וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הגיוני שישראלים ישלמו ביוקר ואותם המלונות יקבלו סיוע"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 15:00

אבי ניסנקורן יו"ר התאחדות בתי המלון: "הענף בקריסה אנו עומדים בפני גל פיטורים מאסיבי בענף התיירות". הדברים בישיבה משותפת לוועדת הכלכלה ולעדת העבודה והרווחה בנושא השלכות גל האומיקרון על העסקים. המשפט בכותרת הוא התשובה שקיבל מנציג האוצר. עם זאת, הסיוע בדרך

בקרוב יפורסם מתווה סיוע ייחודי לענף התיירות, כך אמר היום (שני) נציג אגף התקציבים במשרד האוצר בדיון מיוחד שנערך בוועדת הכלכלה ולעדת העבודה והרווחה בראשות ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) ואפרת רייטן (העבודה) בנושא השלכות גל האומיקרון על העסקים ומדיניות הממשלה לפיצוי.

הדברים נאמרו במענה לדבריו של אבי ניסנקורן, יו"ר התאחדות בתי המלון, לפיהם: "הענף בקריסה אנו עומדים בפני גל פיטורים מאסיבי בענף התיירות. יש ירידה מעל 150% בממוצע בתפוסה של המלונות. באמצע השבוע כרגע בתי מלון בתפוסה של אפס, קצת תפוסה בסופי שבוע. זה פחות ממה שהיה בדצמבר, אנחנו אחרי חודשיים של משבר".

אבי ניסנקורן 19 במרץ 2020. יונתן זינדל/פלאש 90, אתר רשמי
אבי ניסנקורן, יו"ר התאחדות בתי המלון. המלונות יקבלו סיוע, אבל באוצר מתנגדים לסיוע רוחבי וגורף לכולם/אתר רשמי, יונתן זינדל/פלאש 90

עוד הוסיף נציג האוצר, הראל שליסל, רכז כלכלה ותיירות במשרד האוצר: "ענף התיירות קיבלו סיוע ייחודי, גם בעולם לא רק בישראל המשבר שם גדול יותר משאר הסקטורים ביחד למה שאמר יו"ר ועדת כלכלה אנחנו לא אומרים שהכל טוב. אושר מתווה סיוע. עם זאת, יש שיח עם המלונות אנחנו רוצים ליצר דיפרנציאציה בין מלונות שזקוקים לסיוע לבין אלה שלא.

מחירי המלונות בישראל עלו מאז 2019 ב-20%, בנושא הזה היה לנו ויכוח מול התאחדות המלונות שלא קיבלו את זה בהתחלה ועכשיו הם רצו, לא הגיוני שאזרחי ישראל יצאו לחופשה וישלמו מחירים גבוהים בהרבה מחו"ל ואותם מלונות יקבלו סיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully