וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששש... הילדים ישנים? זה הזמן לרכוש באונליין

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 12:36

הקורונה הפכה את הקניות המקוונות להרגל. הריחוק החברתי, הסגרים וההגבלות הגדילו את היקף הקניות של ישראלים ברשת. מהי השעה הפופולרית ביותר לרכישות אונליין ובאיזה יום בחודש רוכשים הכי הרבה? נתונים מ-eBay שופכים אור על הרגלי הצריכה שלנו

עם סיכום שנת 2021, ריכזו eBay ישראל את הנתונים שמשקפים את הרגלי הרכישה של הישראלים באונליין.

מהנתונים שנאספו ניראה כי השעה הפופולרית ביותר לרכישות אצל הישראלים היא 21:00 בערב, שכן בשעה זו רובנו מתפנים מעיסוקי היומיום, העבודה, הבית והילדים, ונכנסים למצב מנוחה כאשר המכשיר הנייד בידינו, מקושר היישר לרשת המלאה בפיתיונות למכירות מקוונות.

המגמה זהה לשנים הקודמות, 2020 ו -2019 שגם בהן שעת השיא לרכישות הייתה ב-21:00 בערב, אך עם עלייה קונסיסטנטית בכל שנה באחוז מסך הרכישות (לא רק באונליין, אלא כלל הרכישות שמבצעים הישראלים).

אישה עושה קניות אונליין. ShutterStock
מה, קיצרו את החדשות? הישראלים קונים בלילה/ShutterStock

מהנתונים של השנה האחרונה (2021) ניתן לראות כי משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה 21:00 בערב יש מגמת עלייה, משעה לשעה, בכמות הרכישות.

ניתן להסביר זאת בכך שאלו הן השעות שהטלפון הנייד נמצא בסביבה, ו"על הדרך" ניתן לבצע את הרכישות. הירידה המשמעותית בקנייה מתחילה בשעה 22:00 ויורדת באופן הדרגתי עד שעות הבוקר המוקדמות, מאחר שבאופן טבעי אלה הן השעות בהן הולכים לישון.

10 לחודש: המשכורת נכנסת והרכישות בעלייה

כפי שאפשר לנחש, הימים הפופולאריים ביותר לרכישות אונליין הם בסוף השבוע - ביום שישי, עם למעלה מ-16% מהרכישות ושבת עם כ-15% מהרכישות. גם בשאר ימות השבוע קונים לא מעט כאשר אין אף יום שיורד מ-13% מסך הרכישות.

ומתי חוגגים ברכישות? איך לא? ה- 10 לכל חודש הוא היום בו רכשו הישראלים הכי הרבה מוצרים (2021), עם למעלה מ-3.5% מסך הרכישות. שאר הימים נעו בי3%-3.3% מסך הרכישות החודשיות, כאשר ירידה נרשמת בסופי חודש 29-30-31 עם למטה מ-3% מסך הרכישות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלון פסטר. יחסי ציבור,
אלון פסטר, ראש חטיבת הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay העולמית/יחסי ציבור

"קניות מכל מקום ובכל זמן"

אלון פסטר, ראש חטיבת הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay העולמית: "מגמת העלייה ברכישות אונליין, שהחלה בתקופת הקורונה, ממשיכה להתגבר ובשנת 2022, אנשים מבינים יותר ויותר את היתרונות הרבים בקנייה בכל זמן ומכל מקום".

"אנשים אוהבים לקנות והרכישות המקוונות הפכו להיות חלק מהחיים, שכן מוצעת ללקוח הקצה חוויית הקנייה כולה. הממשק שנעשה נח ומתוחכם יותר עם הזמן, מאפשר לקנייה המקוונת להשתלב כחלק מהפעילויות היומיומיות השוטפות. זו הסיבה לכך שהרכישות מתבצעות לאורך כל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully