וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בצמרת אופן ווב: COO חדשה לחברה

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 10:48

פייטון מרקוס מונתה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ראשית. רועי גולדברג, מייסד שותף בחברה ששימש כ- COO בשבע השנים האחרונות, ישמור על תפקידו בצוות ההנהלה הבכירה בחברה

חברת אופן ווב (OpenWeb) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה לשיפור השיח ברשת, פועלת במטרה לייצר שיח ציבורי בריא ואיכותי יותר ונלחמת במונופול על השיח ברשת, הודיעה לאחרונה על מינויה של פייטון מרקוס לתפקיד סמנכ"לית תפעול ראשית (COO).

מרקוס, בעלת ותק של מעל ל-20 שנים בתעשיית המדיה הדיגיטלית, מצטרפת לצוות OpenWeb ובמסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית על המשך ההתרחבות הגלובלית של החברה בהיבט החדשנות והגדלת כוח האדם. מינוי זה מגיע לאחר שבחודשים האחרונים הודיעה החברה על גיוס של 150 מיליון דולר ועל שווי של מעל למיליארד דולר. מרקוס מגיעה לתפקיד לאחר ששימשה כסמנכ"לית תפעול בחברת הכבלים Altice USA, ולפני כן כסמנכ"לית תפעול ברשת העיתונות הכלכלית האמריקאית Cheddar.

פייטון מרקוס. יחצ,
פייטון מרקוס/יחצ

רועי גולדברג, מייסד שותף בחברה ששימש כ- COO בשבע השנים האחרונות, ישמור על תפקידו בצוות ההנהלה הבכירה בחברה ויקדם את האסטרטגיה העסקית של החברה, בדגש על מיזוגים ורכישות תוך התרחבות לוורטיקליים נוספים. "בעידן בו הרשת משתנה ללא הרף, בעלי האתרים דואגים בראש ובראשונה לקשר עם קהל המשתמשים שלהם", מספר גולדברג, "פייטון מביאה את הכלים והניסיון הייחודים לה ובעלת חיבור עמוק לחזון החברה ולמטרה להילחם בשיח אלים ברשת. אני סבור ובטוח ביכולותיה של פייטון לשמש שחקנית חיזוק משמעותית בחברה ומצפה לעבודה המשותפת לצידה".

"כבר בפגישה הראשונה שלי עם הצוות, הרגשתי את התשוקה האדירה של כולם למשימה", מספרת פייטון מרקוס. "בנקודה בה אנו נמצאים כיום, השיח ברשת מעצב שינויים חברתיים, מה שהופך את המשימה של OpenWeb לקריטית מתמיד. אני שמחה על הצטרפותי לחברה ומצפה לעזור, להוביל ולתמוך בצוות לצד הצמיחה המהירה של החברה".

"אני מברך ושמח על הצטרפותה של פייטון מרקוס להנהלה הבכירה של החברה", אומר נדב שובל, מייסד שותף ומנכ"ל OpenWeb. "ניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות והמוכחות בתחום המדיה הדיגיטלית, לצד העניין אותו היא מגלה במשימה של OpenWeb, הופכת אותה לדמות מפתח בדרך לצמיחת החברה. אנו בטוחים כי התרומה שלה תהיה משמעותית ויחד איתה נוביל מהלכים אסטרטגיים משמעותיים בחברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully