וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 בכירים מעולם ה-Healthtech מצטרפים לסטארט אפ Eleos Health

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 12:21

החברה שפיתחה פתרון מבוסס Voice AI לשיפור הטיפול הנפשי שניתן למטופלים מכל העולם, מינתה 3 בכירים עם ניסיון רב מחברות וארגונים מתחום הבריאות, על מנת להגביר את הצמיחה ולהרחיב את שיתופי הפעולה עם גופי בריאות שונים בעולם

Eleos Health, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת Voice AI, המסייעת למטפלים נפשיים מכל העולם, לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול, מינתה השבוע 3 בכירים מתחום ה-Healthtech. חברי ההנהלה החדשים בחברה הם ג'ולי מריט, שתכהן כסמנכ"לית מכירות, צ'אק טפר שישמש כסגן נשיא לשותפויות ציבוריות, ומירב בן ארי שתכהן כסמנכ"לית משאבי אנוש. המינויים הללו מגיעים על רקע נתוני הצמיחה המשמעותיים שהציגה לאחרונה החברה, ומטרתם להמשיך את התנופה שהיא חווה בימים אלה.

ג'ולי מריט. יחצ,
ג'ולי מריט/יחצ

לג'ולי מריט יש ניסיון של שני עשורים במכירות תוכנות B2B בתעשיית הבריאות הדיגיטלית. לפני שהצטרפה ל-Eleos Health, שימשה כמנהלת שותפויות ב-Teladoc, ואף הייתה בין מנהלות המכירות הראשונות ב-Athenahealth. הניסיון הרב שהיא מביאה עמה, בבניית צוותי מכירות עבור מערכות בריאות גדולות ומכניסות בחברות צמיחה בינלאומיות, יאפשר להאיץ עוד יותר את קצב הצמיחה של החברה.

צ'אק טפר מביא ל-Eleos Health הבנה עמוקה של צרכי גופי בריאות הנפש האמריקאיים עם מעל ל- 30 שנות נסיון במכירת פתרונות תוכנה לגופים אלו. בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ"ל המכירות בסטארטאפ הבריאות myStrength ולאחר מכן ב-Livongo ו-Teladoc.

מירב בן ארי, שימשה עד לאחרונה כמנהלת משאבי אנוש בחברת Fabric. בן ארי הייתה בעברה מנהלת משאבי אנוש גלובלית ב-SimilarWeb, שם כיהנה גם כחברת צוות מנהיגות בחטיבות Business Go-To-Market ב-6 שווקים בינלאומיים.

צ'אק טפר. יחצ,
צ'אק טפר/יחצ

טכנולוגיית ה-VoiceAI של Eleos Health מספקת גישה מהירה, לתובנות בזמן אמת, מסייעת לרופאים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, ולצוותים הרפואיים האחרים, להעניק טיפול נפשי טוב יותר למטופלים, באמצעות נתונים מדויקים ומתקדמים, שמביא לשיפור ניכר בטיפול עבורם. הפתרון שמספקת החברה, פועל בצורה מאובטחת ברקע של מפגשים טיפוליים, כדי לבצע דיגיטציה של הערות באופן אוטומטי, לנתח מאות פרמטרים של נתונים ולספק תובנות בזמן אמת הקשורות לטיפול.
Eleos Health מייצרת ערך מיידי למשתמשיה ע"י יצירת אוטומציה של הערות ומשימות אדמיניסטרטיביות קליניות. הטכנולוגיה מאפשרת למטפלים לסייע במתן שירותי בריאות נפש לבין 40%-25% יותר מטופלים, ולהורדת העומס שנוצר אצל מטפלים.

אלון יופה, מייסד משותף ומנכ"ל Eleos Health: "במהלך השנה וחצי האחרונות, Eleos Health סייעה למאות מטפלים בעשרות אלפי מפגשים, למקד את זמנם ותשומת לבם במטופלים במקום לרשום הערות או להתעסק בעניינים אדמיניסטרטיביים אחרים. הטכנולוגיה של החברה, מעניקה גישה לאלפי מטופלים נוספים, בתקופה כל כך קריטית בחיים עבורם".

מירב בן ארי. יחצ,
מירב בן ארי/יחצ

ג'ולי מריט, סמנכ"לית מכירות ב-Eleos Health: "אני נרגשת להצטרף לחברה חלוצה בתחום בריאות הנפש, שהוא כל כך חיוני במיוחד בימים אלה. טכנולוגיית ה-VoiceAI של החברה, מביאה לשוק חדשנות יוצאת דופן, כשקיים ביקוש רב לפתרון שמספקת החברה".

צ'אק טפר, סגן נשיא לשותפויות ציבוריות ב-Eleos Health: "הגיע הזמן, לתת למטפלים כלים מתקדמים שתואמים את הצרכים ואת תהליכי העבודה של העתיד. אני מצפה להיות חלק אינטגרלי מצוות Eleos Health ולעזור לחברה להמשיך בצמיחה המהירה שהיא מציגה".

מירב בן ארי, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Eleos Health: "האנשים שלנו הם סוד ההצלחה שלנו. היצירתיות שלהם, המחויבות, היכולת לצמוח אישית וטכנולוגית, אווירת העבודה מלאת השמחה וההתרגשות פה, הידיעה שכל אחד מהם חשוב ומשפיע, כל אלו יוצרים כאן סביבה חברתית ועסקית יוצאת דופן. אנו נמשיך לבנות את הצוות והתרבות הטובים ביותר עבור החברה, בבוסטון ובתל אביב, עם דגש על גיוון תעסוקתי על שלל היבטיו".

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully