וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז הודיע על סיום תפקידו

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 16:20

טופז, שנחשב לאחד המנהלים החדשניים במערכת הבנקאית, הודיע על התפטרותו: "הנהיג את הבנק בצורה יצירתית וחדשנית ובדרך נעימה ואנושית"

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים הודיע, היום (א'), ליו"ר הדירקטוריון, זאב נהרי, על התפטרותו מתפקידו, ופניה לאתגרים חדשים בעולם העסקי.

טופז מכהן כמנכ"ל הבנק בשש השנים האחרונות והביא את הבנק לצמיחה שלא נראתה בעבר. בתקופה זו הוכפלו ביצועי המשכנתאות, הרווח הנקי של הבנק יותר מהוכפל, והתשואה להון עלתה מ- 6.3% לסוף 2015 ל- 13% ברבעון השלישי של 2021. תוצאות אלה הגיעו בדרך של יישום אסטרטגיה חדשנית ומהלכים עסקיים יצירתיים ופורצי דרך.

גיל טופז. יחצ,
גיל טופז/יחצ

טופז, בן 52, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים במערכת הבנקאית ונחשב לאיש אשראי ואסטרטגיה מעולה בתחומו. בעבר שימש טופז, כחבר הנהלה בחברת כאל בתפקיד מנהל אגף לקוחות פרטיים וקודם לכן כמנהל הסיכונים של החברה, ובתפקידים בכירים נוספים בבנק הפועלים: מנהל האשראי הקמעונאי, מנהל תיקי לקוחות מסחריים ב- Middle Market ומנהל יחידת האסטרטגיה. כעת, כפי שהודיע לדירקטוריון הבנק, פניו לאתגרים חדשים בעולם העסקי.

יו"ר הדירקטוריון, זאב נהרי, הביע צער על הודעת המנכ"ל טופז והודה לו, בשם בעלי המניות וחברי הדירקטוריון, על תרומתו האישית המשמעותית להצלחת הבנק ולשגשוגו - "טופז הנהיג את הבנק בצורה יצירתית וחדשנית ובדרך נעימה ואנושית, וביסס את דרכו של הבנק בצמיחה גבוהה ויציבה" ואיחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה.
הבנק יפעל בהקדם להקמת תהליך איתור למנכ"ל חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully