוח, מנגישה את הזולות ביותר וגם מאפשרת ליצור קשר בין הסוכן/החברה ללקוח. זהו למעשה האתר היחיד בישראל שמשווה פוליסות ביטוח ואינו סוכן ביטוח בעצמו, בניגוד לאתרים אחרים, ובכך למעשה יצר מהפכה דיגיטלית בתחום.

"אחד הכלים החשובים שהעידן הדיגיטלי העניק לנו הוא היכולת להשוות מחירים בקלות יחסית", מסבירה תמר גרזון, מנכ"לית בסטי ומומחית מסחר מקוון והתנהגות צרכנים. "המהפכה הדיגיטלית הייתה אמורה להעצים את הצרכן ולהגדיל את הכוח שלו, אבל איכשהו בישראל זה לא חלחל לכל התחומים".

"חברות רבות בכל מני ענפים גוזרות קופון על פער המידע בינן לבין הציבור ועל התחושה של צרכנים רבים שהם חסרי אונים מולן. אנחנו כציבור חייבים להפנים שתמיד יש אלטרנטיבה והכוח נמצא אצלנו. תחרות אמיתית מתקיימת רק בתנאים של שקיפות והשוואת מחירים צריכה להיות הפעולה הראשונה שאנחנו מבצעים לפני כל קנייה", מסבירה גרזון.

תמר גרזון מנכ"לית בסטי. לם וליץ,
תמר גרזון מנכ"לית בסטי/לם וליץ

משווים בין סלי הקניות בסופרמרקט

ההוצאה הכי גדולה, כמעט בכל משק בית, היא כמובן מזון, על מנת לוודא שאתם חוסכים לפחות מעט מעליות המחירים בסופרים אפשר להיעזר ב- mySupermarket, שמשווה מחירים בין הרשתות הקמעונאיות.

האתר מאפשר לבחור מוצרים ולהרכיב סל קניות ממספר רשתות. הממשק שלו מעט מסורבל, אך הוא בהחלט נותן ערך במציאת הסל הזול ביותר. אתר mySupermarket נמצא בבעלות קבוצת ONE וחשוב לציין כי הוא פונה גם לרשתות עצמן וליצרנים ומציע להם גישה למאגרי המידע אלו, כדי לאפשר גם להם להשוות מחירים בזמן אמת, ועושה רושם כי על כך מבוסס המודל העסקי של האתר.

מייסופרמרקט. צילום מסך מהאפליקציה,
מייסופרמרקט - להשוואת מחירים בין הרשתות הקמעונאיות/צילום מסך מהאפליקציה

לקנות רכב אחרי השוואת מחירים

קניית רכב, חדש או יד שנייה, עלולה להיות אירוע מתסכל. התהליך הוא מטריצה מורכבת של שיקולים: איזה דגם, לאיזו מטרה, מאיזו שנת ייצור ובאיזה מחיר. גם המחירונים השונים לא עושים סדר, אולי אפילו להיפך, עם פערים גדולים בין אחד לשני ובינם לבין המחירים בשוק. אתר קארזון (Carzone) בא לעשות קצת סדר בבלאגן.

האתר מנגיש מידע שהיה נחשב לסוד הכמוס של יבואני הרכב, כמו המחירים בייבוא מקביל, הנחות שונות, מועדוני לקוחות, מבצעי יבואן ולפעמים גם הנחות לרכבים ספציפיים, לפני שחולפים 12 חודשים מתאריך ייצורם והיבואן מחויב על פי חוק לרשום אותם על שמו ולמכור אותם כרכב יד שניה.

בנוסף למבצעי ההנחות, האתר מנגיש גם מידע רב נוסף כולל המחירונים והעדכונים שבוצעו להם לאחרונה, מפרטי רכב, דוחות מפורטים על רכבי יד שניה לפי מספר רכב, השוואות רכבים ועוד מידע המסייע להתנהלות נכונה ולרכישה חכמה יותר.

אתר קארזון (Carzone) חושף את הסודות של יבואני הרכב

קארזון. צילום מסך מהאפליקציה,
קארזון/צילום מסך מהאפליקציה

לטוס לחו"ל בזול

אם בארץ הכול כל כך יקר, למה לא פשוט לנסוע לחו"ל, ואם אפשר גם לחסוך בעלויות הכרטיס? אחד ממנועי השוואת הטיסות הגדולים בעולם הוא Skyscanner, שמשווה בין מאות ספקי תיירות ומציג את ההצעות האטרקטיביות ביותר.

בנוסף להפניה לחברת התעופה או הסוכן, בשנים האחרונות החברה גם החלה למכור כרטיסי טיסה ישירות. הממשק של האתר פשוט ומזמין ומאפשר גם לבצע חיפושים פתוחים, כמו "היעדים הזולים ביותר באותו חודש". לפני מספר שנים נרכשה סקייסקנר הבריטית על ידי החברה הסינית Trip.com. החברה נותרה באנגליה ולאחרונה מונה לה מנכ"ל ישראלי בשם משה רפיח.

סקייסקאנר. צילום מסך מהאפליקציה,
Skyscanner, משווה בין מאות ספקי תיירות ומציג את הצעות אטרקטיביות/צילום מסך מהאפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully